- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Alkoholista nevelde
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
- Elite: Dangerous
- PlayStation 5
Új hozzászólás Aktív témák
-
VaniliásRönk
nagyúr
OpenGL alatt is elérető ugyanaz az eredmény, csak kicsit nehezebb leprogramozni, cserébe viszont akár XP alatt is elő lehet csalogatni a ''DX10-et''.
Thomas1: Képregény? Én inkább egy szolidabb tárlatnak nevezném, egy képregényben több 100 kép van...
[Szerkesztve]"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz (Kolombusz) #27 üzenetére
Ugyanolyan gyors, sőt, lehetőséget ad spéci optimalizációra, csak ehhez több idő és szakértelem kell, sokkal egyszerűbb DX-nek beadni egy utasítást, mint jópár sort szöszölni OpenGL-lel.
Az összes id játék OpenGL-es, nekem nem tűnt fel hogy annyira lassúak lennének, 1-2 DX stuff viszont megdöbbentően lassú tudott lenni."Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz venember83 #33 üzenetére
Ez az egész DX10 dili a M$ miatt meg a $-jaik miatt van. A Vista egyetlen fontos újítása a DX10 lett (a GUI újításit ne emlegessük itt fel, azt XP-re is simán meg lehetett volna írni), az is kimerül annyiban hogy végre nem ékelődik annyi réteg a program és a hardware közé (OpenGL alatt ez úgy tudom eddig sem volt gond), szóval iszonyat nagy marketing vihart kellett keverni, hogy el lehessen adni a népnek valahogy a Vistát. (annó az XP is több mint egy évig használhatatlan volt, főleg a játékosoknak)
Ezt szívják most a gyártók, az AMD-nek meg nagyon nem jött be a számítása. (1GHz-re lett tervezve az R600, de 80nm-en nem tudták elérni vállalható fogyasztással, erőlködtek de hiába, a 65nm meg nem volt elég kiforrodt hogy idejében kezdjék el rá áttervezni az R600-at, de szerintem fél év múlva jön a HD2950XTX meg a HD2700XT 65nm-en, aztán majd jól odaver, nVidia meg csak pislog majd mert olyan messze vannak a 65nm-től hogy azt nehéz szavakba önteni )
Elinte reménykedtem hogy a M$-nak engednie kell, lesz pl. XP-re DX10, de rá kellett jönnöm hogy ez nem így megy, végső soron a gyártóknak is jól jön ez a hiszti, amint jönnek a játékok DX10-re újra fellendül majd a forgalmuk, az utóbbi fél-egy évben ugyanis stagnált a VGA piac. (ebben szerintem a WoW-nak meg a Sims-nek is nagy szerepe van, egyik alá sem kell izom VGA, a TOP10-es listákon meg ált. 6 helyet elfoglalnak...)
Abu85: Azért az R600 is elég felemás lett, a 16 ROP 1GHz-en lehet hogy elég lett volna, de jelen állás szerint kevés, az RV630 8 ROP-járól meg ne is beszéljünk...
[Szerkesztve]"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Windows 10
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Milyen videókártyát?
- Elektromos cigaretta 🔞
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs