Új hozzászólás Aktív témák

  • Bati0501

    őstag

    válasz makkmarce #244 üzenetére

    Abban teljesen igazad van, hogy az autógyárak igen hajlamosak szándékosan nem a legjobbra csinálni valamit, hogy a drágábbat vedd. Pl. VW spórol a hangszigeteléssel a Seat és Skoda esetében, hogy a VW emblémás halkabb legyen.

    Értem így, hogy miért így számoltál.

    Elnézést, tényleg rosszul mondtam, de túlzottan nagyot nem tévedtem, olyan 200 ezerbe került nekik.
    Forrás: [link] 8. perc környéke, és igen, Dr. Hanula mondja.

    Nyilvánvaló, hogy kellenek segédberendezések hozzá, de valamennyi még a villanyautókhoz is kell.
    És igen, elvileg olcsóbbnak kellene lennie a végen egy elektromos autónak, de sajnos a gyakorlatban még nem ez a helyzet.

    Egy új padlólemezt nem néhány évente szoktak tervezni, mert olyan összegekbe kerül, hogy még forintban és rengeteg, nemhogy euróban.
    És mivel egy elektromos autó felépítése teljesen más szempontok szerint épül fel, mint a hagyományosoké, ezért az új, már elektromos hajtáshoz tervezett padlólemezig kénytelenek voltak használni a régebbi.
    Nem csoda, hogy nem mindegyik változat lett a legjobb.

    De hát egy Teslába se lenne egyszerű belerakni egy benzinmotort.

    Illetve azért olyan tényezőkről ne feledkezz meg, hogy olyanra kell/kellett megcsinálniuk ezeket az átmeneti elektromos autókat a gyártóknak, hogy azok mindenféle hatósági, biztonsági előírásnak megfeleljenek.
    Tömeggyártásnál, ahol az elemeket sajtolással készítik, és a formákat megintcsak elképesztő összegekért készítik el, nem egyszerű mondjuk csak egy konzolt is odébb rakni/lehagyni. Ezek nem egyedi autók, hogy majd oda hegesztik kézzel, jó lesz az úgy is.

    Köszönöm a linket, át fogom olvasni.

    Dr. Hanulát 2 videóból "ismerem".
    Nem tisztem megvédeni, de azért az szerintem belátható, hogy tett már le az asztalra, de néha olyanokat írnak róla, hogy az már átlép egy határt. Ezt nem rád értem, ne vedd magadra!

    Ha mindenki egyszerre tölti, elmegy az áram témával kapcsolatban az Audi foglalkozott: [link] (pár napos hír)

    Én nem gondolok összeesküvés elméletre, de amíg a vezető autógyárak top vezetői között is bőven vannak hangos ellenzők, addig az egyszeri, téma iránt érdeklődök között is lehetnek ellenzők.
    Példaként ott a BMW, ahol a vezetők között nincs teljes egyetértés a jövővel kapcsolatban, vagy ott a Toyota, akiket azért ugye a hibrid technológiájuk miatt nem érheti az a vád, hogy nem foglalkoznak a közlekedés tisztábbá, modernebbé tételével. Karácsonyi hír, Totalcaron olvasható az összegzése, amit Akio Toyoda mondott: [link]

Új hozzászólás Aktív témák