Új hozzászólás Aktív témák
-
makkmarce
őstag
válasz Busterftw #369 üzenetére
"Mindkettő hozzáférhet a devkithez."
hányszor rendeltél már ilyet? Most már nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogy intézed el azt, ami sokaknak nem sikerült, hogy launch-nál legyen fejlesztőeszközük." Tehát hardver előbb, szoftver később."
nem, előbb a probléma, utána software a jelenlegi környezetben, és utána azt gyorsítod, ahol lassú, de ez ne zavarjon össze."Nem, megcsinálták PS4-re"
kevered a másik pókemberrel."A next gen játékok ismérve általában az, hogy nem jelennek meg előző genre."
ééés ismét téves, semmi köze hozzá. Az előző genre attól függően jelennek meg, hogy megéri e a munkát, vagy sem.
Mikor van mondjuk 100 millió eladott ps4, és van 10m eladott ps5, akkor még vígan megéri.A tipikus nextgen fejlesztés a CP2077, ahol lukra futottak a régi konzolokkal. Nagyon szépen bemutatta, hogy nextgen cél, és nem minden esetben lehet visszabutítani a régire, de a befektetők már nem engedtek abból, pedig simán hagyták volna a francba szerintem kb félúton. Az biztos, hogy az engine fejlesztők leléptek tőlük (mondjuk illett volna fizetni nekik), és emiatt mennek is UE5-re.
"Tehát melyik RT-t használó játékok jöttek a Battlefield V előtt?"
ne keverd az nvidiás cuccot a raytrace eljárással, az egyik a gyorsító, a másik az eljárás.
alapvetően az összes játék az, ami lightmap-et használ(kb 2000-től 2018-ig szinte minden játék ezt csinálta), csak nem realtime, nagyon szépen elszámolgattak, de a fényeket előre számolták sugárkövetéssel, aztán azt keverték a realtime dinamikus lámpákkal. Tehát igény már régóta volt rá.
Közben voltak realtime próbálkozások, általában kisebb fejelsztőktől, mert AAA címet nem lehetett úgy kiadni, hogy 15 fps-el megy valami az akkori csúcs gamer pc-n.
de itt van pár a hőskorból, persze van pár vicces dolog is közte:
https://www.eraerror.com/2020/04/retro-games-that-somehow-utilise-ray.html
de a minecrafthoz is volt kiegészítő raytrace shader még az RTX előtt.ja az nvidia szerint a DOOM volt az első széles körben elérhető RT játék
https://developer.nvidia.com/blog/ray-tracing-from-the-1980s-to-today-an-interview-with-morgan-mcguire-nvidia/[ Szerkesztve ]
okoskodom, tehát vagyok
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Futás, futópályák
- Suzuki topik
- Battlefield 2042
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Beszámítás! Intel Core i3 10105 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- AMD Ryzen 7 3700X processzor (használt)
- Hibátlan - INTEL Core i5-9400F 6 mag CPU + gyári hűtő - LGA1151v2
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ Intel Core i5 11400F / i9 11900KF / i9 11900K tálcás processzorok 27% áfás számlával
- ELADÓ - Ryzen 7 5800X - ÉRTÉKELÉSRE VÁR