Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Minden nap vezetek hagyományossal és automatával is. Könnyű elszokni a kézitől ha nem használod. Én az automatánal a féket tapostam mint kuplungot első használatkor :DDD aztán a manuálisba meg simán berakatam kuplung nélkül sebességbe. :D
    Szervízben a régebbi hagyományos automata nem feltétlen drágabb mint egy kézi. Annyi a titok hogy szigorúan olajat kell benne cserélni. Vannak persze rossz szériák. Van néhány gyártó aminél nem írják az olajcserét (sőt kifejezetten ráírják hogy nem kell cserélni!), nálam az Avensisbe is 260ekm után lett cserélve, hát totál barna volt az amúgy élénkpiros olaj.
    Részemről a már totál kiforrott ősi hagyományos automatára voksolok.

    Vintage Story PH szervere újra fut!

  • válasz bambano #61 üzenetére

    Eddig amivel volt dolgom az csak a hagyományos automata azoknál padlónál is gyorsabban váltott mint én kézzel. (benzinesek Astra 1.8 AF17, Avensis 2.0 u241) Egyedül ami nem volt jó az hegymenetben erőlteti 2k fordulatnál és érezni hogy szenved a motor, azaz hiányzik a tartalék, ekkor kézzel visszaváltok 3-asba vagy nyomom neki de akkor nem biztos hogy legális tartományban köt ki a sebességmérő.
    Illetve lámpánál induláskor egyértelműen az automata a gyorsabb, az Avensisemnél sebességben marad egyből a féket felengedve indul, az Astra pedig kirakja üresbe ha 3secnél tovább állok a féken de az is gyorsabban berakja egyesbe míg én állok a féken kuplung egyes... Szinte mindig azt látom hogy sokkalta gyorsabban indulok el, ugyanakkor szerintem finomabban mint a kézi válltósok, és oda kell figyelnem ha van előttem valaki akkor ne másszak rá a hátára annyira gyorsan vállt. De mondom ez a hagyományos olajos 4 seb. automata. DSG-vel, CVT-vel, meg robotizáltal nem volt dolgom nem tudom azok milyenek.
    Mert bár tudom hogy rutin kell és meg kell tanulni kézivel, de azért egy dombról felfelé kézifékkel elöl hátul autók lámpa előtt egy kezdőnek oda kel figyelnie, de egy automatával meg semmit nem kell csinálni csak gázt nyomni az megkapaszkodik és nem gurul vissza.

    Vintage Story PH szervere újra fut!

  • válasz bambano #85 üzenetére

    Így számolva igaz, egy másodperc amíg visszarakja, de ha akarom Avesisbe akkor elbillentem a váltót balra (D-ből S-be) amitől már akkor visszateszi (4-ből 3-ba pl)ha számítana az az egy másodperc. Aztán meg visszabillentem jobbra ha megvolt az előzés.
    De egy padlónál meg kettesbe is visszarakja egy másodperc alatt 4-esből aztán lehet pörgetni 6000 fölé is. Félpadlónál meg 3-asba.

    Astránál meg a váltókar tetején volt egy S gomb az is visszavett egyet azonnal ha megnyomtam.

    Hozzáteszem én nem vagyok egy sportosan vezető szóval nekem nem kell az az egy másodperc.
    Ezek amúgy aisin/toyota váltók, az astráé egyszerűbb picike valami, az Avensisé meg egy nagyobb ami a 6 sebességesből van butítva.

    Vintage Story PH szervere újra fut!

Új hozzászólás Aktív témák