Hirdetés
- PlayStation 5
- War Thunder - MMO Combat Game
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Steam topic
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- Dragon Age: Origins
- World of Tanks - MMO
- Warhammer 40k: Space Marine 2 (PC, PS, XO)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Már Steamen is játszható a Witchfire korai kiadása (PC)
Új hozzászólás Aktív témák
-
LanyUs
senior tag
Szervizben azt mondták, hogy nehéz 100e alatt 12 sebességes fogaskeréksort találni. Hát én a google első találatára látom 30e környékén ( Shimano Deore (CS-M6100-12) ). Rendeltem is egy teljes sort. A segítségetekkel ( hogy a sor bontható és külön is kaphatóak ) egy Shimano CS-M8100/7100/6100 lánckerék [16]-ot is vettem, amivel a jelenlegi sort lekoptatom és ha kell kéznél lesz a csere.
Lánc témakörben is tudnátok segíteni?
Gyári: KMC E12 TURBO e-bike 1/2 x 11/128 130L SILVER
Futott 1000 km után 0,6%-os nyúlás.Jelenleg fut rajta egy BBB BCH-12E eBike 12 sebességes lánc. Remélem ez is elmegy 1000 km körül, de 500 km-nél rámérünk.
Látok olcsóbban is láncokat Shimano Deore (CN-M6100) 7e Ft, Sram NX Eagle 10e, de van drágábban is Sram PC-XX1 EAGLE 35e.
Tekerésnél van nálam láncbontó és pótszem is, de elkerülném a szakadást és a szerelgetést. Nektek mi vált be illetve melyiket ajánlanátok?
[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
Az olcsóbb láncok általában kevesebbet bírnak (tisztelet a kivételnek). Sram NX 12 sebis csupán 5-700km-t megy el (hiába olcsó), míg a 12 sebességes eagle GX 1000 km-nél lesz cserés (alig pár ezresért többért), az eagle X01 pedig 1500-2000km-t bír ki ebike-on. Az xx1 pedig szintén nem véletlen drága a súlycsökkentésen túl a tartósság miatt is ilyen drága.
Mérd sűrűbben a láncot ne 500km-nél nézd meg először, és utána akár 1-2 tekerésenként ha az adott lánc élettartamával nincs még tapasztalatod.
-
lugosi
MODERÁTOR
Sziasztok!
Ez a Decathlonos szerintetek jó? [link]
Többet nem igazán szánnék rá, városi biciklizésre és kisebb túrákra kellene (40-60km) mert az emelkedők és a szembeszél nem megy. -
lugosi
MODERÁTOR
-
tranceplanet
addikt
Sziasztok! Tönkrement az akku a feleségem e-bike bringáján.
Sajnos a komplett egységre lenne szükségem. Ez lenne az: [link]
Tudtok erre EU forrást, magyar még jobb lenne? Köszönöm előre is a választ!" Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!
-
Toth_Jani
őstag
válasz tranceplanet #7858 üzenetére
Ez szép akksi, képkeresővel lehet találni pár oldalt ahol 28 dollárért árulják, viszont első ránézésre mind átverés, ugyanaz a lap érhető el különböző címeken.
-
lugosi
MODERÁTOR
-
janakbacsi
őstag
ilyet használ esetleg valaki? mennnyire jó vagy nem jó vétel?
[link]"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
-
LanyUs
senior tag
válasz sebgutkopf #7854 üzenetére
Megmértük a közel 20e Ft-ba kerülő BBB BCH-12E eBike 12 sebességes láncot. 270km után 0,25%. Meglátjuk, hogy lassul-e a "nyúlás", de ha egyenes arányban megy tovább, akkor ez max. 600 km lesz ( pedig se hideg, se sár ), szóval a lánccal kapcsolatban nem vagyok bizakodó.
Köszönöm szépen a tapasztalatot. A gyárit sem veszem többet ( KMC E12 TURBO e-bike 1/2 x 11/128 130L SILVER ), ezt a BBB-t is kukázom valószínűleg.
A következő, ami ár/hatékonyságban ezeket szerintem verni fogja az általad is ajánlott
12 sebességes eagle GX 12e Ft-ért. Ezt fogom használni -
StLui
veterán
Ha már láncnyúlás:
félig Off: van egy analóg- (bio-, normál-) bringám, Speci stumpjumper, Felraktam rá az utolsó 11-es láncot 1-2 éve, már ugrált az alsó 3-on egyet-egyet, ezzel járok melóba, oda-vissza 11km, pár hét után megszűnt az ugrálás, hozzákopott, nyúlt gondolom. El is feledkeztem róla, de a napokban nagyon takarítgattam, így eszembe jutott kivételesen rámérni. Az 1% is úgy esett bele mint a sicc, tudom ide-oda mozgatni, tuti valahol 1,5%!!! körül van. De látszólag szuperül fut, semmi gondom vele. Kb 10000km-nél tartok ezzel a sorral, még amivel kijött a gyárból az van rajta. Csak strava-ban 9700-at mutat a számláló. Gondolkodom, hogy kéne szerezni kopott 11-es láncot, és azt még felrakni rá, hajtani amennyi még maradt benne, és ameddig nincs komolyabb gondom vele.On: gyerek ebike-ján is megmértem, na ugyanez a helyzet, csak 12-es rendszer, ott is 7000 fölött van már, ez sokat megy boost módba, utóbbi 1-2ekm-t. Ezzel nem tudom mi lesz, legyen, lehet rápróbálom egy új láncot, ha ugrál akkor már lehet ezen viszont kár a láncot ledarálni. (én is GX láncokat használok egyelőre)
Volt kontrol mérés is, két újszerű bringán a közelében sincs a mérő, hogy belemenjen a 0,75 (0,5 nincs ezen) Viszont mindkét bringa e-bike, és 500km körül van.Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
coolabácsi
tag
válasz janakbacsi #7863 üzenetére
Én simán [ezt] venném, verhetetlen szerintem.Automata váltó integrálva a motorba, szerintem többet nem is kell róla mondani.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz coolabácsi #7866 üzenetére
Próbáltad már? Én kipróbáltam, nekem csalódás volt.
-
nagyúr
válasz janakbacsi #7863 üzenetére
Saját tapasztalat nélkül, a leírás alapján: bár az X-Fact a Hervis saját márkája, ami alapból nem egy nagy vonzerő, a bringában értelmes alkatrészek vannak, a Gen4 Perf CX Bosch motor és a 625-ös akksi kombinációja elég jónak tűnik ezen az áron. Azt persze a jó ég tudja, milyen a váz meg az üléspozíció, ha van rá lehetőség, érdemes ráülni (vagy neten rendelni, és élni a 14 napos elállással, ha nagyon lyukra futsz vele).
#7866 coolabácsi: erre a bringára pláne igaz, hogy ki kell próbálni, mielőtt megveszi valaki - egyáltalán nem biztos, hogy a folyamatos automata váltó passzol a stílusához. Érdekes gép, de a Decathlon esetében az alkatrészlista mindig nagy kérdés, ill. ez a teszt pl. nem dicséri halálra.
[ Szerkesztve ]
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
nagyúr
válasz coolabácsi #7870 üzenetére
Hát, nekem az jön le belőle, hogy kb. minden téren vannak nem apró hiányosságai, csak szépen van megszövegezve. A "verhetetlen"-től nagyon messze van. Értem én, hogy az integrált fokozatmentes váltó nagy vonzerő, de nem véletlenül kerül ez a bringa kevesebb, mint feleannyiba, mint egy-egy nevesebb márka Pinion MGU-val szerelt legolcsóbb típusai. Tartom, amit először írtam - kipróbálás (vagy visszaküldési lehetőség) nélkül nem szabad megvenni.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz coolabácsi #7869 üzenetére
Az egész biciklinek szubjektíve nem volt 1 milliós érzése, egy tök átlag bicajnak éreztem. A fokozatmentes váltó alacsony sebességnél szalajt, tehát tekertem, és egyszer csak szalajtott a pedál egy jó negyed fordulatot. Ez élesebb helyzetben (elindulás, ránehezedés) még akár balesetet is okozhat ha lecsúszik róla a lábam. A fokozatmentes váltón be kell állítani hogy mekkora fordulatszámhoz igazodjon a segítség, szerintem a hagyományos váltó és rásegítési fokozat értelmezhetőbb, világosabb. A bicikli nem használható nulla töltéssel, teljesen lemerült akksival.
Engem nagyon nem győzött meg, sőt inkább arról győzött meg, hogy ez nekem nagyon nem kell. -
őstag
nekem volt full automata Shimano rendszeres trekkingem (E6000 motor, 8-as Di2 Alfine) amivel elég sokat közlekedtem a városban. ahhoz képest a Deka bringája még fasorban sincs, pedig a Shimano rendszere egyike volt az elsőknek úgy 6-7 évvel ezelőtt, és azóta azon is csiszoltak.
kezdetnek nem rossz, de a jó az nem ilyen.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
nagylaci32
tag
Gyanítom, hogy azért ennyivel olcsóbb az LD 920 E, mert ennek motorja sokkal olcsóbban gyártható, mint a Pinioné. Abban 10+ fém fogaskerék van, ebben (ha jól számolom) összesen van 5 fogaskerék, amiből 4 kompozit. Egyébként jóval olcsóbb szíjak, szíjtárcsák vannak benne és 1 helyett 2 motor.
Nekem nagyon szimpatikus ez a megoldás, szívesen kipróbálnám, hogy menni milyen vele. -
lugosi
MODERÁTOR
válasz coolabácsi #7874 üzenetére
Én is, 300-ért. De nem 1 millióért.
-
lugosi
MODERÁTOR
válasz coolabácsi #7877 üzenetére
Igen tudom, de ez érzetre (nekem) ennyit érne. Nagyon nagy csalódás volt nekem élőben, lehet, hogy én vártam tőle sokat.
Valószínű inkább egy sima váltós normál ebike-ot vennék kb. fele ennyiért ehelyett. -
nagyúr
válasz nagylaci32 #7875 üzenetére
A motor egyszerűbbsége biztosan faktor ebben, bár ez a bringa sokkal drágább, mint egy "sima" Decathlon elektromos. Az egyszerűbbségével pedig jön a sokkal kisebb áttételezés (ami nem tudom, mekkora probléma egy trekking bringánál), meg a lentebb említett egyéb kötöttségek / minőségi korlátok. Nem 100%, hogy megéri.
Nekem maga a felhasználó oldali koncepció sem szimpatikus egyébként, nekem az elektromos gépben pont az az egyik legnagyobb feature, hogy egy rakás dimenzió mentén tudom variálni, hogyan megyek vele (sebességfokozat, rásegítés mértéke, pedálfordulat, "pedálnyomás"). Ha éppen szembejönne, persze kipróbálnám, de pénzt aligha adnék érte."We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
sebgutkopf
őstag
A gx valóban egy jó középút és a belépő olcsó láncoktól jelentősen tartósabb. Viszont bármilyen meglepő ár/érték arányba az X01 még jobb tud lenni a magasabb ára ellenére, ha épp egy kinti akcióban veszed meg és nem az itthon divatos csillagászati áron (most épp 43€-ért van kintről magyar 27%áfa-val). Ennyiért jobb vétel a gx-nél is.
-
yle_greg
tag
válasz coolabácsi #7877 üzenetére
"Én is, 300-ért. De nem 1 millióért."
"Sajnos annyiért analóg bringa se nagyon van."
Igazából van delejműves is, 250 ezer környékén: https://totalcar.hu/magazin/techno/2024/05/26/touroll-u1-elektromos-bicikli-mtb-teszt-review/
[ Szerkesztve ]
A nyelvtannaciknak uzenem, hogy en trafok, te trafsz, o pedig trafik. Erted? Igen? Akkor ez kiallta a gyakorlat probajat, karoghatsz amit csak akarsz. :-)
-
Sirandrish
legenda
válasz coolabácsi #7884 üzenetére
Miért? Ez majd nem megy el A-bol B-be? Csak kérdezem, mert millió tesztet láttam már hasonló bringákrol és még sose húzták le ennyire. Nyilván a helyén kezelik, de nem is 1 még 2-3millio
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
nagyúr
válasz coolabácsi #7884 üzenetére
A cikk alapján semmi komoly gond nincs a bringával. Eleglide M2 is kifogható 300e körül, annak is teljesen OK sajtója van. Ha választani kellene, én sokkal inkább ezeket venném, mint a Decathlonból az LD500E-t, ami 500e, ugyanúgy pedálszenzoros, és a jó ég tudja, milyen alkatrészek vannak benne...
[ Szerkesztve ]
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
coolabácsi
tag
válasz Sirandrish #7885 üzenetére
Ennyi erővel A-ból B-be gyalog is el lehet menni ingyen, ha követem a gondolatmenetet.Ezekben a kerékpárokban a legtöbb, ha nem az összes alkatrész minősége kritikán aluli.Ha az ember utána számol egy picit, ki fog jönni, hogy maga a kerékpár elektronika nélkül ingyen van, netán még rá is fizetnek .Akkor az ugyan milyen minőséget képviselhet ?
-
Sirandrish
legenda
válasz coolabácsi #7887 üzenetére
Korábban írtam (pont ebike-al kapcsolatban érdeklődtem) hogy jelenleg egy Neuzer ravenna 100at hajtok. Kb a legalapabb Trekking bicaj amit lehetett kapni amikor vettem. 150 volt újonnan, mindenből a leggagyibb cuccok vannak rajta. Utánanéztem, konkrétan ilyen pár ezres váltó, a fékről ne is beszéljünk, stb stb. Mégis tudtam most tekerni vele 3 nap alatt 100km-t (hajrá Garmin kitűző ), mégis eltudok vele kecajozni 50-80km-eket (többet is lehetne, de kéne még állóképesség ).
Mikor bicajt kerestem, erről is mindenki le akart beszélni, mert így szar, meg úgy szar. És biztos vagyok benne hogy egy Cube-al vagy akár Kellys-el sokkal jobb lenne tekerni, de a pénz és az igények nagy urak.
Én úgy vettem ezt meg olyan 3 éve, hogy előtte 10-12 évig nem ültem bicajon, és mindenképp egy olcsób bringát akartam, mert nem tudtam előre hogy 30km után nem-e vágom ki a kukába. De ezt senki sem értette...mert akkor is minimum a 300K, és hiába mondtam hogy dehát az elvárásaim nem igénylik a drágább bringát, nem érdekelt senkit.
Amúgy itt a PH-n egyébként szokás is mindenből csak a legjobbat ajánlani, és ami alatta van az szar.
Nem akarom védeni a fent említett ebike-okat, mert nem volt még hozzá szerencsém (vagy szerencsétlenségem? ), de egészen biztos vagyok benne hogy ha valaki csak szeretne egy alap ebike-ot mondjuk 40-70KM-s tekerésekre mondjuk aszfalton/kerékpárúton ami még segít is, azoknak megfelelne. SZERINTEM!!!! Ez nyilván nem tény!
Meg amúgy én tudom hogy minden drága, de elnézést a kirohanásért DE, ne b*ssza már meg hogy csak milliókért lehet ebike-ot venni. Értem én hogy elektromos, de ez egy bicaj! A fenti 1M-es decas keró is le lett húzva..hát akkor csak a Riese & Müller 4M-ért?
Ezek után legyetek szívesek ajánlani nekem egy szerintetek is használható "olcsó"bb Ebike-ot!Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Đusty
addikt
válasz Sirandrish #7888 üzenetére
Teljesen jogos, nem csak PH-s, magyar betegség, hogy jobb autó kell mert mit szól a szomszéd pedig egy 20 éves yaris is ugyanoda visz mint Philipp 90 milliós maybach-ja és még minden normálisnak mondható extra, klíma, abs, légzsák stb. is van benne.
Aki a márkát meg a sok felesleges francot akarja megfizetni tegye ha van rá pénze szerintem tök felesleges.Szerintem a cikk teljesen korrekt, nekem eleglide szintén kínai van, elvisz ahova akarom, és megáll amikor kell, nem tudom mivel tudhatna többet, klíma tényleg nincs benne .
Akku is teljesen jól bírja és még mindig lehet hozzá kapni harmadáron mint pl. boschoz. (na jó utóbbi árakat nem néztem csak tipp) -
Sirandrish
legenda
Abból én is nézegettem a T1et egyébként
Néhány tesztet is néztem róla, alapvetően meg voltak vele elégedve, gondolom az árat tekintve.
Egy valamit nem értek, és ezt pl a T1nél is mondták videóban. Hogy a rásegítés mértékétől (1-től 5ig) függ hogy meddig segít a kecó! Egészen pontosan erre gondolok:
Ezt hogy kell elképzelni? Hát 16al akkor is megyek ha nem tekerem
Sok tapasztalatom nincs, eddig egy fajta KTM-et próbáltam de ott mindegy volt hogy Eco, Tour, Sport vagy Turbo volt a rásegítés, minden fokozaton 25-ig segített, csak nyílván az Eco kevésbé mint a Turbo mondjuk.
Az Eleglide-nál ez hogy van?Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Đusty
addikt
válasz Sirandrish #7890 üzenetére
Addig segít ami kilométert ír, az 5-ös 25-ig, a kisebbek a megadott határig, a felett abbahagyja a rásegítést.
[ Szerkesztve ]
-
Sirandrish
legenda
-
coolabácsi
tag
válasz Sirandrish #7888 üzenetére
Pedig megb*ssza . Amit 2020-ban vettem kerékpárt (analóg) az most a duplája, amit tavaly a lányomnak - feleségemnek az 30%-kal drágult, ezek mai áron 300-400 ezres kerók, és egyik sem csúcs, sőt.
Én nem mondom hogy milliókért kell venni kerékpárt, de aki ott keresgél annak lehet adni szerény tanácsot.Az árak ellen nem tudunk mi semmit tenni, aki meg tehetne az tesz is róla már egy jó pár éve. -
Sirandrish
legenda
válasz coolabácsi #7893 üzenetére
Hát akkor b*ssza meg
Most pár percet szántam rá, és körbenéztem és az a röhej hogy sima kecobol se kapsz normálisat 300ert.
Akkor meg már lehet tényleg elgondolkodtató az az Eleglide T1 pl..Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
nagyúr
válasz Sirandrish #7888 üzenetére
Ránéztem a Neuzer Ravenna 100-ra, ez az igazi "mindenből az alap" bringa, de nekem nem tűnnek vállalhatatlannak a komponensei. A fiam Gepida Alboin 200-asa nagyon hasonló műfaj, teljesen használható - az egy más kérdés, hogy neki jó, nekem viszont valami irdatlan kényelmetlen tartás / tekerés tekintetében, szóval vásárlás előtt a ráülés mindentől függetlenül kvázi kötelező lépés. A legalapabb Shimano Tourney váltó van benne, ami a sajtójával ellentétben teljesen elfogadható pontossággal teszi a dolgát (viszont az egyik lányom bringáján az egy polccal magasabb Altus van, azzal érdekes módon sokkal több a gond).
Én ebben a topikban nem azt látom, hogy a tagság orrba-szájba a legdrágább cuccokat ajánlaná - az 1M-s Decathlonos LD920E elsősorban pont az ára miatt lett lehúzva. Nyilván az is elmegy A-ból B-be, de egy személyes tapasztalat meg egy teszt azt mutatja, hogy vannak vele gondok - pont olyanok, amikkel egy márkásabb 1M-s bringánál nem találkozol. OK, abban nincs integrált váltó.
Sajnos nyomatékszenzoros e-bike-ot nemigen lehet 1M alatt kapni - bár néha látok akciózásban 800 körül, de az is bitang sok. Pedálszenzorost meg lehet 300 körül olyat venni, ami nem kukába való, de azokkal pont az a fő gond, amire kicsit feljebb rákérdeztél - teljesen buta módon adagolja a rásegítést. Közlekedési eszköznek jó, de ha valaki a kerékpáros élményre vágyik némi extra erővel, arra a pedálszenzoros gépek nem jók.Szóval, ajánlás tekintetében az az első kérdés, hogy mit vársz tőle? Utazni jók ezek a 300e körüli kínai bringák, legalábbis azoktól a gyártóktól, akik ráálltak a régi alacsonypolcos márkás komponensekre. Sokszor még gázkart is csomagolnak mellé, ha nem lenne kedved tekerni
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Sirandrish
legenda
En is jól el vagyok vele. Egyelőre én hamarabb megadom magam mint a bringa
Mivel kezdem egyre jobban megszeretni a bringázást, ezért gondolkodtam hogy lassan uppolni kéne.
Vagyonokat nincs kedvem bicajra költeni.
Az Igényeim nem túl magasak. Egy jobb fék, jobb váltó (mostaninál). Meg a kormány magassagat is jó lenne állítani (tudom, ezt egy stucnival is megoldhatom), mert néha kényelmes lenne egyenes háttal tekerni
Nem is feltétlenül kéne ebike (kerékpáros élmény fontos), de ha 3-350k-ert már azt is kapok hasonló felszereltséggel akkor miért ne?Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
kovyhun
tag
Teljesen egyetértek, mintha verseny lenne kinek van nagyobb, jobb, újabb, drágább mindegy miről van szó.
Nem fér a fejembe hogy egy bringa hogyan kerülhet 8700€-ba??
Sirandrish:
T1-et nézegettem páromnak, de jó látom hogy már csak pedálszenzoros van belőle?
Egy munkatársam tavaly vett, neki nyomatékszenzoros."Hajszolom a tudást, de ő mindig gyorsabb nálam!"
-
Sirandrish
legenda
válasz kovyhun #7897 üzenetére
Igen...ha jól tudom akkor most a C1 a nyomatékszenzoros...csak az már ugye majdnem fél milla
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
kovyhun
tag
válasz Sirandrish #7898 üzenetére
Huhh
Nézegetjük a lehetőségeket, egyenlőre úgy áll hogy:
- új neki tetsző bicajt veszünk és rászerelek egy nyomatékszenzoros szettet
vagy
- használt bicaj
(Én a bicajomra (Kross level A3) feldobtam egy nyomatékszenzoros motort (TSDZ2B: 105e), akkut (720Wh: 85e). Teljesen elégedett vagyok vele. Elfogadom hogy foglalkozós lesz de nem gond, vannak olcsón alkatrészek, végső esetben komplett motort is cserélhetek)"Hajszolom a tudást, de ő mindig gyorsabb nálam!"
-
Sirandrish
legenda
válasz kovyhun #7899 üzenetére
Azon már én is filoztam hogy sima bicajra rakatnék egy szettet, de ha a bringát is külön kéne vennem, akkor már drágább lenne mintha kompletten venném az ebike-ot. Ráadásul én nem is értek hozzá, ha meg amolyan szakit keresnék, az meg egy vagyon megint
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 100 eurónak megfelelő összegen nyit a Tecno Pop 9 5G
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Politika
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Denon AH-D5200 Új állapotú 2026 januárig garanciás Hibátlan+prémium ballanced kábel!
- ÚJ GAMER Ryzen 5 5500/ RX 6600XT / 16GB DDR4 / 256GB SSD / 500GB HDD / Beszámítás / Garancia
- Apple MacBook Air 13,3", M1, asztroszürke, 8GB/256GB, MAGYAR bill., eredeti dobozában, ajándék tok
- GAMER Intel i5 11400/ RTX 3060 12GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD / Beszámítás / Garancia
- Toshiba KIOXIA XG8 4TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Read-Write 7000-5800 MBs - Eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest