Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz BlackSoft #19 üzenetére
Valójában azok videók. Nem AVI-k, de videók. Viszont engine captured, vagyis a játék assetjeivel vannak, és konkrét az adott PS-ről veszik fel. Ennek a megoldásnak az előnye, hogy a videó lejátszása közben betölthető a szükséges rész. Egyszerűen nem zökkent ki a töltőképernyő.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez normális. Mivel a fix 30 fps-nél legalább 10 extra ms áll rendelkezésre, így azt inkább elköltik, minthogy a hardver csak malmozzon. Ez más ND játékban is így lesz. Persze valszeg nem ennyire extrém módon, hiszen az új engine már async compute megoldás, ami látható abban, hogy 70-80%-ra is terheli a PS4-et. A TLoU engine nem éri el a 30%-ot. Túl régi technológia, amit nem a PS4-hez terveztek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz BlackSoft #32 üzenetére
Ez most a Naughty Dog stratégiája a töltés problémájára. Egyszerűen ha videót látsz, akkor közben tölthet a játék és nem látsz majd töltőképernyőt. Természetesen PC-n is meg lehet ugyanezt csinálni, csak nem mindenki szerint éri meg úgy tervezni a teljes történetet és játékmenetet, hogy a kritikus helyzetekben legyen egy átvezető.
De a Naughty Dog magukat a videókat konkrétan a gépről veszi fel (PS3 vagy PS4), konkrétan a játék assetjeivel és a motorral. Ha nem videó lenne, akkor is ugyanazt látnád csak elé kellene egy töltőképernyő.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az assetek szempontjából a motor nézőpontfüggő. Ha bizonyos asset a kamera meghatározott tartományából kikerül, akkor már nem a legjobb minőség van rá számolva. Az átvezetőben az történik, hogy a kamera direkten az arcok előtt van, ahogy játékban sosem. Egyszerűen nem kerül elég közel és elég jó szögbe.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Inkább itt az a gond, hogy teljesen más a fények helyzete és száma. Utóbbi nagyban befolyásolja a minőséget.
PC-n nem fut a TLoU motorja. Nincsenek meg azok az API-k, amikre írták. Képtelenség bármilyen formában elindítani, ezért veszik fel a videókat PS3-ról és PS4-ről.
Persze elvben megoldható lenne, de most csak a videók miatt írni egy PC-s portot egyszerűen nem éri meg, hiszen sokkal olcsóbb PS3-at és PS4-et venni, mint két évig fejleszteni csak a videókért.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Napelem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- További aktív témák...