Új hozzászólás Aktív témák

  • Gebriel

    veterán

    válasz feketepeti #1023 üzenetére

    A kijavítási vagy kicserélési jog gyakorlásánál figyelembe, jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet, megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
    49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 4. § (2) bekezdése kimondja, hogy a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze, a kötelezett a kijavítást vagy kicserélést megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve nem végezte el, A szerződéstől való elállás – nem jelentéktelen hiba felmerülése esetében – csak akkor jogszerű.

    Ezért írtam az elején, hogy téged két mondattal leráznának, mert ha azt mondja, hogy neki az "ésszerű határidő" idő két-három hónap, mert ennyi idő kell, hogy Ázsiából ide érjen az alkatrész, akkor te csak boldogaknál rá, hát igen ez le van leírva, így van.

    Csak mellette elnézel azok a dolgok felett amik téged védenek.
    Sőt lassan már azt érzem, hogy őket véded, hogy jogos, hogy annyi ideje ott a készüléked.

    Igen, ha jogászkodsz, akkor sem lesz hamarabb kész a telefonod, hanem adnak másikat. :U

    "És elég komoly baj, hogy teljesen természetesnek veszitek, hogy én vagyok a hülye, amiért elvárom, hogy valami, amiért fizetek, működjön."

    Ezt mondtad ott is ahol megvetted a készüléket, vagy csak ide írogatod? Nem hiszem.
    Miért nem ott mondod ezt, az mellett, hogy csak megkérdezed mikor lesz kész? ;]

    Utolsó mondatod meg igen jellemző megnyilvánulás.

    Mi kérünk elnézést, hogy segíteni próbálunk úgy, hogy ezek szerint nulla problémás jótállási érvényesítési tapasztalatod van, azokkal szembe akik már jó pár ilyenen túl vannak.

Új hozzászólás Aktív témák