Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Silenzio
addikt
válasz nanorambo #198 üzenetére
Én mocskosul utálom a kammer megoldásokat. Ha már követelmény, hogy érdesek legyenek a felületek, legyen valódi 3d. A hideg is kirázott anno a 2.5d-s fps-ektől, a statikusan előre rajzolt virtuális árnyékoktól, a borzalmas minőségű bump mappingtől,a 2d-s fáktól a szimulátorokban stb. Ha valamit nem lehet normálisan megcsinálni, egységesebb sítlusú, de egyszerűbb grafikára van szükség. A Doom 3 pl. újító volt a teljesen dinamikus árnyékolási rendszerben, amivel végre kiiktatták a lightmapes kamumegoldásokat, de cserébe minden felületnél csaltak: bump mapping volt a falakon, még nagy kiterjedésű tárgyak bemélyedéseivel is megcsinálták, hogy csak odarajzolták őket - némelyik undorító volt. Emellett kamuztak a modelleknél is. Iszonyú lowpoly modellekre feszítettek stúdió minőségű textúrákat. Akkor már inkább a source engine. Az nem volt sem dinamikus ("fény-árnyékilag"), se előre mutató, de sokkal ízlésesebb volt összességében.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple notebookok
- Ford topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kerékpársportok
- Hegesztés topic
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Elektromos cigaretta 🔞
- További aktív témák...