Új hozzászólás Aktív témák
-
stellaz
addikt
"z egybefüggő nagy kijelző, ha kikapcsolod vagy semleges háttérképet állítasz be hogy lehet giccses?!"
beleteszed, hogy kikapcsold"Ugyanígy az összes hangulatvilágítás kikapcsolható." beleteszed, hogy kikapcsold
"Az európai férfi és család vonalad pedig értelmezni sem tudom..." ugye ez most nem egy ilyen divatos, szélsőbalos kamu értetlenkedés, hogy nem, nem tudod mit jelet egy európai és ázsiai ember közötti különbség, hogy mi a család meg az egyedülálló emberek közötti különbségek?
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
stellaz
addikt
Az európai fehér embert és a családot a szélsőbalosok nem tudják értelmezni manapság.
A giccs számomra pedig az, amit annak gondolok. Ezt én giccsesnek mondom. akkor is ha kikapcsolható, mert a gyártó ezt így reklámozza, ezt gondolja a megfelelő és vállalt legjobb megjelenésnek, nem kikapcsolva. A prémium márkák pedig bevallottan vagy 10 éve az ázsiai piac igényeire terveznek (lásd óriási, európai szemnek befogadhatatlan BMW vesék, ott számít, hogy legyen arca egy autónak) és az ázsiai kultúra része a giccs. De nyugodtan értetlenkedj.
[ Szerkesztve ]
Hifiman fejhallgatóhoz keresek ballanced kábelt
-
-
Noukoum
veterán
válasz mrlujoak #103 üzenetére
Azért ehhez a GM sztorihoz hozzátartozik hogy az akkori aksi technológiával tényleg voltak gondok. Nyilván ha fejlesztették volna akkor most sokkal előrébb tartánánk, de pont ezért kell örülni hogy most nem bedarálták hanem erre építik a jövőt. Az egyik legjobb dolog a villanyautózásban hogy nem csak hatalmas benne a potenciál hanem már most is nagyon jó. Lásd a mercinek 10év 250e km garit kell adni a garira mert hozzánemértő emberek és érdekelt mozgalmak baromságokkal tömik tele a médiát.
Persze amikor én mondtam itt a sok embernek hogy a mostani aksik az én meglátásom szerint 10 év alatt 200e km-rel max ~20%-ot fognak degradálódni akkor ha normálisan kezelik az akkut akkor én voltam a hozzánemértő. A mercedes engem igazol.#101Kinder
Fogyasztásban biztos hogy jobb lesz a tesla, na de a merci jóval nehezebb nem véletlenül.
A hatótávokat meg majd akkor hasonlítsuk ha vannak tesztek. És nem a mercit védem, a teslának nagy az előnye szvsz. Csak wltp / epa helyett kíváncsibb leszek a hétköznapi mérésekre.#107TeeJay
Kivárom hogy ugyanannyiba kerüljön fenntartani egy benzines és egy elektromos autót. Mekkora tragédia lesz.Mondjuk nem félek ettől mivel az átlag magyar embernek 2040-re talán a most új autókat lepukkanva esetleg meg tudja majd venni 20 éves használtként.
Na ezt aztán nagyon fontos volt leírni. Mondjuk a lepukkant villanyautó legalább nem sok szempontból egy tragacs lesz hanem egy használt autó az eredetihez képest mondjuk 50%-kos aksival. A szörnyű jövő.
Azért is nézem milyen elektromos autók jönnek mostanában mert ezeket fogjuk venni 15-20 év múlva hiszen nem lesz pénzünk újra
Hát az egyedül a te problémád.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz mrlujoak #109 üzenetére
Karl se úgy adott autót a világnak 1886-ban, hogy az azonnal jó hatékonysággal, remek fogyasztással működjön.
Csak hogy most az autókat akarjuk leváltani autókra. Nem hasonlítható össze a helyzet. Persze ha elővesszük a környezetvédelmet vagy a levegőt akkor más, de ugye kapitalizmus van ahol ez nem prioritás.
Merem remélni, hogy 20-30 év múlva csak mosolyognak majd az utódaink a mai akkumulátor technológiákon, és a párszáz km-es hatótávokon, amit száz meg kétszáz kg-os akkupakkukból tudunk most kifacsarni.
Már most is nevetünk az 50 kw-os villámtöltésen, meg a 20-30 kWh-s standard aksiméreten.
Most az autók tudnak 100-150 kw-ot (a töltő sokszor többet tudna), a standard aksi meg 50-60 kWh. Erre mennyien mondják hogy nincs fejlődés, majd a szilárd test talán.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz mrlujoak #112 üzenetére
Az oké, de akkor lovaskocsi volt nem pedig 100 évig fejlesztett benzin és dízelautók. Ha nem lenne versenyképes a villanyautó akkor nem tudnák őket eladni.
Szerinted érdekelné a vásárlót hogy 100 évvel ezelőtt sem volt kiforrott valami? Nem, megvenné a benzinest vagy dízelt.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
addikt
válasz mrlujoak #347 üzenetére
Klasszikus bulshit propaganda. Vigyék akkor le 100-ra, annál is minimális a túlélés esélye frontális ütközésnél.
Lásd: [link]
A frontális ütközés 64 km/órás, az oldalütközés 50 km/órás, az oszloppal való ütközés 29 km/órás, míg a gyalogossal való ütközés 40 km/órás sebességnél történik.
-
addikt
válasz mrlujoak #351 üzenetére
A tény meg az, amiről már korábban is beszéltünk, hogy a halálos balesetek 1%-áért felel az abszolút gyorshajtás autópályán. Oké, kezdjük el farigcsálni ezt az 1%-ot, nekem mind1. Szerinted hányan pengetnek 250-nel random autópályán? Ez mekkora hányada a teljes állománynak?
Látszat intézkedések ezek.
-
dabadab
titán
válasz mrlujoak #347 üzenetére
Ez azért a Renault esetén eléggé kirakatintézkedés, mivel a modelljeik jó része eleve nem is képes felgyorsulni 180-ra, a maradék is csak elég nehezen és akkor is csak minimálisan tud ennél gyorsabban menni (a leggyorsabbak: az erősebbik benzines Megan 205, ill. az Espace 215-ös végsebességgel (mondjuk valahogy nem látom magam előtt az Espace-szel csapató boyracereket )).
DRM is theft
-
#16820480
törölt tag
válasz mrlujoak #357 üzenetére
De most ne haragudj, nem értem miért siránkozol itt, hogy "nagyon nem jó ez így". Annyit mondtam, hogy a 160 is felesleges, mert annyival sem mehetsz szabályosan. És ha mondjuk 130-140-es limiter lenne, akkor meg nem jönne mögötted 160-nal beragadt gázpedálos kocsi, hanem jönne 140-nel és nem kellene gyorsítanod sem.
Pont ez a baj inkább, hogy "csak mert" magyarázattal húznak egy olyan határt, ami nem számít, mert amúgy sem közlekednek sokan annál többel, de főleg nem az ő autóikkal, mert azok nem is igazán tudnak.
Ez majdnem olyan mintha jönnének, hogy mostantól maximalizálják a CO2 kibocsájtást 200g/km-ben. Ez tök jó, csak amúgy 130 vagy annál is kevesebb a limit amúgy is, és ennek tetejében még nincs is olyan autójuk ami érdemben átlépné az általuk megszabott határt