Új hozzászólás Aktív témák
-
Bog
HÁZIGAZDA
Melyik részét nem csinálta már meg korábban valaki, úgy hogy még működik is sőt konkrétan úton van és megvásárolható, és nem csak egy kezdetleges techdemó?
A lényeg szerintem pont ez. Hogy igen, mindenki képes rá. És a mindenkibe most már nem csak a klasszikus autógyártók tartoznak bele.A Tesla kapcsán pedig az a véleményem, hogy lehet, hogy messze nem tökéletes, lehet, hogy bizonyos pontokon (beltér minősége pl) konkrétan fos (a többiekhez képest), lehet, hogy pénzügyileg necces, de megteremtett egy igényt. Amire a jelek szerint reagál az iparág.
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
#06658560
törölt tag
Nem, a Tesla a mindenféle bullshitjével maga gerjesztette a hypeot. Az, hogy mások a paramétereik, pusztán annyit jelent, más szegmenst céloznak meg vele. Viszont azt is, hogy közük nincs a Teslához. A Bolt/Ampera pedig a Toyotára válasz, szintén a Tesla előttről. Csak mostanra lett egy második generációja.
A Teslát sem tudod gyorsabban feltölteni, ha nincs gyors töltőd, ami azért nem evidens, hogy lesz a szomszédodban, mondjuk Európa szerte.
-
#06658560
törölt tag
A Leaf egy évnyi Teslával van előrébb a Modell S-hez mérten, marketing nélkül. Kategóriájában nagyobb konkurenciával. Úgy, hogy töltési pontokat sem tolt alá úgy a gyár, mint a Teslánál.
model S-böl egyébként minimum 5k autó/negyedév kapacitás szabad jelenleg.
"Tesla reported net reservations totaled about 373,000 as of 15 May 2016, after about 8,000 cancellations by customers and about 4,200 cancellations by Tesla of reservations that appeared to be duplicates from speculators."
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Fujifilm X
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Gyúrósok ide!
- Apple notebookok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...