Új hozzászólás Aktív témák
-
Kbali
nagyúr
válasz zharkanyi #471 üzenetére
Nem kedvenc útvonalat tárol, hanem kedvenc úticélt és oda mindig olyan útvonalat tervez, ami éppen az adott pillanatban megfelelő neki.
Néha érdekes, hogy mikor is ajánl fel jobb útvonalat, mert volt, hogy simán bevitt volna a dugóba, majd letértem és hirtelen talált 10-20 perccel rövidebb utat is, ill. nem is mindig tervez alternatívát, mégha lekéred is a variációkat. -
Kbali
nagyúr
válasz zharkanyi #1706 üzenetére
Autópályáról a legritkább esetben fog leterelni, annyira túlsúlyozott a számításban. Főleg olyan pályáról, mint az M3, ahol mondjuk Hatvan után elvétve fogsz jelentést látni, pláne, ha te jelented azt a kutya nem fogja updatelni, annyira kevés waze-er jár erre. Teljesen egyetértek az előtted szólóval is - annyira Budapest és vonzáskörzete központú a hazai waze használó állomány, hogy az csak na. Én napi ingázás mellett használom, de az otthoni indulásnál 0 wazer van a közelemben, ha meg délután BP-ről indulok haza, akkor van, hogy ezret is ír
-
simico
aktív tag
válasz zharkanyi #1706 üzenetére
Én még dél előtt, nem sokkal a baleset megtörténte után. Nekem érdemes volt lemenni, 3-asról rá lehetett látni a pályára és ott egyhelyben álltak az autók, visszatéréskor is szinte töküres pályára mentünk vissza.
Most hétvégén tényleg nagy volt a wazer forgalom az M3-on, de csak Budapesthez közel. Keleti részen az útépítés bejelentést senki sem erősítette meg és el is tűnt 20 perc után, míg a Pesthez közeli részen bejelentett lerobbant autót nyolcan is megköszönték mire hazaértem. -
#79335424
törölt tag
válasz zharkanyi #1959 üzenetére
Teherautóval és motorral aktívan közlekedek. Én semmilyen előnyét nem látom a Waze -nek ezeknél a járműtípusoknál. Tök fölösleges lenne használnom. De kíváncsi lennék rá, hogy milyen előnyökre gondolsz. Sztem motoron a dugó fogalma teljesen más. Teherautóval meg tök mindegy, hogy mit javasol, mert biztos, hogy nem kockáztatnék egy szűk utcát, vagy egy magasságkorlátozást.
-
Kbali
nagyúr
válasz zharkanyi #1963 üzenetére
Csak pont pl. az aktív kamionos/teherautós userek miatt volt többször olyan téves riasztás az alacsonyabb forgalmú autópálya szakaszokon, amikor besárgította nekem, hogy 85 km/h az átlagsebesség.
A közlekedési eszköz kiválasztása ebből a szempontból jó opció lenne (persze WP-re egyáltalán nem várok már semmilyen javítást, újítást)[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz zharkanyi #1963 üzenetére
Teherautóval a legritkább eset, hogy van bármilyen alternatíva a kikerülésre. Motoron meg fogalmam sincs, hogy magát az alkalmazást, a telót hogy lehet használni. Ránézni nincs idő, mert nagyon kiesik a normál látómezőből, hallani épphogy lehet valamit, a kesztyűben nyomkodást meg inkább hagyjuk.
-
VegyesTamás
senior tag
válasz zharkanyi #2748 üzenetére
ugyanez, de én is csak korrekt adatokkal töltöm a rendszert.
Valaki szerkesztő: mondja meg nekem legyen szíves milyen alapon van lámpástrafi jelzés a piliscsabai agip benzinkúti lámpánál? Ez valami info, vagy unatkoztak?
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
#79335424
törölt tag
válasz zharkanyi #2967 üzenetére
Akkor érted, hogy miért aggódtam be délelőtt. Jártam már úgy, hogy a stau -ban fogyott el a vezetőidőm és csak 12 órával a dugóba kerülés után tudtam tovább indulni. Most viszont az egyik színház hangtechnikája volt rajtam, ami nélkül nem lett volna próba. Azért meg feszült volna a főnök és ha ő nem mosolyog, akkor előbb-utóbb én sem fogok.
-
Taybore
aktív tag
válasz zharkanyi #2997 üzenetére
Nekem 60-80 megát szokott számolni a teló a Waze-re, havonta, de ez gondolom BP-n használva a több jelentés letöltése miatt lehet. Vidéken használva kevesebb az út(hálózat) is, kevesebb a jelentés is, így simán elhiszem, hogy többezer km megvan pár 10 megából. Meg csak a frissített szakaszokat tölti le a bejárt területen, és BP-n gyorsabban változik a térkép, sűrűbben nyúlnak hozzá a szerkesztők.
-
#79335424
törölt tag
válasz zharkanyi #3424 üzenetére
Sztem ezt Te is megteheted. Biztos van WP -n is "uninstall" gomb. Telepíted -> szar -> eltávolítod. Mit vesztesz ahhoz képest, ha egyáltalán nincs? Sztem semmit. A valamennyire működő pont egy "valamennyivel" több, mint a nem elérhető. Nem értem, hogy miért lenne jobb, ha egyáltalán nem lenne.
[ Szerkesztve ]
-
simico
aktív tag
válasz zharkanyi #3521 üzenetére
Természetesen leggyorsabb módra van állítva a tervezés.
Egész egyszerűen a waze valójában nem tudja, hogy egy adott út(szakasz)on mennyi az engedélyezett sebesség, milyen korlátozások vannak, mennyire könnyen járhatóak a kereszteződések (elsőbbségi viszonyok, lámpa, stb). Csak arra alapoz, hogy X időnként valami lúzer végigszopja a korlátozott övezetet az összes jobbkezes kereszteződéssel és utána Y ideig ez alapján számolna adott szakaszra menetidőt, aztán amikor ez elévül akkor várja a következő lúzert. És Budapesten elég sok olyan rész van, ahol emiatt hülyeségeket tervez. -
merqree
őstag
válasz zharkanyi #3758 üzenetére
Én szoktam nyomni a "Már nincs ott" gombot.
Ha tankolok, akkor szoktam frissíteni, illetve, ha látok félrehúzodott autót.Kátyút nem jelentek, mert tök felesleges, két óra múlva "már nincs ott", mert nem erősítenek rá.
Rendőrt szoktam jelenteni, de figyelni szoktam az oldalt is, hogy hova jelentem.
A Fix traffik jelentésére szoktam figyelni, illetve azokat a helyeket, amiket "látogatok", azokat megnézem a térképen, hogy fent van-e, és szerkesztem.
-
fant0mi
addikt
válasz zharkanyi #3758 üzenetére
M7 keso delelott ugyanez, kodos ido par km-enkent jelentve. Mikozben csak paras volt az ido, remek latasi viszonyokkal. Vannak ilyen pontvadaszok.
Kedvencem a szerkesztoben, egy csomo terkephiba jelentes egy kupacon.
- Hello, mi itt a problema? A terkephibaert nem jar am pont!
- Jaaaa, akkor semmi... -
Taybore
aktív tag
válasz zharkanyi #3779 üzenetére
Olvasgatni tényleg nem jó dolog autópályán, de sajnos nincsenek külön hangfájlok ezekhez a jelzésekhez. Ezt a fejlesztőknek kéne megoldani, nekünk meg beküldeni a megfelelő hangfájlt. Ennek egyelőre nincs sok jele. iOS 4.0-ban esetleg nem javultak az ikonok, hogy ránézésre (olvasgatás nélkül) lehessen azonosítani a forrás típusát?
-
Ear001
addikt
válasz zharkanyi #4206 üzenetére
Én egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy ez a sok köd jelentés csak a pontgyűjtésről szól. Ha mondjuk valaki Budapestről lemegy a Balatonig az M7-esen, valóban így tűnhet, hogy valami marha ötpercenként ködöt nyomott, de az is lehet, hogy valaki Érdnél hajt fel, hirtelen meglepi a köd az autópályán, aztán megnyomja aköd gombot, aztán valaki Tárnoknál ugyan ezt teszi, majd Martonvásárnál egy harmadik, Baracskánál egy negyedik és így tovább. Ezt inkább a programnak kéne érzékelnie, és kitennie egy szakaszra, hogy ködveszélyes útszakasz, és nem hagyni az egyéni jelentéseket.
-
Taybore
aktív tag
válasz zharkanyi #4430 üzenetére
Ha úgy adják meg a jardok a mérés tervezett helyét, hogy X és Y település között, akkor pl. 5 km-en belül bárhol előfordulhatnak. Ha van kellően sok múltbéli jelentés felhasználóktól, akkor jól meg lehet saccolni, hogy most is oda fognak állni, és akkor oda teszi a robotunk. Viszont ahol kevés volt a jelentés, ott néhány km-enként kiteszi a jelzést, mert nem tudhatjuk, hová szoktak állni. Szerintem inkább legyen kint 3-4szer (majd lenyomják a "nincs ott"-ot), mint egyszer se. Ez egy gépi jelentés, ami idővel (ha lesznek rá valós jelentések, vagy "köszik") javulni fog, hisz tanul a múlt adataiból, és pontosabb lesz az előjelzése. Ezek a hungary2 "felhasználó" jelentései.
Ajánlott irodalom, 1. pont
"Öcsém ez szar..."[ Szerkesztve ]
-
fant0mi
addikt
válasz zharkanyi #4429 üzenetére
Én személy szerint mondjuk szeretem, hogy bennevan a police.hu tervezet is. Nyílván egy két település között megadott mérésnél igen hosszú szakaszt is jelenthet, amire felkerül 3-4-5 hungary2 jelentés is. Engem nem zavar, ha nincs ott akkor nyomok rá egy Nincs már ottot. De meglepetésként még nem ért sebességmérés így, mert valahol ott voltak, ha nem is pontosan ott. Ez függ persze, hogy mennyire tartja be az adott kapitányság a tervet. És a pontos helyen meg biggyesztek egyet, vagy ha eltalálja a mérés pontos helyét hungary2, akkor belájkolom.
-
Szili17
aktív tag
válasz zharkanyi #4436 üzenetére
Nem téged akarlak követni, de ha konkrét példát hozol hogy melyik az az útvonal, akkor picivel többet segítesz. Meg tudom nézni hová kerülnek ki, mikor, mennyi időre (mondjuk januárban), ilyesmi. (Ha van egy szabad délutánod, akkor ettől a posttól kezdve olvass egy kicsit, én sokat írtam, de hasonló a téma. )
Nincsottozás: Igen, amikor indul a hónap és időm engedi én ránézek azokra amikben benne van az én kezem, hogy kikerült-e, jó helyre, minden megvan-e adott nap (nyilván nem reprezentatív megnézni 1-én este hogy mi van kint, de picit megnyugtató, ha minden oké). Láttam olyat aminek kint kellett volna lennie és nem volt ott (fél órácsak telt el a kezdete óta), kerestem hogy mi van most 'öcsém ez szar wazze'? Aztán a következő kihelyezést megvártam és kikerült, jó helyre, minden király. Mi volt a gond? 30 perc alatt legyilkolták onnan a wazerek, ami nem baj, mert ha nincs ott vegyék le. De ott a probléma amit vázoltál:
Mi van ha csak később jönnek ki? Hát jelenleg visszakerülnek, de nem rögtön. Itt valami egészséges sűrűséget kell találni, mert ugye vannak 2-2.5 órás mérések, meg vannak bejelentette 12 órásak is. Előbbinél lehet hogy kint vannak végig, vagy 20 percet késnek mondjuk, aztán már nincs is ott a jelzés, utóbbinál meg én biztos vagyok benne hogy nincsenek ott egész nap, de hát mikor vannak akkor? Ki tudja ezt megjósolni? Ha visszateszed 5 percenként, én is kiakadnék. (Ezt szerintem pont itt írtam már korábban, de lehet hogy nem, nem lényeg.) Jelenleg óránként kerül vissza. Igen, ha 18:00-tól 22:00-ig mérnek és te 18:55-kor eltünteted, akkor 19:00-kor "visszajön". Egyelőre nem tűnik ez rossz kompromisszumnak, de ha van jobb ötlet akkor nyitottak vagyunk rá, főleg ha megvalósítható.
A sok kihelyezésre annyit mondanék még, hogy az M86-ot (amit a kolléga kifogásolt) meg is néztem és támadt is egy ötletem, ezt megvitatjuk, ha úgy döntünk kipróbáljuk és aztán hát nézzük az eredményét. Belátható hogy ez nem megy 2 nap alatt."Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Szili17
aktív tag
válasz zharkanyi #4443 üzenetére
Izgalmas lenne tudni hogy ugyan az került-e vissza vagy sem (megköszönések száma pl). Én nyomkodtam már úton álló autó meg köd, meg hasonló jelentésre nincs ottot, nekem is eltűnt, ugyan nem néztem meg hogy "mögöttem visszajött-e", de szerintem nem.
Olyan nincs, hogy te vetted le nincs ottal, a szerverről eltűnik, de neked megint megjelenik, ez tuti.
Megnézem majd a 44-est, autópályán jellemzően meg van adva a kilóméterkő (én nem láttam még olyat ahol nincs), ott olyan sűrű, amilyen sűrűre a rendőrök megadják és pont arra a pontra kerül, ahová mondják. Ha azt mondják hogy M6 jobb pálya 86+250 kmsz, akkor Dunaújváros mellé kerül ki a 68+250 kmsz-re a Szekszárd felé vezető szakaszra. Ha azt mondják hogy a 92+750-nél is mérnek akkor oda is kikerül, itt a rendőrök adták meg ilyen sűrűn, ennek a valóságtartalmát előre nem lehet megítélni.
Nem azért mondtam hogy ott kellene erről beszélni, csak egy példát akartam hozni, hogy miért kérdeztem a helyet."Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Blizzardking
őstag
válasz zharkanyi #4482 üzenetére
zharkanyi, marcedli
Konkrétan Budán a Konkoly Thege útra akartam eljutni, és egy csodálatos "Magas út dűlő" nevű útvonalon vitt. Csak úgy tudtam felmenni tajta, hogy egyesben 2 percig kapart a kocsi, és tudtam, hogy ha meg kell állnom valamiért, májusig nem fogok elindulni felfelé. Különösen veszélyes, ha leesik valami ónos cucc, és azon hozna lefelé.
Ugyanakkor ott is élnek emberek, az összkerék hajtású Pajeróikkal, és grasszálnak fel-le mint londiner a Marriottban.
Ezért gondoltam, hogy az én életemből ki kéne irtani ezt a magas út dűlőt kb októbertől májusig. Simán megér 5 perc kerülőt, hogy ne 45 fokos emelkedőn kelljen menni.Amúgy köszi a választ mindkettőtöknek!
"Astral engines in reverse - I'm falling through the universe again..."
-
apaszka
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Trollok komolyan
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kompakt vízhűtés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen program, ami...?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...