Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz Bjørgersson #34 üzenetére

    Nem kell feltétlenül a procira menni. Elég megnézni, hogy fut egy Patch nélküli alap változat nVidia és AMD kártyák mellett, illetve megkeresni hány hónapot is kellett várni arra a patch-re, ami végül meg is szüntette a Radeon-ok esetén fennálló problémát.

    Kashim: Nem állítom, hogy nem lehet megtanulni, de 1.) Sosem lesz olyan pontos rásegítés nélkül. 2.) Miért kelljen nulláról újra tanulnom az irányítást sok ezer "társammal" együtt?

    Mellesleg -mint azt már írtam- a kontrollerek konfigurálhatósága azt is jelenti, hogy az autókat tudod kormánnyal irányítani, a helikoptereket/repülőket/motorokat meg Joystick-kal.

    BTW a választás az övék. Én semmit se veszítek azzal, ha a GTA 5 helyett egy kosár regényt vásárolok, ellenben Ők elvesztenek egy potenciális vásárlót.

    [ Szerkesztve ]

    Sub-Dungeoneer lvl -57

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz Bjørgersson #41 üzenetére

    Nekem Q6600-assal és HD4870-essel voltak gondjaim... És nem az, hogy imbolygott a kamera... Még auto-konfig után is csúnyán szaggatott a játék.

    Sub-Dungeoneer lvl -57

  • Jakesz

    őstag

    válasz Bjørgersson #41 üzenetére

    Most azért, mert az egyik lineáris, a másik meg sandbox? Lineáris játékokból is kapunk bőven fosportot, mivel egy olyan csapatot állítanak rá, akiknek gőzük sincs a PC-s fejlesztéshez. Így járt a GTA IV is.

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Bjørgersson #26 üzenetére

    Na nézzük én mire emlékszem a GTA PC-s portok történelmében. Ezek mind az alap verziók, patchek nélkül, amikre bizony heteket, hónapokat kellett várni:

    GTA3: Szerette elhagyni a mentéseket, Windows XP Home Edition alatt a menükben eltűntek a feliratok és kilépkedős gondok is voltak. Elég hamar kiadták a patchet erre, de akkor még sokkal gyérebb volt az internet ellátottság, többnyire játék újságok CD mellékletén terjedtek az ilyenek.

    GTA: Vice City: Igen komoly grafikai hibákat produkált a játék GeForce VGA-val, de csak bizonyos típusokkal (pont az alsó és közép kategóriás elterjedtebb darabokkal). Nem driveres hiba volt. Hónapokig kellett várni a patchre. Ezen kívül DirectX gondok is voltak, ugyanis a játék néha meghülyült ha nem a régi DirectX verziót használtad (ekkor már volt DX9, de a játék jobban szerette ha DX8.1 van a rendszeren). Voltak olyan gondok is, hogy ha egy missziót nem a játék logikája szerint csináltál akkor leállt minden és nem tudtál tovább menni. Ennek ellenére ez egy viszonylag jól sikerült port volt.

    GTA: San Andreas: Ekkoriban kezdtek terjedni a 64 bites processzorok. Na ezekkel (főleg AMD-vel) igen sokáig nem tudott kibékülni és a kékhaláltól kezdve a random bezárogatásig minden volt. A gondot nem a Rockstar orvosolta, hanem az AMD, mely kiadott egy tool-t, amivel a 32 bites módot szimuláltad. Persze idővel befutott a Rockstar által kiadott patch is. Illetve itt is voltak olyan gondok, hogy egy misszió lefagyott és nem tudtál tovább jutni.

    GTA IV: Igen komoly teljesítmény gondokkal küzdött, tele volt grafikai hibákkal és igen komoly fejvakarásra kényszerítette mindkét nagy VGA gyártót, hogy ők alkalmazkodjanak a drivereikkel egy technikailag labilis valamihez. A legutoljára kiadott patchre elérte azt a szintet ami már játszható és a beállítások közé is beépült sok új opció amivel finomhangolhatsz.

    Ezen kívül mindegyikre jellemző volt, hogy igen érdekes (sokszor vicces, néhol nevetséges, helyenként meg kifejezetten idegesítő) grafikai hibák egész tonnájával voltak tele. Ezek közül az egyik legérdekesebb hiba abból eredt, hogy a konzolok korlátozott memóriája miatt a motort úgy írták meg, hogy csak bizonyos számú grafikai elemet (autók, épületek, textúrák) tudjon megjeleníteni. Ennek az lett az eredménye, hogy néha a túl szűkös memória sávszélességnek köszönhetően bizonyos grafikai elemek nem jelentek meg időben. Mindannyian kenődtünk már fel láthatatlan épületre, mely csak a baleset után jelent meg. Ezt az összes rész esetén leszarták javítani a PC-s verzióban, ahol nem vették figyelembe, hogy nem 512MB RAM-ra kell optimalizálni, hanem képes legyen a motor rendesen skálázódni.

    -----------

    (#49) K_mester: De és akkor mi van? Imádom ezt az űberkonzervatív PC-s hozzáállást, hogy a PC+billentyűzet+egér mindenek felett áll. Nekem volt több konzolom is, játszom PC-n is. Nem értem mi a baj azzal, ha valaki egy GTA IV-et az Xboxon megszokott módon játszik PC-n is... biztos megtörtem valamilyen szentséget és majd lesújt rám a PC totemistene. Pont arra panaszkodik a legtöbb ember, hogy szar volt a GTA IV PC-s irányítása egérrel meg billentyűzettel... de ha valaki azt javasolja, hogy dugjátok be az Xbox kontrollert és játsszatok azzal, akkor az menjen el a búsba...

    [ Szerkesztve ]

  • icons

    addikt

    válasz Bjørgersson #69 üzenetére

    Jó, akkor kezdjük újra!
    "Mármint úgy érted,hogy a videokártyának. Merthogy a processzor nem igazán kérdés manapság."

    Tehát: a proci nem kérdés manapság. A videokártyával van a probléma. Olvass utána egy picit, elég sok jó és érdekes cikk van a témában. A processzoromat 50%ban se használja ki egyik mai játék sem, a gond a textúrák kirajzolásával van, amiért a videokártya felel.

    Maradjunk a laggol szónál lagzik helyett :)
    Megint csak azt tudom javasolni, hogy olvass utána egy picit a GTA4 optimalizálásának. Vannak vele problémák :) (az asztali gépemen is erőteljesen akad, pedig abban sincsen rossz videokártya (minden más játékot simán visz). A probléma nem az én konfigommal és az elvárásaimmal van, hanem az optimalizációval! Példa1, példa2. Nem egyszer találkozol ezekben a fórumokban is olyanokkal, akik leírják, hogy elég gyengéden van optimalizálva a GTA4, ami nem is csoda,hisz egy konzolportról van szó... Your argument is invalid :)

  • Ł-IceRocK-Ł

    addikt

    válasz Bjørgersson #53 üzenetére

    Csatlakoznék. Nálam nem voltak ilyen gondok vele.

    GTA 5: na ehhez mi kell? EVGA alaplap amelyk két intel corei7 procit fogad, a leggyorsabb 256 GB os SSD, 32 GB RAM, plusz 4 db 7970 hogy fusson low-grafikán. Vicces lesz.

    "lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper

Új hozzászólás Aktív témák