Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sethdobaloah

    senior tag

    válasz bambano #61 üzenetére

    Gázfröccs indulás előtt, a váltó visszavált, és magasan tartja a fordulatot vagy 20 mp-ig? Amikor meg tényleg indulni akarsz, már a megfelelő fokozatban van, csak nyomni kell. Legalábbis nekem ezt az összes robotváltó meg dsg tudta amit eddig vezettem.
    szerk: mármint nyilván kézzel is a megfelelő fokozatba lehet kapcsolni, csak ha valamiért azt nem akarja az ember...

    [ Szerkesztve ]

    ...csak én vagyok helikopter?

  • válasz bambano #61 üzenetére

    Eddig amivel volt dolgom az csak a hagyományos automata azoknál padlónál is gyorsabban váltott mint én kézzel. (benzinesek Astra 1.8 AF17, Avensis 2.0 u241) Egyedül ami nem volt jó az hegymenetben erőlteti 2k fordulatnál és érezni hogy szenved a motor, azaz hiányzik a tartalék, ekkor kézzel visszaváltok 3-asba vagy nyomom neki de akkor nem biztos hogy legális tartományban köt ki a sebességmérő.
    Illetve lámpánál induláskor egyértelműen az automata a gyorsabb, az Avensisemnél sebességben marad egyből a féket felengedve indul, az Astra pedig kirakja üresbe ha 3secnél tovább állok a féken de az is gyorsabban berakja egyesbe míg én állok a féken kuplung egyes... Szinte mindig azt látom hogy sokkalta gyorsabban indulok el, ugyanakkor szerintem finomabban mint a kézi válltósok, és oda kell figyelnem ha van előttem valaki akkor ne másszak rá a hátára annyira gyorsan vállt. De mondom ez a hagyományos olajos 4 seb. automata. DSG-vel, CVT-vel, meg robotizáltal nem volt dolgom nem tudom azok milyenek.
    Mert bár tudom hogy rutin kell és meg kell tanulni kézivel, de azért egy dombról felfelé kézifékkel elöl hátul autók lámpa előtt egy kezdőnek oda kel figyelnie, de egy automatával meg semmit nem kell csinálni csak gázt nyomni az megkapaszkodik és nem gurul vissza.

    Vintage Story PH szervere újra fut!

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz bambano #61 üzenetére

    Már bocsánat, de az, hogy rossz stílusban vezetsz, nem az autó hibája.
    A fater vezetett ilyen így. Üzemanyag pazarló, kuplung gyilkos, és veszélyes előzési megoldás.

    "kinyomott kuplunggal utolérem, megfelelő időpontban felengedett kuplunggal motorfékkel beállok mögé és haladok vele egy sebességgel. látom, hogy a szembejövő mögött nincs autó, visszakapcsolok kettőt, hármat, ahogy kiadja, gázt adok, zárom a kuplungot, és várok."

    "...Erre a váltó megijed, hogy most tényleg menni kell? visszakapcsol először kettőt, majd rájön, hogy nem az igazi, visszakapcsol mégegyet...."

    Nem megyünk az előzendő jármű fenekébe előzni és onnan nem kezdünk előzést nulla sebességkülönbséggel.

    Sokkal nagyobb távolságig közelítjük meg a járművet. Ekkor nem kell a tükörleverős szerencsejátékba kezdeni az előzendő jármű mögött a nulla kilátás okán. Ha egy szembe jövő is azonos ütemben kukkant ki, akkor repül az oldaltükör.
    A nagy távolság okán marad rálátás a közlekedési helyzetre. Ha a szembe forgalomban elegendő hely tűnik az előzésre, akkor az előzéshez jelentős sebesség többlettel érkezünk az előzendő jármű mögé és kezdjük meg az előzését. Ha mégsem lehetséges az előzés, akkor a nagy követési távolságot visszanyerve, várjuk az alkalmas forgalmi szituációt.

    Nem kell ütni a kuplungot, váltót és a motort. Ráadásul sokkal biztonságosabb az előzés, mert a teljes folyamatban látod a szembejövő forgalmat és megvan a kellő sebesség többlet.
    Van aki még az autópályán is az álljunk be mögé stílust követi, gondolom megszokásból. Ott még értelmetlenebb ez a módszer.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák