Új hozzászólás Aktív témák

  • Busterftw

    veterán

    válasz makkmarce #465 üzenetére

    "azt állítottam, hogy a game engine fejlesztők mondták meg, mit szeretnének a hw-ben, ők a "software" a jelenlegi."
    Hát nem így mondtad. Ezt én mondtam a források alapján csak ennyit fűztek hozzá, nyilván gyorsabb hardvert akartak az előző gennél.
    Te azt írtad a next gen játékaik (szoftver) már készen voltak next genre hardverre és ők folyásolták be az érkező hardvereket. Holottes fordítva történt minden generációban ahogy RT-ben.

    "te komolyan nextgen játékot vártál 1980-ból?"
    Te mondtad, hogy real time RT játék már volt 2018 előtt is meglevő hardver előtt.
    Én azt irtam, hogy az új konzolokra csak évekkel később jönnek a next gen játékok. Hardver már kinn van, utána jön rá a szoftver. Mostani gennél jövőre jön, ahogy RT-nél is később futottak be a címek.

    "attól, hogy találsz egy hazugságot, még a tények mások."
    Ezeket a tényeket találni. Konkrét játék példákkal és cikkekkel.
    Linkeld azokat a játékokat amik real time futottak.
    Ray tracing at runtime

    Nem más technológiáról van szó, erről a technológiáról van szó. Real time futtatni RT-t.
    De még te is azt írtad hogy azért nem voltak mert túl lassúak lettek volna.
    Akkor? Döntsd már el.

    "nem ez volt a forrásom, miért hazudsz? ezt te linkelted."
    Persze, mert te arra nulla forrást hoztál, hogy az Ubisoft meg a játék fejlesztők hogy írták meg az AMD-nek/Samsungnak stb meg a Sony/Microsoftnak, hogy figyu kész a next gen szoftverünk, csináljatok már ilyen konzolt.TTom Sweeney diktálta az AMD-nek az RDNA2 SOC-ot.
    Nekem kellett forrást keresni, hogy a nagy befolyás annyi volt ezektől a játék fejlesztőktől valójában, hogy erősebb hardvert akarnak. No shit sherlock. Ez volt minden gennél.

    "mert miért is kellett volna?"
    Mert hardver nélkül nem volt a szoftver lehetséges real time futtatni. 2018-ig.

    "Sonyval való közös több éves munkáról"
    Amiben ugye semmi konkrétum nincs. Főleg nem az, hogy az ő szoftverünk miatt lett a hardver olyan ami.

    "nem keveredtem bele, ugyanazt állítom, mint eddig,"
    Attól hogy ismétled a fenti cáfolatok maradnak.

    "mutass másik játékot, ami tudja ezt pc-n, hogy több gépen van fenn, mint a windows."
    Aminek úgy közé nincs az RT-hez de a terelést már érvek helyett sokszor megpróbáltad. Újfent kincs statisztika, csak személyes vélemény.

    "olvasd már el a saját mondatod, amire válaszoltam."
    Újra bemásoltam, én állítottam valamit, erre te beirod hogy én ilyet nem mondtam, arra válaszolva. Naná hogy nem te mondtad, hanem én. Ott van feketén fehéren.

    "pedig de, mivel azt állítottad 2018 előtt nem volt realtime RT, és hogy megvalósítani se lehetett, holott de. de tudjuk, ezek nem léteznek, még ha az nvidia vagy az intel mutatja be, akkor se:"
    Uff ilyen öngólokat légyszi ne.
    Ez akkor melyik megjelent játék? Steam link van?
    Én írtam már fentebb, nem a real time ray tracing nem létezett 2018 előtt hanem játék.

    " The first video demonstrates Kepler's real-time raytracing"
    Tehát megint egy meglevő hardverre készült a szoftver amit demoztak. Köszi az újabb példát. Ugyan nem játék de érdekes.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák