-
GAMEPOD.hu
Huawei P8 Lite - téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shingen
addikt
válasz feketepeti #235 üzenetére
Hali!
Ha van ilyen telod írhatnál róla, mert kevés felhasználói info van róla.
köszi風林火山
-
Shingen
addikt
válasz feketepeti #239 üzenetére
Rendben!
Köszi!
Nagyon várom a beszámolót, mert én is szeretnék egy ilyet.
Azt olvastam róla gyors meg minden, jó a kamera , stb.De ami hátrányt említenek az a aksi+ kijelző fényereje, hogy napfényben nem lehet látni a kijelzőt.
Én sem játszanák rajta, csak a net lenne a lényeg, és úgy mennyit bír az aksi.
Majd kíváncsian várom a beszámolót.風林火山
-
Shingen
addikt
-
#86973952
törölt tag
válasz feketepeti #247 üzenetére
Mivel "manuális a rendszer", így nem mindig válaszolnak hamar. Van hogy újra el kell küldeni.
Volt olyan "korábban", hogy 1 órán belül reagáltak, de volt olyan is, hogy 3-4x el kellett küldenem.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
-
#86973952
törölt tag
válasz feketepeti #313 üzenetére
Az érdekes, bár az OTA nem a legjobb módszer sajnos. Előfordul ilyen hiba is.
General verziót próbáltál telepíteni, ha elérhető hozzá? Az OTA nagyobbik változata.
-
#86973952
törölt tag
válasz feketepeti #315 üzenetére
Én is visszavinném. Lehet rajta még okoskodni (pl. fastboot -ból, viszont ahhoz is jobb lenne a general), de inkább nem javaslom. Nehogy valami gond legyen. Ez egyértelműen OTA frissítési hiba.
Mellesleg én írnék a Huawei -nek, hogy tegyék elérhetővé a 3 gombossal telepíthető nagyobb verzióját az OTA -nak. Szolgáltatós a telefon?
Szerk.:
Remélem nem Vodás.[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz feketepeti #322 üzenetére
HA kéztetést érzel magadban arra, hogy kicsit belemerülj még a dologba, akkor be lehet próbálkozni a fastboot -tal. Az update.app szétbontása után egyenként. Ez viszont zárt BL -en nem hiszem, hogy menni fog.
Viszont nem tudni milyen problémák keletkeztek az OTA során. Egyszerűbb és ésszerűbbnak tartom én is a szervizt. Ott majd újra SW -zik.
-
#86973952
törölt tag
válasz feketepeti #324 üzenetére
Én azt szoktam javasolni, hogy ne nagyon variáljon senki az OTA -val.
Nem általános probléma, de azért elég sokszor előfordul működési hiba, vagy rossz telepítés.
HA valaki nagyon "OTA -zni" akar, akkor már mentés és jó nagy wipe után javallott. Ami szintén nem 100% -os. A general -nál nem igazán szokott probléma lenni, főleg 3 gombossal, amikor lemegy egy autamata wipe is. Meg ugye több fájlt cserél le.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz feketepeti #326 üzenetére
Általában két módon szokták kiadni a frissítést/FW -t. Időben nem mindig egyszerre.
Pl. van egy B111 -es FW:
- OTA -n megérkezik, amikor ugye a telefon jelez és letöltöd. Változó a mérete. Lehet 10-20 mega is, de lehet közel 1 giga is. Attól függ melyik Huawei telefonról van szó, mekkora a frissítés, vagy milyen rendszer van rajta. A Lollipop alatt már szépen meg tudnak duzzadni a frissítések.
Ezt úgy a legegyszerűbb telepíteni, ha frissítő app -ból feltolod. Wipe nem kötelező előtte, de ajánlott.
- General verzió ugyanez, csak jóval több fájlt tartalmaz. Úgymond regenerálja a rendszert. Az esetek jó nagy többségében bootloop -ból, téglából vissza lehet hozni a telefont. Visszaállítja a ROOT -ot, a recovery -t, boot animációt...stb. a gyári állapotra. Ezek már jóval nagyobbak szoktak lenni.
Ezt is több módon lehet telepíteni, de a legegyszerűbb és legtisztább a 3 gombos. Általában (nem mindig, de az esetek nagy többségében) 2 db update.app szokott lenni a letöltött tömörített fájlban. Egyik a frissítést tartalmazza, ennek jó nagy a mérete. Másik pedig kiegészítő fájlokat tartalmaz. Pl. mozgásvezérlés, cust...stb.
Természetesen mindkét verzió előtt ajánlott biztonsági mentést készíteni az adataidról, fényképekről, telefonszámokról, beállításokról, egyebekről.
-
nikos21
aktív tag
válasz feketepeti #383 üzenetére
értem, nekem a Sony sp olyan laggolós hogy sokszor kezelhetetlen. szinte csak főzött rendszerrel lehet használni, de az nem Sony élmény. ezért is érdekel mennyire kezelhető a p8 lite.
-
peterdeme
tag
válasz feketepeti #774 üzenetére
Mi a gond a telefonnal?
-
Zsocy155
őstag
válasz feketepeti #776 üzenetére
Szia!
Hol vetted, hogy ilyen sokáig szervizben van? -
ADAM1337
nagyúr
válasz feketepeti #778 üzenetére
Gar jegyen melyik disztri volt feltüntetve ?
-
Zsocy155
őstag
válasz feketepeti #778 üzenetére
Tényleg érdekes, bár a húgom által van rossz tapasztalat a MM garanciájával kapcsolatban (az is mobil volt).
A Huawei viszont tapasztalataim szerint korrekt volt (gondolom a MM is a Telemaxhoz küldi) Még a P6-ot bevittem a Vodafone-hoz és 2 hét után szinte új telefont kaptam vissza.
Ha érdeklődsz sem mondanak semmit? -
Zsocy155
őstag
válasz feketepeti #782 üzenetére
Itt próbálj meg rákeresni. Telemax munkalapkereső
Nekem a P6-nál fényképet is mutatott a munkalap mellett.
-
#86973952
törölt tag
válasz feketepeti #774 üzenetére
MM hivatalos kereskedő magyar disztribútortól, így a garancia is gyártói. TeleMax. Nekem elég jó tapasztalatom van velük az utóbbi időben. A Te esetedben amúgy felhívnám őket, mert ez igy nagyon nincs rendben.
Legutóbb egy főpanelcserét intéztem az egyik telefonnal, ami néhány nap alatt megfordult.
A "régi korlátozásokat" már megszüntették, de 30 nap után nyilatkozniuk kell a javítással, telefonnal kapcsolatban. Gondolom ennyi idő még nem telt el. Mellesleg az sem mindegy, hogy a MM -ban mennyi ideig ült a logisztikai köztpontban a készülék, mire eljutott a szervizbe. Ezt is meg tudod nézni a TeleMax oldalán.
e_r_i_c:
- Mint minden telefonnál, hosszan kell nyomni a power gombot és újraindul a telefon. Amúgy nálam még egy Huawei készülék sem fagyott be, pedig volt már nálam jópár. Esetleg olyan volt, hogy belenyúltam a rendszerben és sikeresen hazavágtam a system ui -t, meg egyebeket. Gyakorlatilag minden elszállt benne. Olyankor nagyon jól jött.- Van egy un. nagyobb méretű FW, amiből az esetek nagy többségében bootloop -ból is vissza lehet hozni a telefont 3 gombos telepítéssel, vagy fastboot -ból.
Arra kell figyelni, hogy az adott FW -ből legyen nálad letöltve, mert a downgrade (főleg szolgáltatós FW -k esetében) nem mindig megy.
HA lesz TWRP (vagy hasonló), akkor inkább azt ajánlom a CWM helyett, mert sokkal mélyebb mentést csinál. Jóval gyorsabb úgy a visszaállítás. Azt viszont tudni érdemes, hogy a TWRP kilövi az updater -t, ami a 3 gombos frissítésért felelős. Tehát előtte vissza kell rakni a gyári recovery -t, vagy egy másikat.
ADAM1337:
Milyen ismerős ez az összefoglaló. HA kell segítség szólj.[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz feketepeti #950 üzenetére
Mi volt a bajod vele ?
-
Zsocy155
őstag
válasz feketepeti #952 üzenetére
Valóban a Samsung szervize a legjobb, de nekem a Huawei P6-al sem volt panaszom a szervizre. Rövid idő alatt szinte mindent kicseréltek.
A telemax oldalán nézted, hogy áll a javítás?[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz feketepeti #984 üzenetére
Átvételi papíron lévő számmal és az IMEI számmal belépve meg tudod te is nézni a TeleMax oldalán. Kitől lett véve a telefon?
-
Zsocy155
őstag
válasz feketepeti #987 üzenetére
Ha a MM-ból odaküldték, akkor kellene mutatni valamit. Nekem képeket is mutatott a telefonomról.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz feketepeti #990 üzenetére
Ezt azért érdekesnek tartom. Én bárhol vásároltam telefont, mindig meg tudtam nézni a két adat alapján. ÉS minden esetben bekerül a rendszerbe a beérkezés pillanatában.
MM -nál még nem vásároltam, de elvileg ott is követhetőnek kell (-ene) lennie. Ennyi erővel (ha követhető, ha nem) megkérdőjelezhető az is, hogy mikor érkezett be a szervizbe. Vagy egyáltalán bent van -e. Vagy éppen 2 hétig csücsült a MM logisztikai központjában.
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz feketepeti #990 üzenetére
Kérd a készülék cseréjét 30 nap után jogodban áll.
-
#86973952
törölt tag
válasz feketepeti #997 üzenetére
Már ne is haragudj, de ezt segítségképp írjuk. Nem azért, mert ezen rugózunk, hanem mert te írod le többször is. Persze ha gondolod legközelebb senki nem reagál rá. Az viszont nekem az első dolgom lenne, hogy megkérdezném miért nem lehet követni a terméket a szervizben.
Tök mindegy, hogy új telefon -e. A szerviz már megjelenésre beraktároz az alkatrészekből. Ráadásul ennyi idő alatt még szamáron is megérkezik. Ez biztos, hogy nem a Huawei miatt csúszik.
-
#86973952
törölt tag
válasz feketepeti #999 üzenetére
Igen, 5 hétig alkatrészre várnak. Persze. A TeleMax regionális, európai szerviz központ (Huawei esetében), nem a sarki Sanyá bá'.
Nekem az egyik készülék múltkor kereken 30 napig volt bent (talán 1 nappal volt több a hétvége miatt). Kb. 4x cseréltek benne alkatrészt, aztán végül kicserélték az egészet egy újra. Én csak azon csodálkozom, hogy valaki nem jár utána a szerviznél, az eladónál, a Huawei -nél. Oké, te dolgod. Nem azért írtam, hogy járj utána, mert attól lesz alkatrész.
DE már 50x kiveséztük a témát.
Szerk.:
Az volt a lényeg, hogy végül addig telefonálgattam (és írtam), amíg ki nem cserélték az egészet egy teljesen újra.[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz feketepeti #996 üzenetére
Bakker te elolvastad egyáltalán a jótállási papírt ?
Te tudod mit.. a te gondod. -
bubus66
nagyúr
válasz feketepeti #999 üzenetére
Bocs de eddig nem akartam bele folyni, de igazuk van itt a fórum társaknak. Ne haragudj és ne háborogj de ez a te lustaságod is mert utána kellene járni, nem a fórumon írogatni.
Jó páran le írták mit kellene csinálni, te meg szidalmazod a Huaweit ha ott nem találom gondolom van telefon szám e-mail stb.
Gebrielnek teljesen igazat adok elolvastad egyáltalán a garancia jegyet?
Nem sértésnek szántam, de a lustaság ide vezet. Attól még nem lesz telefonod 2 év múlva se ha ide írogatsz a fórumba és nem jársz utána.
Ha ennyire tudod mi a baja akkor miért nem csináltad meg.
Volt jó pár telefonom már szervizbe, és mindegyik 1-1,5 hét alatt megjött.
Nem telefon volt, de kb hasonló lett volna, mint a tied. Volt egy laptom villám csapás áldozata, lett, el vitték és 2, hét múlva se kaptam visszajelzés, vettem a fáradságot a felhívtam őket, és lás csodát megtérült a nem otthon ücsérgésem, mert egyből tudtak intézkedni
Itt csak arra akartam, kilyukadni, hogy a fórumba írogatás meg a lustaság soha nem fog meg térülni.
[ Szerkesztve ]
A Tűzoltók nem hősök, mert a hősök mind halottak. A Tűzoltó olyan ember, mint Te, csak képes oda adni az életét a Te életedért!
-
bubus66
nagyúr
válasz feketepeti #999 üzenetére
porterocka az 1000. hsz-ben írta
Szerk.:
Az volt a lényeg, hogy végül addig telefonálgattam (és írtam), amíg ki nem cserélték az egészet egy teljesen újra.Magyarul ha nem járt volna utána lehet, hogy a mai napig nincs készülék..
Tehát először kicsit magadba néz körül mielőtt bárkit is szidalmaznál..
A Tűzoltók nem hősök, mert a hősök mind halottak. A Tűzoltó olyan ember, mint Te, csak képes oda adni az életét a Te életedért!
-
Gebriel
veterán
válasz feketepeti #1005 üzenetére
Se kedvem se időm hozzá és tényleg nem az én feladatom
Jah, hogy te ennyire kényelmes vagy? Akkor várj még pár hétig.
Minthogy hivatkozva arra, hogy a készüléket nem tudod használni több mint 30 napja így cseréljék ki,
és ha nem tudják akkor a pénzt is visszakérheted.
Bár szerintem, (ne vedd sértésnek) téged 2 mondattal leráznának. -
djbelo
senior tag
válasz feketepeti #999 üzenetére
30 nap elteltével a MM vagy vissza fizeti a vételárat, vagy kapsz egy újat v levásárolhatod!!! Nálam is volt, igaz nem telóval, de ez a törvény! A MM-ba vágd ki a balhét! Nálam egy mikró volt ami hibás volt gyárilag, eltelt a 30 nap, ugyanazt már nem értékesítetek,s választottam egy másikat! Ennyi! Ne várj a csodára szerintem! Menj be oda ahol leadtad (MM) a telót!
-
Gebriel
veterán
válasz feketepeti #1013 üzenetére
"Hiba esetén a Fogyasztó - választása szerint- elsősorban kijavítotást, vagy kicserélést igényelhet, kivéve ha választott jótállási igény teljesítése lehetetlen...."
1 hetes készülékem jótállási papírja azért nem olyan régi nem??[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz feketepeti #1015 üzenetére
A jótállás gyakorlására vonatkozó előírások 2014. április 9-i változtak meg, míg a jótállással értett termékek felsorolását szeptember 15-i hatállyal egészítették ki.
3.1. Elsődlegesen választható igény: kijavítás vagy kicserélés
A jogosultnak kijavításra vagy kicserélésre csak akkor nincs joga, ha
- a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy
- az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne.A kijavítási vagy kicserélési jog gyakorlásánál figyelembe kell venni a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet (1959. évi IV. tv. 306. § (1)-(2) bek.) [2013. évi V. tv. 6:159. §].
Ha a kötelezett valamely dolog vagy munkával elérhető más eredmény létrehozására vállal kötelezettséget, a hibás teljesítésre vonatkozó szabályokat megfelelően alkalmazni kell, azzal, hogy
a) a kicserélésen a munkával elérhető eredmény részben vagy egészben való újbóli teljesítését kell érteni; és
b) a kijavítás vagy a szolgáltatás részben vagy egészben való újbóli teljesítése - a jogosult szerződésszerű teljesítéshez fűződő érdekei figyelembevételével - a munkával elérhető eredmény létrehozásának az eredetileg vállalthoz képest eltérő módjával is megvalósulhat; az ebből eredő többletköltségek a kötelezettet terhelik (1959. évi IV. tv. 311/A. §) [2013. évi V. tv. 6:177. §].3.2. Másodlagosan választható igények: árleszállítás, javíttatás és elállás
A jogosult által másodlagosan választható igények
a) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti,
b) a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy
c) a szerződéstől elállhat (de jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye).A szerződéstől való elállás – nem jelentéktelen hiba felmerülése esetében – csak akkor jogszerű, ha
- a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, vagy
- a kötelezett a kijavítást vagy kicserélést nem megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve eljárva vállalta,
- a kötelezett a kijavítást vagy kicserélést megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve nem végezte el, vagy
- a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt (1959. évi IV. tv. 306. §) [2013. évi V. tv. 6:159. §].A Ptk. szerint a kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. A Ptk. mellett a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4. § (2) bekezdése kimondja, hogy a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz feketepeti #1015 üzenetére
Tehát azon kívül, hogy érdeklődsz, hogy mikor lesz kész a telefonod, elmondhatnád, hogy mivel a javítást nem tudják teljesíteni adják vissza a pénzt vagy biztosítsanak másik készüléket.
Ráadásul ezt a részt kiemelni is elfelejtette..
a kötelezett a kijavítást vagy kicserélést megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve nem végezte el, vagyHa meg erre se időd, se energiád nincs, akkor nem marad más vársz türelemmel még hetekig.
Értem én, hogy ez kifizeted a terméket, meg szolgáltatás, de hiba sajnos mindenhol előfordul.bubus66
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
válasz feketepeti #1023 üzenetére
kisker ügyfél 30naptári nap tudtommal.
A nagyker-kisker kapcsolata olyan, hogy megegyezés szerint ott lazább sajnos, holott ha a kisker szív mert visszaviszi az üf cuccát és a nagyker legyint rá, a kiskernek kell rendeznie minden garanciális dolgot az üf felé, jobb esetben kihagyva a nagykert.
De láttam már olyat hogy a kiskert lerázta az ügyfelet hogy itt a nagyker garlapja intézd szlogennel. -
Gebriel
veterán
válasz feketepeti #1023 üzenetére
A kijavítási vagy kicserélési jog gyakorlásánál figyelembe, jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet, megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4. § (2) bekezdése kimondja, hogy a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze, a kötelezett a kijavítást vagy kicserélést megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve nem végezte el, A szerződéstől való elállás – nem jelentéktelen hiba felmerülése esetében – csak akkor jogszerű.Ezért írtam az elején, hogy téged két mondattal leráznának, mert ha azt mondja, hogy neki az "ésszerű határidő" idő két-három hónap, mert ennyi idő kell, hogy Ázsiából ide érjen az alkatrész, akkor te csak boldogaknál rá, hát igen ez le van leírva, így van.
Csak mellette elnézel azok a dolgok felett amik téged védenek.
Sőt lassan már azt érzem, hogy őket véded, hogy jogos, hogy annyi ideje ott a készüléked.Igen, ha jogászkodsz, akkor sem lesz hamarabb kész a telefonod, hanem adnak másikat.
"És elég komoly baj, hogy teljesen természetesnek veszitek, hogy én vagyok a hülye, amiért elvárom, hogy valami, amiért fizetek, működjön."
Ezt mondtad ott is ahol megvetted a készüléket, vagy csak ide írogatod? Nem hiszem.
Miért nem ott mondod ezt, az mellett, hogy csak megkérdezed mikor lesz kész?Utolsó mondatod meg igen jellemző megnyilvánulás.
Mi kérünk elnézést, hogy segíteni próbálunk úgy, hogy ezek szerint nulla problémás jótállási érvényesítési tapasztalatod van, azokkal szembe akik már jó pár ilyenen túl vannak.
-
Gebriel
veterán
válasz feketepeti #1028 üzenetére
Próbáld már meg a saját jogaidat ugyan így védeni.
De tudod mit, úgy van ahogy mondod, neked van igazad, viszont más megtudja oldani, hogy kicseréljék a készülékét, mindenféle "perrel való fenyegetőzés nélkül" te meg nem.
Akkor biztos a rendszer a hibás.Szolgáltatás színvonala valóban nem megfelelő.
Egyébként meg nem perrel, hanem fogyasztóvédelemmel kell fenyegetőzni.
[ Szerkesztve ]
-
Gebriel
veterán
válasz feketepeti #1030 üzenetére
Szolgáltatás színvonala nem volt kérdéses, valóban pocsék.
Reméljük jövő héten már tudod használni a készüléket.
-
bubus66
nagyúr
válasz feketepeti #1030 üzenetére
feketepeti
Na akkor én biztos, hogy nem vártam volna 5 hetet. Ha nem nem tudják 15 napon belül megjavítani akkor csere, vagy vissza a lovét és ha kell törvényes úton behajtom. Hülyének nem nézet senki ( csak nem sipítozni kell hanem intézkedni). Be menni oda ahol vetted 15 nap után és meg mondani, hogy cserebere. Amennyiben nem akkor jogi utal meg fenyegetni őket nyugodtan legyél megoldották volna. Már réges régen lenne telefonod
Nem meg várni még a sült galamb a szádba repül. Millió megoldás lett volna arra, hogy készüléked legyen.
Felhívtad volna a Huawei ügyfélszolgálatot 0640386683 és ott is tudtak volna segíteni. Igaz csak fáradságot kellett volna venni.
- a kötelezett a kijavítást vagy kicserélést nem megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve eljárva vállalta,
Már pedig ez alapján simán ki lehetett volna cseréltetni ott ahol vetted
GebrielTudod van egy ilyen mondás, hogy "Mindent meg lehet oldania csak akarni kell" A Nem akarásnak meg nyögés a vége..
[ Szerkesztve ]
A Tűzoltók nem hősök, mert a hősök mind halottak. A Tűzoltó olyan ember, mint Te, csak képes oda adni az életét a Te életedért!
-
emax101
csendes tag
válasz feketepeti #1200 üzenetére
nekem is feldobta 052 . mindjárt kipróbálom
-
petszol
tag
válasz feketepeti #1231 üzenetére
Bocsi,megtaláltam.
Én a főoldalon kerestem az exponáló gomb mellett.
Nem a beállításokban.[ Szerkesztve ]
Üdv: Petszol
-
Funthomi
aktív tag
válasz feketepeti #1273 üzenetére
Áhá, így érthetőbb, köszi. Mivel nekem a telóm nem ajánlotta föl a 052-őt, így muszáj leszek leszedni PC-ről és átmásolni a telóra bár azzal lehet inkább megvárom az microSD-t, mert még anélkül használom a telót...
YOLOska
-
Zsocy155
őstag
válasz feketepeti #1303 üzenetére
Ha külföldről vette akkor nem valószínű. Szerintem.
-
Gstyler
senior tag
válasz feketepeti #1346 üzenetére
De igen
-
bubus66
nagyúr
válasz feketepeti #1346 üzenetére
A Tűzoltók nem hősök, mert a hősök mind halottak. A Tűzoltó olyan ember, mint Te, csak képes oda adni az életét a Te életedért!
-
Gebriel
veterán
válasz feketepeti #1633 üzenetére
Néha nem árt újra indítani a telefont, az esetleg nem oldja meg a BT problémát?
-
redati
tag
válasz feketepeti #1633 üzenetére
A Bt-re próbáld ki ezt:
Bt bekapcs.
Láthatóság bekapcs.
Majd menü / láthatóság időkerete / soha ne legyen idő túllépés. -
Portász
tag
válasz feketepeti #1633 üzenetére
Üveg fóliával kapcsolatban szeretnék kérdezni .
Többször próbálkoztam már másik telefonon fólia cserével ,de valahogy sosem lett szép.
Ennél az üvegfóliánál nem lesz levegős , könnyen feltehető ?
Mert ugye a mostani szép ,de nem szeretném elcsúfítani .
Ahogy nézegettem a felhelyezését ,csak simán rá kell tenni .
Nem úgy mint ahogy a többi fóliát . -
Portász
tag
válasz feketepeti #1636 üzenetére
melyik frissítésél ,neked hányas számú van ?
-
Portász
tag
-
Gebriel
veterán
válasz feketepeti #1847 üzenetére
Amiket leírtál sem oldja meg, próbáltam csak telefon névjegyzékek mutassa, de annál sem müködött.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél olvasd el a Téma összefoglalót!!!
A fórumban a PH! lapcsalád moderációs szabályzata és a hatályos magyar törvények érvényesek. Ezért tehát: TILOS a WAREZ, valamint a telefonkészülék függetlenítéséről történő bejegyzések!
- Hobby elektronika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Yettel topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vallás
- Tippmix
- Formula-1
- Milyen autót vegyek?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...