Új hozzászólás Aktív témák
-
makkmarce
őstag
válasz Busterftw #412 üzenetére
"Battlefield V might have been the first game to support ray tracing"
az nvidiás fanboyok szerint.
a valóság meg nem ez
"De Doomnál sem volt RT, Ray Casting "
tehát nem tudod mi az az RT, az, hogy hányszor pattan a sugár, nem releváns."De ezt többen leirták már neked."
a laposföldesek is sokan vannak, attól még nem lesz igazuk."Tehát hardver majd szoftver, ismét. Erős kártya már létezett, amire írta a szoftvert. Kösz a példát."
és ismét butaságot mondtál.
tehát szerinted a számítógépet úgy találták fel, hogy nem számolni akartak, csak pistike egy gépet csinált, nem céllal találnak fel semmit se.. gratulálok.probléma -> papír -> jelenlegi technológia -> hozzá hw, ha lassú a jelenlegi.
tehát a shaderes verzió vígan futott a jelenlegi technológián, az nvidia meg gyorsabbat akart, ezért csinált egy HW-t hozzá. Attól még a technológia meg volt, használták is.
Realtime RT meg volt sima CPU renderrel is, az hogy itt most shaderrel valósították meg, semmit se jelent. Linus-ék minden nagyobb procinál megcsinálják a software render crytek tesztet."Ami overall mennyiség szempontjából teljesen Irreleváns."
ezért nem overallt írtam, hanem akkor használatba lévő pc %-ot.. komolyan, szövegértés?
ha akkor volt 100.000 gép, most meg 100.000.000, és akkor a 100.000-ből 95.000-ren fennt volt, most meg a szuper játékod a 100.000.000-ból mondjuk 20.000.000-n, akkor hiába adtak el többet a tiedből, a doom elterjedtebb volt a maga idejében. Szomorú, hogy ezt így szájbarágósan meg kell magyarázni."Who created ray tracing?"
SGI volt talán az első aki számítógépen alkalmazta 1982-ben.
szívesen.
Kb akkor ostobaság az RT kezdetét a 2018-hoz kötni, mint mondjuk az osztás létezését az első intel procihoz, ami már tudott osztani. Ha jövő héten kiad az nvidia egy pitagorasz számító modult, akkor onnantól létezik a tétel? Eddig nem tudtunk számolni, nade majd most.kis történelem: az első gépek nem tudtak kivonni, osztani, szorozni, csak összeadni, ráadásul később is minden műveletet az összeadásból vezettek le(talán már általánosban is tanítják a bináris komplementer képzést és annak használatát). Tehát egy szorzás sok összeadás volt, de mikor elkészült az egy órajel alatt működő szorzás, akkor nem kiáltottak fel, hogy hurrá, feltaláltuk a szorzást. Csak örültek, hogy gyorsabb lett, mint eddig.
Még 2000-ben is dolgoztam olyan processzorra, amin NEM volt osztás, csak annak software-es emulációja. Ezért az osztást kerültük a programban.
Ugyanez az RT, évtizedek óta van számítógépen, csak most gyorsabb. Ennyi."ki a francot érdekel a DXR? "
"Az egész játékos piacot (+RTX kártyák után sok mindenki mást is, aki RT-vel dolgozik, filmipar stb)"
ez egy könyvtár, ha jövő héten kiadják a SXR nevűt, akkor ők lesznek azok akik feltalálták a raytrace eljárást?
Tehát azt állítod, a DXR előtt a filmipar nem használt raytrace-t.. merész állítás, szerintem nem kevés PIXAR mérnök húzna téged ezért vasvillára.okoskodom, tehát vagyok
Új hozzászólás Aktív témák
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Politika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Napelem
- Xbox Series X|S
- Alkoholista nevelde
- Spórolós topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...