Új hozzászólás Aktív témák

  • feketepeti

    aktív tag

    válasz ADAM1337 #1025 üzenetére

    2014 március, április hónapban a PTK és egy csomó vonatkozó rendelet alaposan megváltozott, kikerültek ezek a konkrét határidők.

    Ezért kértem, hogy ne az úgy tudom, úgy hallottam stb legyen, hanem jogszabályi hivatkozás legyen, ha valaki infót ír.

    Egyedül a vásárlástól számított 3 nap van konkrétan, megfoghatóan rögzítve.

    Na most az ésszerű határidőn belül és a többi ilyen gumidefiníció arra jó, hogy esetleg hónapokig vitázz rajta, mert a forgalmazónak más az ésszerű, mint neked :)
    A vita alatt meg esetleg elkészül aztán tessék ott van.

    Kezdünk fingot reszelni ez ügyben.

    Összefoglalom:

    Készüléket leadtam
    szervízbe beért
    Többször visszaírtak h alkatrészre vár
    talán öt és fél hét alatt elkészül

    ÉN VAGYOK A HÜLYE, mert nincs alkatrész :D :D

    A hatályos jogszabályok nem írnak elő konkrét definiált határidőt a javításra és ha perrel fenyegetőzök, akkor sem készül el hamarabb, mert NINCS alkatrész.

    Továbbra is én vagyok a hülye

    az 5-6 hét bőven ésszerű határidő lenne egy jogvitában, esetleg a telefon árának a többszörösébe kerülő ügyvéd bebizonyítaná hogy nem, de nyilván ezzel sincs kedvem baszakodni.

    A szerviz valamiért nem jutott hozzá a kérdéses alkatrészhez hamarabb (nyilván ezért is én vagyok a hülye) vagy hazudtak, mert többször is leírták, hogy alkatrészre vár (ezt mondjuk nem hiszem, hiszen ők pénzt kapnak az elvégzett munkáért)

    Végül majd elkészül és akkor sem készült volna el hamarabb, ha minden nap az agyára megyek valakinek.

    Szerintem ez nem kellő színvonalú szolgáltatás, ezért a véleményemért megint csak hülye vagyok, de vállalom, hogy 2015-ben egy telefon esetében ennek sokkal sokkal jobban kellene működnie, magától, baszogatás nélkül :)
    (épp ezért vesz az ember nem szürkeimportos, sufniboltos, olcsóbb izét)

    Szerintem zárjuk is le....

Új hozzászólás Aktív témák