Új hozzászólás Aktív témák

  • HUTCHDB

    nagyúr

    válasz HUTCHDB #3919 üzenetére

    no most hívtam a t ügyfélszolgálatot.
    nagyon korrekt, hozzáértő embert fogtam ki.
    elmondta, hogy ha leadtam, és a rendszer elfogadta a rendelésemet, akkor az van, vagyis "félre van téve" nekem a telefon.
    a "Jóváhagyás alatt" szóösszetétel egy természetes dolog, mivel munkaidő után adtam le a rendelésemet, legkorábban holnap reggel tud átváltani, amikor is lesz valaki, aki az enter gombot megnyomja.

    egy elég fontos infót mondott még nekem, amit szerintem jobb ha ti is tudtok:
    a futár általánosságban nem foglalkozik azzal, hogy a megadott címen ott vagy-e, vagy sem az átvételkor, nem fog telefonálni, hanem szépen elmegy és részéről letudva a dolog.
    ezért az ügyfélszolgálatos pali azt mondta nekem, hogy a szállítás napjának reggelén hívjam fel a 06-1/802-02-65-ös számot, ami a GLS diszpécseri száma.
    itt az egyedi rendelésszámot ha bediktálom, kb. 1 óra pontossággal meg tudja mondani, hogy mikor érnek hozzám a készülékkel.
    én biztos, hogy fel fogom őket hívni.

    összességében kicsit megnyugodtam, mivel egyrészt nekem még jutott telefon, másrészt a telefonszám is nagy segítség lehet.
    ennek az az oka, hogy a munkahelyi címemet adtam meg átvételi címként, ahol csak 1/2 2 -ig leszek, így akár még le is maradhatnék az átvételről, hiába adtam meg a 8-12-ig történő átvételi intervallumot, mert a t-s ügyfélszolgálatos szerint ezzel (és a megjegyzés rovatba írt dolgokkal) senki nem szokott foglalkozni.

    " Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

Új hozzászólás Aktív témák