Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Assimilator

    őstag

    válasz tisn #6 üzenetére

    Haveromnak nagyon tetszik. Egyebkent sokat neztem ahogy jatszik es nekem is nagyon tetszik. Megvan az a hadvezernek erzed magad hangulata. Rengeteg dolgot lehet benne hangolni. Ebbol fakadoan uj jatek kezdese utan bele lehet tolni par orat anelkul, hogy egy kor is lement, de nagyon elvezetes, annak aki szereti a mufajt.

  • Turulbir

    tag

    válasz tisn #3 üzenetére

    Egyelőre senkinek sem ajánlanám, ugyanis a játék jelen formájában átkozottul könnyű, és sok helyen már-már nevetségesen hiteltelen.

    -Az AI teljesen hülye: konkrétan képtelen használni a div. designer-t, és a gyártással is komoly gondjai vannak. Hátországát, tengerpartjait nem őrzi megfelelően, és általánosságban is gyengén teljesít. (pl. Magyarország képes lerohanni minden szomszédját még a Barbarossa előtt (próbálnád ezt meg DH-ban, kemény dió)).

    -A National Fucus rendszere elég tragikus állapotú: Egyes országokat mindenféle politikai és stratégiai megfontolást nélkülözve hajt az öngyilkosságba. Emellett kellően bugos is: én pl. mikor Magyarországgal játszottam át kellett írnom az event-eket, hogy core-t kapjak a bécsi döntésekkel visszakapott területekre.

    -El sem tudom képzelni, hogy az egységek olaj és ellátmány igényének megszüntetését hogy a francba gondolták a drága fejlesztők: Elég röhejes, mikor pl. az olaszok ötszáz hadosztállyal szaladgálnak. De megtehetik, mert alacsony veszteségek esetén gyakorlatilag nincs korlát.

    -A kereskedelem egy vicc: Milyen már az, hogy Németországként nem mondhatom meg, hogy kinek exportáljak? Ráadásul őfensége haditengerészete se sokat zavar.

    -A kis országok fejlesztési kapacitása pedig egészen bámulatos: Pl. Magyarországként gyakorlatilag mindig tudok modern fegyvereket fejleszteni és gyártani.

    -A légiháború pedig egyszerűen röhejes: Régióalapú az egész. Tehát pl. Magyarországként légi fedezetet kívánok nyújtani a felvidéken állomásozó csapataimnak, ezért vadászokat küldök "Csehszlovákia" régióba. Közben az amerikaiak jönnek bombázni a német kézen lévő cseh ipart. Mivel, hogy egyazon régióban vannak, szépen ledarálják a vadászerőimet. A taktikai bombázóknak egyszerűen nincs feladat: se az infrastruktúra, se a radarok, se a repterek nem bombázhatóak célirányosan. Ráadásul az egész során túl nagy számokról beszélünk: Nagy-Britanniának '41-'42-re NYOLCEZER vadászgépe volt, míg Németországnak párszáz (mert ledarálták mindet). Nekem Magyarországként (a történelmi Magyar királyság és hozzá Ausztria és az egész Balkán (reális mi?) volt háromezer vadászom.

    -Hírszerzés: Ha valaki találkozott vele szóljon, mert ez eléggé kimaradt (viszont a tengeri régiók felderítettségi százaléka ötletes).

    -Ha egy frontvonal kettészakad (mert a közepe elérte a tengert, vagy egy semleges ország határát) egészen nevetségesen ossza el a játék az erőket (az egyik oldalra van hogy nem kerül hadosztály).

    -A parancsnoklási rendszer egyszerűen nevetséges: Egyszintűre csinálni őrültség volt. (a hadosztályparancsnok, hadtest-, hadsereg-, hadseregcsoportparancsnok helyett van az utóbbi kettő vagy-vagy alapon. (és akkor még kampfgruppe-ről nem is beszéltünk))

    Összegezve az egész játék összecsapott, tele tervezési hiányosságokkal. Leginkább arról szól, hogy könnyű sikerélményt nyújtsunk a játékosnak a pénzéért, de történelmi szimulációnak semmiképpen sem nevezném.

    szerk.: Egy régi HoI2, HoI2 DD, HoI2 DD A, AoD és DH játékos.

    [ Szerkesztve ]

  • errorcode06

    őstag

    válasz tisn #20 üzenetére

    Darkest Hour. Modderek készítették a Hearts of Iron "mintájára".

    [ Szerkesztve ]

    "Well, Blizzard is dead. It is a corpse being puppeteered by Activision and Bobby Kotick" DesignerDave

Új hozzászólás Aktív témák