Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Watt25

    veterán

    válasz Blizzardking #4477 üzenetére

    Olyat nem lehet csinálni, hogy csak számodra legyen tiltva.

    Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/

  • marcedli

    tag

    válasz Blizzardking #4477 üzenetére

    A Waze mindig a leggyorsabb utat fogja tervezni, akkor is, ha neked nem tetszik, ezért van még 2 alternatíva, hogy választani tudj. egyébként ez egy olyan kérdés, amivel nagyon sokat foglalkoznak, hiszen mindenkinek más a "jó útvonal", nehéz belőni, sokat agyalnak rajta, mik legynek a tervezési szempontok a forgalmi viszonyokon túl.
    Ha "bizonyos" útvonalat akarsz belőle kierőszakolni, akkor a tervezés után adj meg egy köztes pontot, ami az általad kívánt útba esik.

    [ Szerkesztve ]

    #csakawaze

  • zharkanyi

    tag

    válasz Blizzardking #4477 üzenetére

    Én azért megkérdezem, hogy miért szeretnéd, hogy ne tervezzen arra?

    Ha valami olyan ok, ami mindenkit egyformán érint, akkor lehet bele kell nyúlni a térképbe. Felénk volt olyan, ahol a földutak, rendes utak a szó szerinti értelmezésben jók voltak, de felhasználhatóság szempontjából nem.

  • marcedli

    tag

    válasz Blizzardking #4501 üzenetére

    Sajnos a Waze nem ismeri az útviszonyokat, szóval a Magasút dűlővel így jártál, de mással is így jártál volna a budai hegyi utakon.
    Amikor ilyen az idő, akármi is van, ilyen vidéken muszáj a nagy utakon maradni, akkor is, ha a waze mást mond.

    [ Szerkesztve ]

    #csakawaze

  • marcedli

    tag

    válasz Blizzardking #4505 üzenetére

    Nem lehet kiiktatni utakat. Igen, számos mas navi tud sokmindent, mégsem lett 50 milliós felhasználói bázisuk 5 év alatt. Szerintem az app lényege, hogy a leghamarabb visz a célba, és pontosan meg is mondja, mikor érsz oda. Ez a lényeg. Úgy látszik, a felhasználók ezt szeretik benne. A közösségi reszt ha nem érted, akkor ez az app nem neked való. Szó sincs benne barátkozásról, a fejlesztők pedig már a legelején eldöntötték, mit akarnak, és ez azóta sem változott.

    [ Szerkesztve ]

    #csakawaze

  • Pulsar

    veterán

    válasz Blizzardking #4508 üzenetére

    Több idő bontásban is vannak átlagsebességek rendelve egy szegmenshez. Tehát, ha az időjárás "kiszámíthatóbb" lenne, mint régebben, tehát mondjuk novembertől márciusig valóban tél van, akkor az alkalmazás megjegyezné, hogy mondjuk a meredek dűlőn az átlag sebesség ebben az időben 1km/h, így ebben az időben nem tervezne arra. De ez sajna nem így van, és egy rendes átlagsebesség átrendeződéshez is két hét kellene, ami lassan megint meg dől, mert holnap urántól már 8 fokot mondanak, és ismét járható lesz az utca :)

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Blizzardking #4508 üzenetére

    Ööö lemaradtam, senki sem kényszerített hogy kapcsold hozzá a facebook account-odat, vagy igen? Mindegy, adatvédelmi aggályok? Jó cikk, szerintem olvasd el, ha eddig még nem láttad.
    Szerintem ennek semmi köze semmilyen érzelemhez, de nyilván amit szeretünk abban érzelmileg érintettek vagyunk, ez azonban nem változtat azon a tényen, hogy mit tud és mi az amiben jó.
    Marcedli nem hiszem, hogy úgy értette ezt a számot, hogy "sokan használják, nem is kell fejleszteni", ez egész egyszerűen butaság ilyet leírni is meg feltételezni is. Ez annyit hivatott jelenteni, hogy gyorsan rákaptak az emberek, hozzam fel példának az sms-t?
    Most tényleg csak kérdezem, hogy más naviban meg lehet adni hogy kerüljön el 1-1 útszakaszt? Persze, semmit sem rocketscience belerakni (ne menjünk bele a technikai részletekbe egy fejlesztésnél), de szerinted ez egész pontosan milyen hatással lenne egy tervezésre? Hogy szeretnéd megadni azokat a szakaszokat amit elkerülnél? Nem azért kérdezem, mert tudok róla hogy lesz egyszer ilyen, hanem elvi szinten magát az ötlet megvalósíthatósága érdekel a te véleményed szerint.

    A tervezéshez annyit, hogy sajnos nem tudja hol mekkora az emelkedő, nyilván ha valakinek nincs helyismerete akkor járhat ilyen esetben rosszul, ezt valahogy neked tudni kell hogy ha a budai oldalon csalinkázol, olyan címet adsz meg ami a hegy tetején van akkor a kis utcák lehet hogy beszívatnak. Engem is vitt át a hegyen a dugót elkerülve olyan utakon amire száraz időben felmennék, jeges csúszós szaron meg inkább megfordulnék és vonatoznék a Pacsirtamezőn a dugóban. Szerintem ez a te felelősséged, hogy felmérd itt bevállalod hogy felmész vagy sem. Én nem mentem volna ott fel ahol neked sikerült, kerestem volna egy másik utat. :F

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • apaszka

    veterán

    válasz Blizzardking #4526 üzenetére

    Hu ezek hatalmas dolgok lennének szerintem így.
    Viszont eddig még nem láttam olyan fejlesztést ami a mi kívánalmainkat figyelembe vette volna.

    Mint régen írtam, akár fizetősen is használnám csak legyen már pár kis ember számára is hasznos fejlesztés.
    Most ha az új verzió kijön , mint néztem az se hoz azt mit valós értéknek, előrelépésnek hívnák.

    Szóval ingyenesnek így jó, de fizetősnek legyen jobb! Biztosan fizetne sok ember érte, csak hallgassák meg a hibákat végre! Pár alap fejlesztés beleférne tuti.

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html

  • #79335424

    törölt tag

    válasz Blizzardking #4526 üzenetére

    "Vagy tegyék lehetővé, hogy a közösség skineket gyártson hozzá."

    Ezt már én is fölvetettem korábban. A 2D/3D váltó jó példa. Ha visszakeresel, találsz rá megoldást, mert megerőszakoltam a Waze -t. De, nem kéne megerőszakolni, ha nyilvánosak lennének az intentjei, broadcast -jai. Ha már közösségi...

    [ Szerkesztve ]

  • marcedli

    tag

    válasz Blizzardking #4526 üzenetére

    Amikor legközelebb találkozunk a központ tagjaival, fel fogjuk vetni ezt a kérdést. De tekintettel az útvonaltervező szerver működésére, nem sok esélyt látok rá, hogy megvalósul. Nagyon limitáltan vesz figyelembe olyan adatokat, amiket az alkalmazásban adsz meg. Ilyen például a fizetős utak elkerülése.

    #csakawaze

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Blizzardking #4526 üzenetére

    Ez kicsit ilyen user-oldali lett, de az én hibám hogy nem azt írtam amire gondoltam.
    Ugye a Waze alapvetően online, a szerver tervez fent, sok mindent ismerve. Ha ebbe belekevernél olyanokat, hogy "ennek a usernek ezek a tiltott újtjai" ráadásul sok kicsi szegmensből vannak az utak (városon belül), akkor ott az egész utca tiltott aminek azonos a neve? Csak az a szegmense amit kijelölt? Ha össze kéne őket fogni akkor azt hogy oldanád meg kliens oldalról? De ugrojunk mondjuk hogy ezek megvannak.
    Tervezés: Keressük elő x user tiltott útjait és amikor tervezünk ezeket hagyjuk ki, jó akkor ezt lokálisan meg központilag is tárolni kell és frissen tartani (mert offline is lehet tervezni vele, csak nem annyira javallott), plusz bonyodalom a tervezés során. Tegyük fel, ez is oké, de akkor mennyire kerülje el? Minden áron? Ha nincs más út akkor dobja fel hogy nincs út, ha csak az az egy van akkor menjen azért? Vagy ha nagyon nagy a kerülő akkor is vigyen át rajta? Szerintem ez már jóval meghaladja azokat a kéréseket, mint hogy "szóljon ha célforgalom/magánút típusú útra visz be (mert ott a cél)". Arról nem is beszélve hogy ezt valaki kipróbálja, majd elkezdi önteni a jelentéseket, hogy "szar itt miért nem vitt arra mikor arra gyorsabb" (mert közben megcsinálták az utat, ő meg elfelejtette törölni a tiltást) én meg itt megőrülök hogy mi lehet a baj és nem fogom megtalálni természetesen soha az életben. Persze ugye ez mind fikció, de látom én már (anélkül hogy tudnák a vezetők meg a fejlesztők hogy valaki szeretne ilyet) a hibákat is. Ettől még okosan használva természetesen hasznos lehetne.
    De egyébként persze jó az ötlet, meg a testreszabhatóság is (bár ez orbitálisan nagy szívás fejlesztői oldalról egyébként), de természetesen ha jól megcsinálják akkor nagyon nagy királyság.

    simico: Holnap (vagyis majd ma) reggel megnézegetem őket, köszi hogy belinkelgetted meg leírtad!

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Blizzardking #4549 üzenetére

    Az én aggályom csak annyi volt a dologgal, hogy szerintem a jelenlegi rendszerben nem lenne annyira triviális megadni ezeket a szakaszokat, illetve a tervezésnél bonyolódna a helyzet kissé, bár valószínűleg nem lenne túlzottan nagyobb a terhelés. Meg nagyobb az esélye a usererrornak. De ettől az ötlet maga jó, nem engem kell meggyőznöd, csak nem hiszem hogy ilyesmi lesz benne a közeljövőben. Persze ezt úgy jósolgatom itt, mint akármilyen jött-ment user, pont annyi behatásom van rá mint neked. :D
    Bár akkor én előbb egy kompok elkerülése gombot kérnék, az talán kisebb falat mint a saját tiltott utak és több esélyét látom megvalósulni. :)

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Pulsar

    veterán

    válasz Blizzardking #5016 üzenetére

    Milyen készüléket használsz? Nekem sem a felbontással, sem késéssel nincsen bajom. A kinézet az szubjektív dolog.

  • apaszka

    veterán

    válasz Blizzardking #5016 üzenetére

    Egy régebbi verziót simán enged a nyakába tenni!
    Ez előny azért.

    ROOT van nekem is miért a Note4 garanciáját feláldoztam.

    De ennek a visszaállításához nem volt szükség rá.
    A dizájn nekem egyébként tetszik, de mint mondod a felbontás már nem annyira. Remélem ezen javítanak majd? (Bár a régin sem javítottak)

    A lassúsága nálam is látható, és ez tuti nem a készülék hibája! Note4 még ma is a csúcsot képviseli az alatta lévő vassal. Ha ezen lassú , hogy mehet egy olcsóbb kategóriás készüléken?
    Áhhh nem a készülék a hibás érte. Egy 5 éves telefonon is szépen ment a régi verzió.
    Ezt szerintem is korán adták ki.
    Én reménykedem, hogy hamar orvosolják a hibákat! Mindjárt rakom is rá az újat, és küldöm a jelentést, hogy tudják a hibákat kielemezni és javítani!

    https://hardverapro.hu/apro/hp_14-am100nh_laptopom_billentyuzetet_szeretnem_ja/hsz_1-200.html

  • junkpod

    nagyúr

    válasz Blizzardking #5016 üzenetére

    Milyen felbontas mellett vannak nektek megjelenitesi gondok?

    Box's don't touch!

  • junkpod

    nagyúr

    válasz Blizzardking #5071 üzenetére

    tuti biztos vagy benne,hogy jól van beállítva a készüléked DPI értéke? Kipróbálhatnál egy DPI changer appot.

    Box's don't touch!

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Blizzardking #5071 üzenetére

    Ha már megneveztél akkor én is a személyes tapasztalattal válaszolok.
    Samsung Galaxy S4-en álló helyzetben (mert alul kell bedugni a töltőt és így nem mászik át mindenen a vezetéke, meg mert így jobb használni, látok messzebbre, hogy hány sarok a kanyar és nem azt látom hogy tőlem 4 sarokra jobbra van-e Shell kút) jól jelennek meg a dolgok. Nem takarja ki a fél képernyőt, csak a "megérkeztél a célhoz, csinálj képet" üzenet, amit ha egyszer feltolsz akkor legközelebb alapból úgy jelenik meg.
    Az autozoom (sebességfüggő van nekem) menet közben túlságosan eltávolodik az autótól (pont az ellenkezője annak amit te írsz), ezt kikapcsolva még nem próbáltam, majd megnézem.
    Nem tudom iPhone-iPad viszonylatban hogy alakulnak a különbségek, az mindenesetre sajnálatos ha Androidon nem sikerült ezt jól megvalósítani. (Mindenkinek aki szerint nem kellett volna kiadni: Engem is meglepett hogy kiadták.)

    Belőlem is dőlnek a testreszabható ötletek, azt válaszolták rá a többiek, hogy ha rajtam múlna akkor lapozni kéne a beállítások oldalt, annyi ilyen switch lenne ott. :))
    Az az indoka hogy közösségi navi és jópofa adott esetben látni ha az ember kollégái is épp munkába igyekeznek. Vagy ha épp péntek este 5kor igyekszel haza a XI. kerületből Gyálra és állod végig a sort a Rákóczi hídon (mert ugye nincs nagyon más út, átvergődni az Erzsébet hídig mondjuk önmagában baromi nagy időveszteség) akkor látod mondjuk hogy a kolléga meg a rakparton araszol, mert még nincs kész a fonódó és ahelyett, hogy ideges vagy és felrobbansz, dudálgathatsz neki. Közben telik az idő, haladsz is haza. Vagy megosztod az utad az otthon toporgó pároddal hogy mikorra várhat, nem, neked nincs semmi bajod csak összetörték magukat az emberek a Hungárián. Nélkülözhetetlen? Nem. Kötelező használni? Nem. Probléma van? Nem, de tudunk belőle csinálni...

    Immunis vagy, de :W ? Én nem értem mit szeretnél ezzel mondani, bocsánat érte, azzal a verzióval megyek, hogy zavarnak:
    Azt hogy feldobja hogy "ide igyekszel?" ki lehet kapcsolni.
    Őszinte leszek, nem próbáltam még a te változatodat, hogy regeltem de nem adtam meg telefonszámot.
    Telefonszámnak semmi köze ahhoz, hogy kitalálja hogy reggelente dolgozni indulsz és 1 gombnyomásra tervez. Persze jó ilyen híreket gyártani, lvl Index: hogy a fonódó első napján halálos gázolás. Mi köze a fonódóhoz? Semmi, villamosnak csapódott valaki egy terepjáróval és megölt egy gyalogost... :(
    Miért akar a háttérben futni ha működik a telefon? Pl ha megosztanak veled egy utat vagy ETA-t, akkor akarsz róla tudni, pl figyelmeztet hogy előre megadott helyszínre és időpontra igyekezvén mikor indulj el? Vagy te ehhez szeretnéd futtatni folyamatosan a Waze-t? Vagy egyáltalán nem is akarod használni, ez esetben nem is küld ilyen címen semmit neked.
    Nem bocsátkoznék olyanba bele hogy hány app van a telefonodon, ami fogad pl push notit. Nyilván el lehet őket kerülni és ha zavar meg is teszed, ez a te saját döntésed.

    Ahány ember használ egy terméket, annyiféle véleménye van róla. Szerintem minden programozó hallott már a kritikák palettájáról sok mindent és nyilván ez a v4 jelen állapotában tartalmaz hibákat, de mi felhasználók sem vagyunk ám feddhetetlenek.

    Mindenki másnak:
    Akinek routing baja van, az más tészta, az a 3.9-es is ugyanolyan lesz.
    Nekem nem késik a térképen, talál GPS-t fixet is és nem is ragadt be északra lockolva.

    Sebességkorlát már az Androidos készülékeken is van. Nézd meg a beállítások közt, kell lennie egy sebességkorlát menüpontnak.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Blizzardking #5111 üzenetére

    Címszavakban és rajtam is túlteszel. :K

    Ahogy te jónak érzed, ha neked a 3.9 jobban tetszett, hajrá! :)

    Nem is tagadtam, csak ahogy te leírtad hogy neked mi a rossz, én leírtam hogy nekem ebből _személyesen_ mi nem rossz. :)

    Így van, meg arról hogy fekvő mód, meg mit takar ki meg mi nem jelenik meg. Mint írtam is már, _szerintem_ is hamar jött ki, de mivel annyi közöm van hozzá mint neked (vagy itt bárki másnak). (Nagyjából ennyi, nem lehet tovább ragozni ezt. Ha neked csak fektetve jó és úgy rosszabb akkor sajnálom és igen igazad van, úgy is mennie kéne és remélem megjavítják, nem kell róla meggyőznöd.)

    Én ezt a testreszabhatóságos sztorit viccből írtam le (de amúgy igaz), hogy elejét vegyem a dolognak, én nem ellenzem, de mivel nincs beleszólásom ilyen formán a fejlesztésbe (egyáltalán nincs) ez van. Ha már hasonlítjuk az iGO-ban bonyolultabb összelőni a dolgokat, nekem már kezdett is elegem lenni mikor negyedjére csináltam meg.

    Töröld a főnököd az ismerősök közül vagy ne is vedd fel. :)) Szerintem jó móka, én örülök amikor meglátok ismerőst az úton. Sőt igyekszem memorizálni a rendszámokat olyan szinten hogy ha szembe jön felismerjem hogy "hát őt ismerem", visszamondani fejből őket nem tudom, ennyire nem vagyok durva arc.

    Nem ehhez van köze, hanem visszaállítani lehet vele a fiókot, ez azért nem újkeletű dolog, még ami ide kapcsolódik a telefonkönyv, ugye lehet sms-ben is ETA-t küldözgetni. Én nem szoktam, de nem is zavar, hogy lehet. (Ja a múltkor küldtem, mert valaki azt állította egy jelentésben hogy "kínai karakterket tartalmaz" ezért próbaképp küldtem párat, de nekem nem tartalmazott.)

    Van rá kapcsoló: waze.com/dashboard → "Allow auto-suggestions for destinations"

    Ez ennyire nem fekte és fehér, lehet background service-t futtatni és mivel az app része ugyebár ez úgy interpretálódik hogy az app fut a háttérben. Ha nagyon merítené a telefont (mint ahogy a BKK Futár appja tette) akkor lekukáznám a fenébe 2 nap után, mikor ráeszmélek hogy mitől van.
    A Waze esetében annyiban árnyaltabb, hogy olyan mint a naptár alkalmazás, az is fut a háttérben és kiabál amikor beállítottál értesítést neki valami eseményről. Nekem pl nem kiabál a Waze, mert nem állítottam be naptár szinkront. (Illetve nem emiatt kiabál, nekem a jelentések üzeneteit küldözgeti, de hát nyomorult térképszerkesztő vagyok, örülök neki hogy szól róla ha valaki válaszolt.)

    Zsezo kolléga mondta (vagy ha nem akkor bocs hogy neki aposztrofálom), hogy az lenne az optimum, ha te adhatnád meg, hogy a sok engedély közül mit adsz meg és mit nem, nem pedig GO/NOGO jellegű lenne. De ez a platform hibája, nem az appé. Ha úgy lenne kitalálva, hogy ezeket külön-külön kezelni lehetne akkor az appoknak is alkalmazkodni kéne hozzá, viszont amíg ez így van ahogyan most, el kell dönteni hogy a, nem támogatod egyáltalán; b, "lenyomod mindenki torkán". De most melyik is zavar ennyire? Azokat hangoztattad leginkább (a háttérben futást kivéve) amiben van döntési jogod, hogy nem adod meg, nem kapcsolod össze. Sokra megy a facebook account hozzáféréssel, ha nem lépsz be.

    Onnan, hogy ha megérkezel egy ismeretlen helyre, - mert nem mindenki Alsóbélatelep Wekerle utca 13-ba megy - akkor ha ott egy kép róla, hogy "ahha ezt keresed" kinézel és látod hogy ott az a ház az. Te is biztos találkoztál már olyan épülettel, hogy 1.5 km hosszan volt ugyanaz a házszám, akkor most hová is jövök? Persze én sem csinálok képet a saját házunkról, én odatalálok, aki meg hozzánk jön az szintén. De akármilyen gyárba (csak példa) nem biztos hogy tudja mindenki hogyan és hol kell bemenni, mit kell keresni.
    Egyébként rátapintottál a lényegre, egy csomó olyan kép van (sajnos) a helyeknél ahol valaki lefényképezi ahogy leparkolt a másik 18 autó mögé. Ezek azok a képek amiket lekukázunk a szerkesztőben. De ha végig gondolod, mi segít valakinek mikor azt mondja a Waze hogy megérkeztél? Valaki szép Porschéjának a motorháztetője belülről vagy egy kép a házról ahová igyekszik? Ezt a kérdést sokan (legtöbben) nem teszik fel magukban. :(

    Ja az egész margójára, hogy persze, lehet így is hozzáállni a dologhoz, hogy "úristen követ engem megfigyel a szemét", de akkor te hol voltál mikor a Google "megnőtt"? ;) Nem kell megfigyelni, a tesó így is ismer már.
    Edit: Nagyon off, ha foglalkoztat a privacy policy téma, akkor nézelődj kicsit, hogy egy sima webhely, mondjuk random webáruház be tud azonosítani az alapján elég nagy biztonsággal hogy ugyanarról a gépről megint megnézed az oldalt. Semmit nem adsz meg, nem regelsz, csak lekéred az oldalt magát, nem kér permissiont meg semmit, csak abból amit a böngésződ elpofázik neki. (De ne nekem higgy olvass utána.)

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • viktorhu

    veterán

    válasz Blizzardking #5111 üzenetére

    Lehet letiltogatni funkciókat, de azért ne feledd, hogy ez egy közösségi navigáció, egymásnak segítünk a Waze által beküldött adatokkal, szóval olyan beállítások inkább ne legyenek, hogy "a többiek segítsenek nekem, de én nem akarok segíteni". Én pl. akkor is bekapcsolom autózáshoz, amikor nincs szükségem navira, mert valakinek segítek vele, aki nem ismeri a környéket, és épp arra navigálna.

    Az emberek többsége nem akar túl sok testre szabhatóságot, ha valamit neki kell állni konfigurálni, inkább otthagyják. Ráadásul százféle beállítási opció gyakorlatilag a 100 permutációjának megfelelő hibalehetőséget adna minden verzióváltáskor, mert ugye egyszerre legyen szép egy mai csúcstelefonon 2K felbontás mellett, meg működjön jól egy elavult buherált minimálkonfigon, és akkor megint jön a sírás, hogy az x beállításkombináció mellett nem jól működik az öt éves jumboo x1-en 256 mega rammal és átállított képfelbontással - erre senkinek nincs kapacitása fejleszteni.

    Én is hiányolok dolgokat a Waze-ből (pl. amit a Google Maps tud, hogy segít az útválasztásban is, a kereszteződéseknél folyamatosan mutatva az alternatívákat időigénnyel együtt), de összességében most ez a legjobb, egyébként meg pár kattintással eltávolítható a telefonról, ha nem vállalhatók a kompromisszumok (pl. a személyes adatok megadása - van bőven olyan navi, ahol erre nincs szükség).

    A fotós kérdésről: annyira egyértelműen oda van írva, hogy segíts a többi wazernek a hely fotójával, hogy könnyebben megtalálják a helyet, hogy nem is értem, mit keresne ott egy autó fotója vagy egy facebookos post. Nyilván ha a saját lakásomról van szó, nem fotózom le, de pl. egy közintézményt segít megismerni, ha van egy fotó (gondolj bele: közeledsz a célhoz, és már mutatja is az épületet, hogy mit kell keresned, és látod is az úton, hogy oda tartasz).

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Blizzardking #9871 üzenetére

    Na vajon? You need moar zoom m8. :D
    Amúgy nem, ha mindig minden látszana akkor meg az lenne a baj. "Úgy nézne ki mint valami betűleves." :))

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Blizzardking #9890 üzenetére

    Ha oda kéne találnod akkor arra keresnél rá például.
    Ki írja, megfelelő nagyításban, ahogy kicsinyíted a térképet, úgy egyre inkább csak a magasabb rendű utak látszanak.

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Blizzardking #9895 üzenetére

    Én nem vettem sértésnek, csak megoldást javasoltam. Mondhatod természetesen a véleményed, mindenkinek van, legyen is. :) Én az én tapasztalataimból építkezem, ez is a tipikus esete a mindenkinek nem lehet jó.
    Nem tudom mennyire olvasgattad az észrevételeket, de sosem lesz jó. Ez túl kicsi, az túl nagy, mindent kitakar, én meg nem tudom elolvasni, túl sokminden van ott, elveszik az információ, nincs ott semmi, miért "tagadja meg"? Érzed? Ami neked jó 800 utcanév 6-os betűmérettel, az másnak rossz, másnak az kell hogy legyen kiírva 3 főút jó naggyal.
    Azt is hozzátenném, hogy a legtöbben nem úgy használják ahogy te, ergó nem a te kedvedre kell tenni leginkább, hanem a nagytöbbségére. Ezzel most nem azt akarom mondani hogy te le vagy ejtve, mert kit érdekel, de én ha most kicsit gondolkodnék, meg keresgélnék akkor el tudnék mondani kb 100 olyan dolgot, amit "sokkal jobb lenne ha így lenne". Szerinted van idő ezt mind megcsinálni? Persze hogy nincs. Meg fogják csinálni? Persze hogy nem. Néhányra van esély közüle? Van, de melyikre? Nyilán ami a sokaságot érinti.

    Egyébként én is ismerem elég jól szerencsére a várost. Legalábbis amerre mozogni szoktam azt a környéket. Odatalálnék helyekre én is Waze nélkül, de miért tenném? Nyugodtan döcögjön csak és magyarázza az utat, én meg követem (vagy nem) saját belátásom szerint.

    simico: Nekem működik, legalábbis a Home-Work kombó elég jól, más ilyen rendszeres célpont nincs. De van ismerős akinél igen és saját bevallása szerint az is oké.
    Persze ide tartozik hogy az elmúlt hónapok valamelyikében (november-december körül) nem jeleskedett nálam sem ez a TripSuggestion, furcsa is volt, de most megy, nem változtattam semmin. :D

    Azt az M0-OMV dolgot meg majd megnézem hogy látszik-e valami. Furcsa lenne ha le lenne zárva és senki nem bukkant volna még rá. (írt volna róla)

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

  • junkpod

    nagyúr

    válasz Blizzardking #9895 üzenetére

    Ma Google térképpel jöttem haza, ott minden utcanév ki van írva menet közben is.
    És szinte már zavart, hogy szinkronban mozgott a nyíl a kocsival. Ha bárki úgy érzi nem késik a waze, menjen egy kört gmaps-al, meg fog lepődni nagyon.

    Box's don't touch!

  • junkpod

    nagyúr

    válasz Blizzardking #9910 üzenetére

    Sőt! Sokkal jobban működik ha nem címét írsz be hanem a cél nevét: xy Kft, abc bolt... Szerintem az a logika hogy nem térkép akar lenni hanem poi adatbázis.
    Amúgy meg van útvonal áttekintés, ha felhuzod az alsó sávot. Nem tudom ez mennyire segít neked.

    Google mapsel többször is egy utcával hamarabb fordultam be, úgy megszoktam, hogy ha waze mondja késve akkor azonnal fordulni kell😁

    Box's don't touch!

  • S e t h

    nagyúr

    válasz Blizzardking #11116 üzenetére

    Ilyen nekem is volt. Indultam otthonról, elfelejtettem wifiről mobilnetre váltani, waze meg gondolkodott erősen. Utána aktiváltam a mobilnetet, de a waze nem követte merre járok. Maga az alkalmazás ment, de képtelen volt folytatni a navigációt, amíg újra nem indítottam az alkalmazást.

    This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

  • havri1

    félisten

    válasz Blizzardking #11118 üzenetére

    Hosszabb utaknál sajnos néha előfordul, hogy elmegy a mobilnet. Nem is kell, hogy elnenjen, csak sávot vált (4g/3g/2g), ekkor is megszakad a net. Ha hosszabb ideig tart (kiírja, hogy hálózat keresés, pirossal), sajnos nekem is meghülyül.

    havri

  • Szili17

    aktív tag

    válasz Blizzardking #12272 üzenetére

    Nem kéne átrendeznie a kedvenceket, az a bug hogy random! order lesz egyszercsak (ahelyett hogy az általad megadott megmaradna).

    Az úticél ajánlás (automatikus célpont-ajánlás) az alapján dolgozik, hogy az otthon, munkahelyi, kedvencek csoportjából a hét adott napján, adott időszakban hová szoktál menni.
    Ha nem szereted, akkor ki lehet kapcsolni a waze.com/dashboard oldalon.

    [ Szerkesztve ]

    "Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."

Új hozzászólás Aktív témák