Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • icons

    addikt

    válasz Jakesz #16 üzenetére

    "...nem ritkán történt FPS drop. Pedig ott csak egy város volt és egy monoton szürke látványvilág."

    A számítási teljesítményhez az égvilágon semmi köze nincsen annak, hogy egy város, vagy több van (mivel a látóhatár x (mondjuk egy km), teljesen mindegy, hogy azon túl mennyi minden van), illetve hogy milyen a játék színvilága (ezt azt hiszem, magyarázni sem kell. Igazán lényegtelen, hogy a pixel színe (126, 127, 128) vagy (255, 0, 0)).
    Sokkal inkább a részletesség, az árnyékok, a fizika, a tükröződés, stb számít.

    (#21) TESCO-Zsömle
    Én a VCt is nagyon szerettem (az volt az utolsó GTA, ahol tényleg minden utcát ismertem, és tudtam merre kell menni, akár a város másik felébe is (tekintve, hogy a játéktér töredéke a 2 utódnak, ez annyira nem is meglepő:D), de a SA a kedvencem, és jelenleg is játszom a GTA4-gyel. Nekem semmi gondom nincsen az irányítással (persze meg tudom érteni, ha másnak van, csak engem tényleg soha nem zavart, még csak fel sem tűnt, hogy valami hibádzik).
    A hátrálás a GTA4ben már megy, szerintem a SAban is működött, hogyha céloztál a fegyverrel (sőt, teljesen biztosan működött). Persze lehetne még plusz hátrálás gomb, és akkor csak a mozgáshoz kellene 6-10 gomb, de szerintem ez így is teljesen jól kezelhető. Én jobban hiányolnám azt, ha nem lehetne hátrafele futni (amikor el akarsz rohanni, ez sokkal gyorsabb, mint megnyomni az előrefutást, és a kamerát 180fokban elfordítani :) )

    Az optimalizálással pedig egyetértek, durván retek! A laptopomon a Crysis 2, ha nem is FullHDban, de mindennel maxon 1366x768 körül teljesen vígan elfut, a GTA4ben majdnem minden minimumon van, hogy rendesen működjön :) (persze itt jóval több mozgó textúra van, de ez csak annyit jelent, hogy jobban kell figyelni az optimalizálásra :) )

  • icons

    addikt

    válasz TESCO-Zsömle #30 üzenetére

    Senki sem beszélt egyéni lustaságról. Egyszerűen több idő megfordulni és elkezdeni arra futni, mint megnyomi a hátrát. Erről nem érdemes vitát nyitni, ez tény. (egyébként amit írtál, az nem mindegyik fegyverre igaz, csak némelyikre, de 5 perc megszokni, nem ez fog tönkretenni egy játékot :) )

    (#34) kovy29
    Biztos azért, mert a Crysis 2 egy lineáris FPS, ahol szerintem negyedannyit sem kell számolnia a processzornak, mint mondjuk egy GTA IV-ben...
    Mármint úgy érted,hogy a videokártyának. Merthogy a processzor nem igazán kérdés manapság.
    A másik: teljesen lényegtelen, hogy milyen játékról van szó, a GTA4 rosszul van optimalizálva. Pont, mint a Crysis 1 volt. Akár sport, akár FPS, RPG mindegy, milyen játékról beszélünk, az egyiknél sem megengedhető, hogy alap grafikán egy közepes teljesítményű gépen lagoljon! (ha elkészítesz egy játékot, a lényeg a végén az kell, hogy legyen, ne lagoljon, nem mondhatod azt, hogy ááá, úgyis nagy a város, sok mindent tehetsz, akkor nem árt neki, ha egy picit laggol! xy konfigon)

  • icons

    addikt

    válasz Bjørgersson #69 üzenetére

    Jó, akkor kezdjük újra!
    "Mármint úgy érted,hogy a videokártyának. Merthogy a processzor nem igazán kérdés manapság."

    Tehát: a proci nem kérdés manapság. A videokártyával van a probléma. Olvass utána egy picit, elég sok jó és érdekes cikk van a témában. A processzoromat 50%ban se használja ki egyik mai játék sem, a gond a textúrák kirajzolásával van, amiért a videokártya felel.

    Maradjunk a laggol szónál lagzik helyett :)
    Megint csak azt tudom javasolni, hogy olvass utána egy picit a GTA4 optimalizálásának. Vannak vele problémák :) (az asztali gépemen is erőteljesen akad, pedig abban sincsen rossz videokártya (minden más játékot simán visz). A probléma nem az én konfigommal és az elvárásaimmal van, hanem az optimalizációval! Példa1, példa2. Nem egyszer találkozol ezekben a fórumokban is olyanokkal, akik leírják, hogy elég gyengéden van optimalizálva a GTA4, ami nem is csoda,hisz egy konzolportról van szó... Your argument is invalid :)

Új hozzászólás Aktív témák