Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez normális. Mivel a fix 30 fps-nél legalább 10 extra ms áll rendelkezésre, így azt inkább elköltik, minthogy a hardver csak malmozzon. Ez más ND játékban is így lesz. Persze valszeg nem ennyire extrém módon, hiszen az új engine már async compute megoldás, ami látható abban, hogy 70-80%-ra is terheli a PS4-et. A TLoU engine nem éri el a 30%-ot. Túl régi technológia, amit nem a PS4-hez terveztek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- PS4 Pro 1TB ELADÓ!
- Playstation 4 Játékok Tok Nélkül! 1./2.-(A.-tól,P.-ig)
- Nintendo Switch OLED Dual-Boot CFW 18.0.1, 512GB microSD + Atmosphere 1.7.0, 3 hó garanciával!
- Beszámítás! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
Új ingyenes hirdetések