Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • simico

    aktív tag

    válasz SZATA #1696 üzenetére

    Igen, a 33-ason valóban dolgoznak és Herbária utcába van terelve a forgalom (illetve amikor legutóbb arra jártam akkor még mindig így volt). De a gyakorlatban még így is ugyanannyi vagy pár perccel gyorsabb volt az út, mint Kálon keresztül. Ludason keresztül konkrétan 25 perccel volt hosszabb, ha lehetett volna haladni kilencvennel a hetven-nyolcvan helyett még akkor is 10-15 perc plusz. Azt még mindig nem értem, hogy ha Budapest felé Kálon a vasúti átjáró problémás, akkor odafele miért nem az, azaz akkor miért nem tervez odafele is Lugason keresztül?

    Tucatszor megjártam oda-vissza Budapestről, kipróbáltam szinte az összes útvonalat és nekem a gyakorlatban a 33-as részleges lezárása és terelése ellenére is többször is Füzesabonyon keresztül volt a leggyorsabb. Gondolom az a baj, hogy folyamatos, naprakész forgalmi infók hiányában elméleti és korábbi átlagsebességek alapján számol és úgy elméletben akár gyorsabbnak is kijöhet a lugasi "kerülő", gyakorlatban meg nagyon jó eséllyel kifogsz előzhetetlen, lassú konvojt és máris nem az a leggyorsabb útvonal :( Hasonló problémának érzem, mint amikor a Waze egy mellékutcából akar balra kanyarodtatni egy 2x2 sávos forgalmas városi főútra - elméletben gyorsabb lehet, gyakorlatban meg akár 5 percig is ott állsz mire végre ki tudsz fordulni, de mivel nem ragad ott húszpercenként egy újabb wazer több percig ezért nem tudja, hogy arra nem érdemes tervezni.

    Szóval ha jól értem, akkor csak a 33-as részleges lezárása miatt nem tervez csak arra. Igazából ezt gyanítottam is amikor belefutottam a terelésbe, az odafele Kál, visszafele Ludas volt számomra az igazi rejtély.

    Más.
    A legutóbbi Androidos frissítéssel lett ez a helyek nevű dolog. Erre van valami kis hazánkra vontakozó megegyezés? Vagy mindenki szabadon bevisz fotóval bármit a programba/térképre? :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák