Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    Na igen, a Tech motorok egytől egyig a megjelenésükkor messze meghaladták a korukat! A Tech 4 motor debütálásul szolgáló Doom 3 szerintem igenis nagyon jó lett, csupán azért oszlottak meg nagyon a vélemények a játékos társadalomban, mert az igények mások voltak, szinte mindenki egy felújított Doom 1 vagy Doom 2-re számított ,aztán nem azt kapott, de ettől függetlenül a Doom 3 egy fantasztikus FPS lett, grafikailag pedig nem volt párja, messze meghaladta a korát.

    A Doom 3 volt az id legutóbbi játéka, azóta valóban nem készítettek egyet sem, de most újra itt az alkalom és újra bebizonyítják, hogy ők még tudnak játékot készíteni nem is akárhogy.

    julius666: az id software sosem olyan csapat volt, akik futószalagon gyártják a címeiket (pl. EA), hanem egy megfontolt, profi csapat, akik nem sietik el a projektjeiket. Ugyanilyen cipőben jár például a Blizzard (de talán még a Valve is)is, náluk se morognak a játékosok, hogy miért nem jön már valami, vagy miért nem hamarabb jött ki (pontosabban lehet morogni, de nincs értelme). Akkor jön ki, amikor ők úgy gondolják, hogy kész van. Van ilyen és van olyan fejlesztő csapat. Igaz, hogy az id régebben jóval sűrűbben áldott meg minket király játékokkal, de változtak az idők. El kell fogadni a tempójukat. Az viszont szépen látszik, hogy Carmack és csapata újfent bebizonyította, hogy a legjobbak között van a helyük.
    Egyébként azért csillan sokaknak fel a szemük a stúdió neve hallatán, mert ismerik a csapat múltját, tudják miket tettek már le az asztalra és ennek fényében talán valami újabb nagy durranásra várnak, illetve még tiszteletből.
    Ez már számtalanszor ki lett tárgyalva és nem érdemes rajta lovagolni, az id Software már réges régen beírta magát a játék történelembe, mint az egyik legnagyobb név.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz julius666 #29 üzenetére

    Nézd, a Doom 3 kétségtelenül egy nagyon jó játék lett, az, hogy neked és sok FPS rajongónak nem tetszett a viszonylag lassú játékmenete miatt, egyéni ízlés kérdése, amúgy valóban nekem is olyan érzésem van, mintha a Doom 3-t divat lenne f*kázni. Nem a többi játékos véleménye alapján kell sajátot alkotni, hanem magad játsszál vele és akkor te magad eldöntöd.

    A Source Engine teljesen más világot jelenített meg, az is egy kitűnő motor, ahogy a Tech 4 is az. A megjelenéskor a Tech 4 fantasztikusan volt optimalizálva (pl. egy GeForce 4 Ti közepes részletességgel röhögve vitte ami akkor nagy szó volt), emellett eszméletlen látványt nyújtott. A Tech 4 olyannyira jól sikerült, hogy több év után még mindig nem lehetett csúnyának minősíteni.
    A Stalker pedig itt igazából szót nem érdemel, mivel a megjelenéskor a még friss X-Ray Engine amellett, hogy optimalizálatlan és tetű lassú volt, még eszméletlen bugos is.

    A Quake 4 nevű förtelmet nem az id csinálta, hanem a Raven Software (meg is látszik rajta, mert finoman szólva egy hulladék lett, bár ez egyéni vélemény), bár én Carmack helyében soha nem adtam volna a kezükbe egy címet sem.

    Hol? A legjobb játékfejlesztők közé már rég beírták magukat és ezt túlzás nélkül állíthatom. A történelmet már nem ők írják, így van, mivel ők már sokat beleírtak korábban.

    Én tényleg nem akarok ezekről a dolgokról vitatkozni, mert csak tényeket közöltem, vagy elfogadja az ember, vagy nem. :)

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Findzs #32 üzenetére

    "2 dolgot nem tudok az id-nek megbocsájtani:
    - a guake 1 után a 2. és a 4. rész nagyon gyenge lett és nem értem miért került a jó kis katakombás várkastélyos helyszínek után a high tech világba a "történet""

    A Quake 4-et NEM az id Software csinálta, hanem a Raven Software és ez sajnos meg is látszik a minőségén. A Quake viszont már más tészta, nekem például az volt (sőt a mai napig az) a kedvenc Quake epizódom, a fegyverek a grafikai, a hangok, az animációk mind lenyűgöztek (a dagadt csávó hullájánál ott ólálkodtak mindig a legyek, az is fenomenális volt :D ).
    Én anno a Quake 3-ban csalódtam, mivel én ott is egy single-player kampányra kihegyezett játékot vártam, ezért eleinte nem akartam megbékélni azzal a gondolattal, hogy a Q3 szakított azzal a hagyománnyal, de mára a Q3 is kedvenc játékaim között van, jó kis adrenalin pumpáló game. :)

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák