Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabr
tag
Azt tegyük hozzá, hogy Gabe Newell a játéktörténelem egyik legnagyobb bukását könyvelheti el a epizodikus megjelenéssel...
٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶
-
Def26
félisten
Ez van. PS3 -ra szar programozni, ezt majd 2 év múlva puffogja ki magából.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
L3zl13
nagyúr
"Gabe Newell: Az XBOX Live egy kisiklott vonat"
Ja. És gondolom hűen ki is tart a véleménye mellett. Egészen addig, míg a MS meg nem támogatja egy táskányi pénzzel, mint az gondolom a PS3 esetében is volt a Sonyval.
Aki hülye, haljon meg!
-
dabadab
titán
"Gabe Newell a játéktörténelem egyik legnagyobb bukását könyvelheti el a epizodikus megjelenéssel..."
Ez azert eros tulzas, nem? A Daikatana, na, az bukas volt. Az E.T., az is. A HL2 ket megjelent epizodja nem igazan nevezheto bukasnak. Kesni persze kestek, de hol vannak meg a DNF-tol
Emelett viszont o a legnagyobb es legsikeresebb online jatekpiac fonoke is, ami egyreszt szep dolog, masreszt meg azert nem art nem fenntartassal kezelni azt, amikor a konkurrenciat ekezi.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
mephi666
nagyúr
jah, igen... a daikatana... kb. 10 éve szerintem nem volt másik játék, amit akkora hype vett volna körül és irtózatosat bukott... ismerőseim között is rengetegen istenítették előre, de aztán ők is óriásit csalódtak a hl2+ep1-2 tényleg nem lett szerintem sem rossz... a késést leszámítva...
...amit viszont nagyon várok: az a black mesa (source), de ez teljesen független az egész valve-tól...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Morden24
nagyúr
Na igen, ezért van az, hogy egyetlen stúdió sem tud ingyenes tartalmat kiadni, vagy bugfixeket kidobni Live-on... na várjá' csak...
Mi a baja ennek a Newellnek, egy MS-alkalmazott lenyúlta a reggeli 10 Big Macjét? Persze értem én, hogy a Valve a Steam miatt kötelezően szid minden egyéb onlány terjesztési módot, Live, GfWL... áh, ennek semmi köze hozzá
(#6) mephi666: Így van, részemről is a legvárósabb HL-hez kapcsolódó játék a Black Mesa
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
WonderCSabo
félisten
-
h-yle
addikt
Aha. Szóval ma többet fizetett a Sony.
Ettől függetlenül kb. igaza van. Az MS legnagyobb baja, hogy hozzá képest egy felfedezetlen, lakatlan szigeten lévő apácazárda bordélyház.Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven
-
Rabbitf_24
őstag
bárcsak ő is felülne egy kisikló vonatra....
-
Psych0
őstag
válasz Rabbitf_24 #10 üzenetére
gordont már felültette rá
"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."
-
ViTaZi
aktív tag
De tudjátok miért mondja ezt? Mert az MS nem engedélyezte a steam-et x360-ra. Látom ezen Gabe-ék nagyon felkapták a vizet. Sony meg gondolom rendesen fizeti is őket. Az epizódikus megjelenés meg.. hát jól kib..sztak a néppel az biztos.
braner00 kerüljétek!
-
dfdfdf
őstag
Azt hiszem hogy nem 2 óra a hl játékideje egyik részének sem! A mai és a kiadáskor is az átlagos játékidőt túlszárnyalta szerintem. azt hiszem megkaptuk azt a játékidőt ami kifizettünk érte. Nem értem akkor mi a bajotok. Ha elcseszték a HL2-őt akkor miért várod az EP3-at?
-
Jander
senior tag
Azt is tegyük hozzá, hogy régebben Gabe bácsi pont ugyanilyen nyíltan szállt szembe a Playstation 3 programozhatatlan hardver felépítése ellen, és az egészet halálra ítélte... aztán szép csöndben az idei E3-on már a Portal 2-t a Sony konferencián mutatta be és most az MS ellen kampányol. Szerintem is keményen vándorolnak a pénzes táskák...
If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?
-
jó, hát azért annyi eszük volt, hogy nem hirdettek úgy teljes A4es oldalakon, hogy "Gabe Newell's About To Make You His Bitch....Suck it down".
az epizódosdi annyira nevezhetők bukásnak, hogy a Ritual feloszlott a dologba, a Valvenél pedig semmi hír a harmadikról. ha úgy nézzük, hogy mit akartak elérni, és mi lett a vége... hát az üzleti modell szvsz megbukott. financiálisan a dolog kissé problémás, az Orange Boxban ott volt Portal és a TF2 is, amik remek játékok voltak.
abban pedig teljesen igazad van, hogy az XBox Live konkurencia.
dfdfdf: az baj lenne, ha az éves átlag 5 órás játékidőt jelentene. és akkor még arról nem is volt szó, hogy a HL2 technológiailag minden szempontból csúcson volt, az EP2 meg a konkurencia nyomába se ért. persze, gyengébb gépeket is jól futott, de pontosan annyival rondább/gyengébb is volt.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Malachi
addikt
"...Igen, értjük hogy most ezek a szabályok, de ez jelenleg egy kisiklott vonat, és ennek meg kell változnia."
javaslom a kisiklott vonat helyett a "katasztrófa" szót.
"...de a jelenlegi rendszer/helyzet katasztrófa és ennek meg kell változnia."
-
Sanya
nagyúr
tényleg egészen kevés az ingyenes tartalom xbox live-on. bár a steam-et nem ismerem, nem játszok pc-n legalább 2 éve, akkor is csak wowoztam. A STEAM-en meg tetszett, hogy sok-sok tartalmat árultak óriási akciókkal.
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
ViTaZi
aktív tag
-
félisten
-
hát, szerintem a crysishez/bioshockhoz/stalkerhez képest ronda volt (hasonló időszak megjelenéseit nézve). technológiailag meg a pályák mikroméretűek voltak (főleg az UT3hoz viszonyítva, pl gravity gunnal és különböző dolgokkal lehet tesztelni, mennyire is picik voltak a határok), az AI meg nem igazán volt erős. fizikában meg a másik három is tudta ugyanazt, ha nem többet.
objektive nézve ezekkel a dolgokkal tényleg nem volt baj, mert azért még elfogadhatóan nézett ki (kivéve az elején a kifeszített háttér az erdővel, az nagyon siralmasan nézett ki) de a konkurenciához képest már le volt maradva.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Morden24
nagyúr
Az AI melyikben volt "erős"?
Bioshockban nem túlzottan, Crysisban még annyira sem, Stalkerrel mondjuk nem nagyon játszottam.És igaz, ami igaz, a konkurenciához képest le volt maradva, de lássuk be, így legalább tudott vele játszani valaki. Ami a botrányos gépigényű Crysisról, vagy a tragikusan rosszul optimalizált Stalkerről azért jóval kevésbé volt elmondható
Sectumsempra - For Enemies
-
Thome
addikt
"kisiklott vonat"...
Kac-kac.
-
Stalkernek ott volt az ALife, gyakorlatilag az összes NPC/szörny egyszerre volt vezérelve a játékban. nagyon masszív AIje volt. harc közben annyira nem voltak jók, de összességében szerintem az eddigi legjobb AI abban a játékban volt fpsek közül.
a Crysisnél is tudott az AI összehangoltan dolgozni, adott esetben ügyesen és szisztemtikusan bekerítve. szerintem ez azért nem rossz. sőt, lényegesen jobb, mint a script script hátán. Bioshockban az AI maga annyira nem volt előtérben, de az UT3 egész jó volt, és elvileg annak a függvényeit vették át.
én játszottam mindegyikkel. más kérdés, hogy a HL2ep2 a korábbi gépemen is jól futott, ami a Stalkerről és a Crysisről nem volt elmondható. és emlékeim szerint nem én voltam az egyetlen, aki játszott velük sőt, három héten belül mentem végig az összesen, amikor ez a gépem összeállt, úgyhogy gyakorlatilag direktbe hasonlítottam őket össze.
Crysis low-high között nagyon szépen skálázódott. a very high meg arra kellett, hogy a G80 porbatiporja az R600at (illetve valamivel el lehessen adni a 8800ultra trislit, ld tomshardware teszt arról, hogy 1920ban megvan az átlag 30fps három ultrával crysis alatt), és ennek megfelelően is lett kódolva.
a Stalker rosszul optimalizált? miért? azért, mert magas a gépigénye, attól még nem lesz az. használt két magot (ellenben a source motorral, az megelégszik egy maggal), furmarkot hozza gpu terheléssel (dinamikus távolságig rajzoljja az aljnövényzetet, gyakorlatilag folyamatosan 100%ra terhel), szóval szerintem nagyon rendben van. persze, magas volt a gépigénye, amikor kijött (ez se igaz, 1280xmaxra static light mellett elég egy x800gto, dynamicra egy 1950pro/8600gt, full dynamicra mondjuk kellett a 8800gts320, de nagyon szép volt úgy), de cserébe sokkal több mindent tudott, mint az EP2.
persze, alacsony volt a gépigénye az EP2nek, meg elvileg 2560ra is elég lett volna hozzá a gépem, de alapvetően én 1280ban játszottam
a teljesség kedvéért: a HL2 az egyik legjobban optimalizált program volt, amikor kijött. gyönyörűen futott, jól nézett ki, relatíve nagyok voltak a pályák, jó volt az AI, jó volt a sztori, remek volt a hangulata, megfelelően hosszú volt. és imádtam.
az EP2 gyönyörűen futott, határesetül nézett ki, picik voltak a pályák (vö UT3 vagy Crysis), az AI rutinjai mintha csak scriptelve lettek volna, a sztori átment szappanoperába (a föld benépesítésében segíteni Alyxal... WTF?!) és egy délután végig lehetett játszani, pedig én eléggé szöszmötölős vagyok. és a szemeben majdnem az év citromdíjasa lett, de ez szerintem érződik a hozzászólásomból. és igen, utáltam, hogy a HL2 készítői ezzel szúrják ki a szemünk pár év után.
szóval szerintem hagyják a fenébe az EP3mat és inkább koncentráljanak egy Source2 motoros HL3ra, amit már nem a neve és a mellé rakott többi program, hanem a tartalma ad el. és akkor ha jó lesz, majd megint fogok róla pozitívan nyilatkozni. mert sajnos az eddigi két epizódról nem tudok.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Morden24
nagyúr
a Stalker rosszul optimalizált? miért? azért, mert magas a gépigénye, attól még nem lesz az.
Azért, mert jobban jártál, ha kikapcsoltad a virtuális memóriát, mert akkor legalább natúr kifagyott, nem pedig beakadt az egész. Olyan memory leak-es volt a program a megjelenés után a nemtomhanyadik peccsig, hogy öröm volt nézni.
egy délután végig lehetett játszani
Ez elmondható a Crysisról is.
szóval szerintem hagyják a fenébe az EP3mat és inkább koncentráljanak egy Source2 motoros HL3ra
Engem sem az elnevezése érdekel, sőt még az sem, hogy Combine akármikre lődözhessek végre. Egyszerűen rühellem, ha nincsen egy sztorinak befejezése...
Sectumsempra - For Enemies
-
naja, utolsó patch már kint volt, amikor először játszottam a Stalkerrel, előtte meg nem véletlenül kerültem. memory leakes (akkor már) nem volt, de a 32bites határig szépen felment. imádta a memóriát, mondjuk ez a Crysisre és a Supreme Commanderre is igaz volt abból az időből (a TWIMTBP játékok közül). 64bites vista letiltott virtuális memóriával segített, mondjuk 64bites win7el furcsaságokat csinált, bár még a 7100ás korszakban néztem.
Crysis nekem tovább tartott, de zöldsapkáson mentem neki, úgy meg általában hosszabb a játékidő (Ep2őt is úgy játszottam mondjuk).
"Engem sem az elnevezése érdekel, sőt még az sem, hogy Combine akármikre lődözhessek végre. Egyszerűen rühellem, ha nincsen egy sztorinak befejezése..." ott a pont
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
caizzz
aktív tag
mephi, morden: nem lesz black mesa. szarnak az egészre, majd lehet leírom hosszabban.
[ Szerkesztve ]
marakujás kőbányai
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- Windows 11
- További aktív témák...