Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
válasz yle_greg #7635 üzenetére
Az apple airtag pont belefér a tapered bringanyak alsó részébe, 3d nyomtatott feszítőt lehet kapni hozzá, szerintem egy jó dolog, de ettől függetlenül még sosem hagytam a bringámat sehol, amivel meg munkába járok, nem akkora érték hogy megérje ellopni. Persze én is szívesebben hajtanék szuper könnyű szíjhajtást a melóba mert milyen fasza már az, de az biztos hogy nem maradna ott sokáig.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
arcitec
addikt
Íme 2 jónak tűnő ajánlat viszonylag jó és nem túl drága, mondhatni a kategóriában olcsó és nem kínai bringákra, akit érdekel mert, hogy keresték.
1.) [link] [link]
2.) [link] [link] (Bringás topikban van aki vett és állítólag jó is.)Annyi hátrányuk van, hogy itthon közvetlen boltban nem elérhető rendelni kell.
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
Tongsheng TSDZ2B upgrade2: gondoltam, jó lenne látni, mit csinál az akksi, hát már látom
Pro: soksok egész realtime adat, tetszik
Kontra: még nem vízálló, felfogatás gyorskötegelővel rulez, és mivel nem áramváltós/söntös, el kellett a tápot vezetnem körbe, így a vastag gumikábel egészen szarul néz kiAmi a gyors teszt alatt kiderül: tényleg tudja a peak 700 Wattot, akkor esik az idle-hez képest 1,5-2V-ot a fesz, induláskor szépen ott is marad, utána képtelenség síkon annyira terhelni. Mászásnál leszek majd kíváncsi.
Videó (félkézzel.. ): [link]
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Egy smart BMS-sel szerelt akku mindezeket az adatokat kiírná neked telefonra,
anélkül, hogy bármiféle plusz kábelezést kellene beiktatni. (Más kérdés, hogy a
smart BMS-ek általában valamivel nagyobbak, mint a sima, és lehet nem fér be
az akkutartó dobozodba, vagy nem is saját akku, és nem akarod megbontani...) -
DigitXT
félisten
Ez azért erősen függ attól, hogy mekkora akku, és hogyan van megépítve.
Ha valami komolyabb eBike, oda nem normális az 5-7V esés, hanem meg
kell erősíteni a pakkot, mert a feszültségesés feleslegesen elfűtött energia.Persze, ha a cellák belső ellenállása olyan vacak, azon nem segít semmi,
de ha csak szimplán vékonyak a nikkel(ezett acél) szalagok, a vezetékek,
esetleg gagyi a csatlakozó, ezeken mind lehet segíteni. Nem mindegy, ez
a feszültségesés hol mért: ha a kábelezés után, ott minden beleszámít.
De ha okos BMS méri, akkor viszont csak a cellák, olyankor beszélhetünk
a pakk alulméretezettségéről, adott felhasználásnál a túlterheléséről.KrAt: a biztosíték nem arra van, az a kábelt védené egy rövidzárlat esetén
HA és amennyiben a BMS nem gyorsabb nála (általában gyorsabb). NEM
ahhoz kell méretezni, hogy mekkora az átlagos terhelés, hanem, hogy mit
kell tudnia az adott pakknak csúcsban. Azalatt nem szabad avatkoznia.
Gondolj arra hogy egy 15A biztosíték mekkora ellenállást jelent, és ha azt
folyton az olvadási határa mellett hajtod, de pláne mekkorát... Értelmetlen.
Ha valami rövidzárba megy, ott nem 20A lesz hirtelen, hanem sokkal több.[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz DigitXT #7663 üzenetére
Tudom, azert akartam kisebbet tenni, mert egy hiba eseten feleslegesen folyna rajta az 50A is akar, ha 15A felett soha nem fogyasztana a fogyaszto, hiaba tud tobbet az akksi Meghat a vezetek sem arra van meretezve. A lakas kismegszakitok elven gondoltam ra.
Az olvadashatar ténylegesen jogos, arra nem gondoltam. Azt nem tudom, allhat-e elo olyan helyzet, amikor az aram mondjuk mar meghaladja a 15A "uzemi" aramerosseget, de meg nem uti az 50A-s limitet.Oke, az autista mernok enem szereti tul bonyolítani es tulgondolni a helyzetet..
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Mivel a 15A a motorvezérlő korlátja, ezért normál ügymenetben nem lesz több.
Ha viszont meghibásodik a vezérlő, és jóval nagyobb áramot akar kivenni (ám
még nem zárlatról beszélünk), esetleg előállhat, hogy rövid időre folyik 20-30A
csak hát nem valószínű... Milyen vezeték keresztmetszet van? 12AWG? Csati
valami XT60, vagy kisebb? Csak mert az XT60 már 60A-t simán elvisz. Ahogy
a 12AWG is elegendő erre: idővel melegedne, de szilikon kábelnél nem gázos.
(Ha már 90A környékére lő az ember, jobb a 10AWG. És az XT90... Építettem
ilyen akkut olyan rollerbe, ami amúgy csak 35A körül vett fel, de amikor vissza
került hozzám, akkor bizony megterheltem 100A fölött is és rendesen bírta.)Ui: mindig célszerű az adott cellák terhelhetőségéhez méretezni mindent: BMS
maga, a cellák kötései, a kábelkeresztmetszetek, csatlakozók... Utána nem baj,
ha kevésbé van terhelve, sőt, fordítva baj, ha alul van méretezve, és nem bírja:
nagyon beszakad a fesz, stb. (Általában ott kezdődnek a bajok, hogy a random
kínai pakkban a random kínai cellák nagy belső ellenállással + a legvékonyabb
0.1-es nikkelezett acél szalaggal (nem tiszta nikkel véletlenül sem), aztán ez jó,
ha 15A-t le tud adni különösebb probléma nélkül (amíg el nem pattan a szalag):
utóbbi simán mechanikai behatásra is bekövetkezik idővel. Időzített bombák.
Csak abban bízhatsz, amiben tudod mi van, esetleg "nagy nevű" gyártó, rendes
minőségbiztosítással: egy random kínai pakk ilyet nem tud, ezért elég lutri.Szerk: ha összefossa magát a motorvezérlő két MOSFET-je, és rövidre zárja az
akkut a motoron keresztül, akkor ott nem ilyen 15 vs. 50A a kérdés: zárlati áram
több 100A, és azonnal elpukkan a szűk keresztmetszet. Jó esetben a biztosíték.
De ez is csak akkor, ha a BMS nem tiltott, márpedig a BMS, ha jól működik, egy
ilyen hibát simán megfog, letiltja az akkut tüzijáték nélkül. Még a csati sem sérül.
Akkor van baj, ha az ember ilyenkor naivan szétszedi, s egy idő után ha az akku
életjelet mutat, újra összedugja a zárlatos verzérlővel. Na akkor a kontaktok már
ívhegesztés élményben részesülnek. Gyorsabban, mint a BMS reakcióideje...
Ne kérdezd honnan tudom. Sajnos láttam már eltűnni csatlakozó tűt kompletten.
(Elfröccsen a fém a francba, a másodperc tört része alatt... A biztosíték akkor jó,
ha a BMS maga murdel meg, nem tilt le zárlat esetén: kezdene égni az egész...)[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz DigitXT #7663 üzenetére
"Ez azért erősen függ attól, hogy mekkora akku,"
Rajta van a kepen hogy 48v-s akku.
"Ha valami komolyabb eBike, oda nem normális az 5-7V esés, hanem meg
kell erősíteni a pakkot, mert a feszültségesés feleslegesen elfűtött energia."Komoly ebike-on kihasznalod a cellat, ha 20A-s cellad van, es 3-5A-t huzol beloluk (2v ossz eses), akkor vehettel volna 10A-s cellat is, es 15%-al messzebre tudnal menni.
Amugy a varhato esest ki lehet szamitani, akksibol felvett amper/parhozamos cellak szamaval. Meg egy ilyen tablazattal arra amilyen cellad van.
"a feszültségesés feleslegesen elfűtött energia."
Nagyon nem. 3 es 7A kozott a kinyerheto energia kulonbseg kb 4%. Viszont ha kissebb amper kepes cellakat hasznalsz, joval tobb kapacitast nyerhetsz, inkabb 15%.[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
Sziasztok!
Mi lehet a gond, hogy ma elkezdte azt csinálni a bringa váltója, hogy kattintok egyet lefelè, nèha megy lefelè a lánc, de marad kerregő hang, ès miután finoman megnyomom a váltókart, elhallgat a kerregès.
Vagy nem indul meg lefelè a lán a kattintás után, viszont ha finoman megnyomom a váltókart megint, akkor szèpen a helyère megy a lánc.Ahogy írtam, ezt ma kezdte el.
Viszont tegnap volt egy èrdekes sztori:
Terepeztünk tegnap kollègámmal, földes füves úton. Egy darabig nem volt baj, de hirtelen nagy sebességgel rámentünk nagyobb kövekre. Mindjárt le is lassítottam, de hallottam furcsa hangokat aszfalton. 3-4km múlva megálltam, a hatsó kerèk gyorcsatlakozója kinyílott, ès mozgott a hátsó kerèk.
Vissza zártam, utánna minden rendben volt, ezèrt nem gondolnám, hogy köze lenne a váltó mai kinlódásához...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
nagylaci32
tag
válasz pècsimunkás #7670 üzenetére
Pedig a hátsó agy pozíciója kihatással van a váltásra is. Biztos, hogy ugyanabban a pozícióba lett visszaszorítva a kerék? Nem lehet, hogy valami elgörbült? (pl. a tengely vagy a váltótartó fül)
Egyébként hogy lazult ki az a gyorszár? valami beleakadt és kinyitotta? -
válasz nagylaci32 #7671 üzenetére
Nagyobb ütéstől kinyílhat magától. Nekem is nyjlt már ki esésnél, meg másnál is láttam már. Az persze lehet, hogy ezekben az esetekben nem volt rendesen meghúzva, vagy már kilazult. A váltásra legit a tipp, ha odébb kerül, elállítódhat a váltás.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
DigitXT
félisten
Rajta van a kepen hogy 48v-s akku.
Amiből annyit tudunk, hogy 13s. Hogy hány p, és milyen cellák, azt véletlenül sem. Azt állítod, hogy 5-7V esés normális: vegyünk akkor 6.5V-ot, ami 13s-nél 0.5V/cella. Én azt állítom, hogy ez SOK, és amin ez a feszültség esik (belső ellenállás), az bizony veszteség, és nem a pár % kapacitás veszteségre gondolok, hogy baj...Az igazi probléma, hogy a cella ettől melegszik, de nagyon: ha már lygte, nézd hozzá, hogy a 30Q mennyire nem 20A cella. Csak 15A folyamatos terhelhetőség, ami "elvisel" 20A-t, de csak rövid ideig, és kegyetlenül melegszik (az korlátoz).
Vegyük hozzá, hogy ez magában, szabad levegőn mért eredmény: 75 fok, és meg kell állítani a tesztet... Ugyanezt bezsúfolod egy kicsi helyre, egymást melegítik, nem szellőznek, nos baromi gyorsan kész a baj... Mi ez, ha nem túlterhelés?Ui: a várható feszültség esést egy magányos cella esetében a belső ellenállás ismeretében a legegyszerűbb megbecsülni: 30 mOhm belső ellenállású cellán akkor esik 0.5V, ha a terhelő áram 16.6A. Mivel ez már túl van a folyamatos terhelhetőségén, én nem lennék teljesen nyugodt, ha így kéne hajtanom. Szóval továbbra is fenntartom, hogy nem erre találták ki ezeket a cellákat, és sajnos egy random kínai pakkban messze nem egy 30Q minőségű cella lesz, szóval DIY eBike esetén szerintem elkerülhetetlen, hogy az ember az akku belső lelki világával is megismerkedjen.
[ Szerkesztve ]
-
Dreamie
őstag
Üdvözletem!
Bike-discountról rendelnék egy cube E-bikeot. Arra lennék kíváncsi, hogy a garanciát tudom -e esetleg itthon érvényesíteni, vagy ki kell majd nekik küldeni, ha bármi probléma lenne vele? Itthon ugye 3 év Gari van 250000ft felett, ez ha kintről venném mennyi lenne? 2 év?
Köszönöm a segítséget előre is.
Kockázatokról és mellékhatásokról kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!!! Battle tag: Dreamie78#2957
-
pècsimunkás
addikt
válasz nagylaci32 #7671 üzenetére
Szerintem a rázkódástól.
Megnèztem a gyorsszárat kèpen, nem eredeti állásba zártam le.Szerk.: fènykèpen nèztem meg. Május1, újra megyek a bicóval, akkor vissza állítom a gyosszárat eredeti pozicióba.
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
nagyúr
válasz Dreamie #7674 üzenetére
Ezekre nincs univerzális szabály, alapvetően a bike-discount tud erre okosat mondani. Ráadásul lehet, hogy gyártónként sem ugyanúgy működik náluk (sőt, az is lehet, hogy most másképp működik, mint pár éve). Ha valaki itt vásárolt már tőlük, akkor lehet, hogy tud segíteni, de én a helyedben egyből bekérdeznék az e-tailerhez is.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Dreamie
őstag
Közben megtaláltam.
https://support.bike-discount.de/en/support/solutions/articles/7000057549-guarantee-of-the-brands-radon-and-cube
https://support.bike-discount.de/en/support/solutions/articles/7000057554-what-warranty-do-i-have-
https://support.bike-discount.de/en/support/solutions/articles/7000008386-how-long-is-my-revocation-right-[ Szerkesztve ]
Kockázatokról és mellékhatásokról kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!!! Battle tag: Dreamie78#2957
-
big-J
őstag
válasz DigitXT #7673 üzenetére
Tudom hogy nem tudjuk hogy hany P meg ilyesmik, %-os aranyban mondom hogy mekkora eses a normalis 48v akksi es 5v eses = 0.38v cellankent elmegy. 5v eses 52v-nal jo, 72v-nal pedig istenes. Azert irtam hogy 5-7v, meg "a nyari 2v telen 3v", mert telen nyaron ez valtozik. A 7v-ot teli indulasra ertettem, bar lattam olyan rollert ahol ez a gyari helyzet alapbol.
Szoval ha valaki ezt olvassa es hidegben epit, nem kell megijedni ha lerantja a krafot 5C-ban, majd bemelegszik az akksi aztan jo lesz"nos baromi gyorsan kész a baj"
Ha a jol megnezed akkor latod hogy a 3ah-s cellabol kivettek 2ah-t amire felmelegedett. Egy huzamban max teljesitmenyen te tudtak venni a nevleges kapacitas 67%-at."Mi ez, ha nem túlterhelés?"
Ez nem krosszverseny vagy autopalyan biciklizos topik hanem hanem elektromos kerekpar topik.
Mi most akksikrol beszelunk nem cellakrol. De ha ide hoztad a tulterhelest:
48v akksi eseten, ha 30Q-val van szerelve, 48v*15ah = 720wh
15/3 = 5 parhuzamos. Ez egy 48*100= 4800w csucsteljesitmenyu akksi. 4800w-al mehetsz 100kph-ot sik terepen, es 10 perc alatt lemerulsz.Neked ez a felhasznalasi teruleted?
Altalaban nem szunet nelkul max sebesseggel 100kph korul jarunk.
Igy mertem feltelezni hogy nem nyelgazzal nyomjuk a kozlekedest, ebbol kifolyonan szinten nem nyel amperrel.
A tesla autonak is felhevul az akksija ha versenypalyan megy meg kb minden amit a boltba megvehetsz.
Ha te egy olyan rendszert teverzel, ami sosem melegszik maximalis teljesitmeny eseten sem (ami alapjaba veve nem eletszeru felhasznalas), abban olyan szintu pazarlas lesz, hogy a pazarlas hatranyai miatt a versenytarsaid megesznek reggelire.
[ Szerkesztve ]
-
janakbacsi
őstag
ilyet is forgalmaznak, ami 45 km/h sebességre képes? ennek eltávolítható vajon az akkuja?
[link][ Szerkesztve ]
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
-
nagyúr
válasz janakbacsi #7679 üzenetére
Az első kérdésre értelemszerűen igen a válasz, ha egyszer linkelted az árucikket
Az akku eltávolítható, igen.
Amúgy ilyet itthon is lehet kapni, tavaly ilyenkor néztem meg közelebbről.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz janakbacsi #7681 üzenetére
Igen, amit linkeltél, az a friss modell - nagyobb akksi, újabb generációs Bosch motor, Kiox kijelző a Purion helyett, meg gondolom kisebb-nagyobb finomhangolások. s-pedelec-ekből nem olyan gyakori a modellfrissítés.
Benyomás annyi volt, hogy nagyon szép bringa, a Cube ebben igen erős Felülni fel tudtam rá, kényelmes volt és minden kézre állt, de menni nem tudtam vele. A műszaki tartalma rendben van, normális minőségű cuccok vannak benne, de semmi prémium / high-end, hacsak a motort nem tekinted annak.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz sebgutkopf #7601 üzenetére
Szombaton újra megcsináltam ezt a távot, de ezúttal 39%-os akkuval indultam neki. Sajnos igazatok volt, ezúttal nem jöttem ki 30%-ból, 36% lett a vége. Biztos ami biztos alapon magammal vittem a külső akkut is, de kiderült, h teljesen le volt merülve, így hazafelé már rásegítés nélkül jöttem. A statok alapján minimálisan kevesebb rásegítéssel tekertem, a menetidő is rosszabb lett valamennyivel. Azt figyeltem meg, h 15%-ig teljesen lineáris volt a fogyasztás, útközben azt hittem, h újra megcsinálom 30%-ból, de kiderült, h "nemúgyvanaz".
Egyébként ez az út még ugyanabból a töltésből ment, összesítettem az adatokat: 79 kilométer és 1820 méter szint jött ki egy feltöltésből. Ebben mondjuk volt egy kevés "bohóckodás", illetve rásegítés nélküli emelkedőn tekerés is. De ha egy kicsit javul a formám szerintem simán meglehet a 2000-es szint. Ettől többet szerintem soha nem fogok menni egy nap alatt, szóval elleszek ezzel az akkuval.Más: pár nap múlva jön az új Rise!
-
janakbacsi
őstag
a kellys-ekben lévő panasonic motor a bosch-hoz képest milyen szintet képvisel? szervizelhetőség, stb.?
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
-
nagyúr
válasz janakbacsi #7683 üzenetére
Alkatrészekre gondoltam, nem komplett bringára. Pl. a Shimano Deore váltórendszert ismerem, az én bringámon is olyan van, nincsen vele gond, de nem az jut eszembe róla, hogy soha semmire nem cserélném le
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
DigitXT
félisten
Én kérek elnézést, hogy hozzá mertem szólni akku témában. Nekem nem
normális egy 48V akkun az 5-7V esés, s senkit nem buzdítanék gyengébb
cellák vásárlására, hogy 15% kapacitást nyer (bár még jobban melegszik).
Nem egy elektromos roller gyulladt már ki. Ki tudja miért. Nyilván durvább
az akku terhelése, mint egy eBike-on, ahol még teker is a pilóta hozzá... -
StLui
veterán
válasz bulikavagyok #7684 üzenetére
Érdekes, hogy Vansprint árul 2024-es Rise-ot, de nézem, leírásban meg az van, hogy a váz 2023-as
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
kezdő
senior tag
válasz janakbacsi #7685 üzenetére
Pár hete vettem egy Kellys Tygon R10-es ebike-ot, nekem eddig nagyon bejön.
Próbáltam tesztnapokon Bosch bringákat is, felhasználói szempontból nem érzek különbséget.
A szervíz javíthatóság nagy kérdés lesz, de bizakodom, Szlovákia közel, illetve több magyar kereskedőtől is hallottam, hogy Panasonic képzésen voltak az elmúlt időszakban, tehát nyomul a gyártó. -
nagyúr
A 24-es modellek ugyanazok mint a 23-asok, csak felszereltségben van pár apró eltérés. Most szerintem a 25-ös modell lesz bemutatva.
Már akartam írni neked privátot, de így leírom ide. A Range Extenderről van szó. Lehet, h nektek feltűnt már: a rendszer trükkösen jelzi a töltöttségét! Én fullra töltve kaptam meg, csak azért kezdtem el használni, h ne így legyen tárolva hónapokig. Gondoltam, hogyha lemerítem 60%-ig, úgy már OK lesz. Így is tettem, de kiderült, h a 60% a teljes rendszerre vonatkozott. Így sikerült 0%-osan magammal cipelnem a hétvégi tekerésre. Azóta már teszteltem, ha a bringa nullán van, és a kiegészítő akku százon, akkor 41%-ot mutat a rendszer. Legalábbis az órámon. De emlékezetem szerint a telefonos alkalmazás nem így mutatja - engem szerintem ez zavart össze.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz bulikavagyok #7690 üzenetére
Pont most egy órája vettem át végre a futártól. Köszi az infókat!
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
nagyúr
-
sebgutkopf
őstag
válasz bulikavagyok #7684 üzenetére
Így viszont még egyszer minden elismerésem, hogy mennyit hajlandó vagy a rendszer mellé beletenni!
Mondhatni a te teljesítményeddel lehetne ezeket a bringákat promózni, hogy attól, hogy kisebb a rásegítés azt kompenzálva nem csak a turbo mód létezik rajtuk.Új Rise... hmm lehet, hogy vált az Obea és a bosch sx motort rakja bele?
-
etrop01
tag
válasz bulikavagyok #7690 üzenetére
Szia, a range extendert megkérdezthetem honnan rendelted?
Az egyszerűség a kifinomultság csúcsa.
-
nagyúr
válasz sebgutkopf #7693 üzenetére
Köszi, de ez csak részben az én érdemem! Szerintem leginkább annak köszönhető, h baromi jó a bringa fogyasztása.
Szivárognak az infók a 25-ös Rise-ról, úgy tűnik, h marad a Shimano motor (EP801 RS Gen2). Ha minden igaz egy kicsit nőni fog az akkukapacitás (420Wh és 630Wh). Érdekes ez a vázgeometria, így szerintem nem lesz további súlycsökkenés. Plusz nem látom azt sem, h erre a vázra hova férne fel a Range Extender?!
etrop01: Ajándékba kaptam a bringa mellé! Tőlük rendeltem.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #7693 üzenetére
SX-el még el is gondolkodnék rajta. De jelenleg leginkább a wild tetszik cx race-el. Csak hát az ára borzasztó. 😀
-
Runner_fxr
Ármester
válasz sebgutkopf #7693 üzenetére
Azért ez a gép is megér egy misét:
Propain Sresh CF 160/150mm
Miért nem lehet ebben a gyönyörűségben egy Bosch CX?
[ Szerkesztve ]
-
lacos001
senior tag
válasz lacos001 #7667 üzenetére
Ohhhh, ide az új lánc kevés lesz, most reggel vettem észre.
Megfáradt az alsó 2, szépen néznek ki. [kép] [kép] [kép]
6K km, megtéptem pár hete ha jól rémlik...Gondolom nem fogok mellé, ha a leirásban lévő kazettát rendelem.
(Shimano Deore CS-M4100, 11-42 Zähne, 10-fach)
A lánc holnap itt van, a KMC e10, aztán felfrissül....[ Szerkesztve ]
-
bmwkiraly
csendes tag
Sziasztok! Totál amatőrként (mármint ebikeok terén) nekiálltam szemezni velük. Végül GIANT trance/reign maradt ami tetszik Yamaha motorral illetve a cube stereo hybrid Bosch motorral. Megéri hosszabb távon (nem szoktam kb sose eladni meg lecserélni a cuccaimat, amíg jók) a cube, mert ahogy néztem azért egy fokkal drágább?
-
pècsimunkás
addikt
Felraktam tölteni a bringám aksiját 76 km után, ami csak turbó fokozatban ment bele.
Azt hiszem jó lesz ez így. Mondjuk most hegy menet nem volt túl sok, de azèrt volt benne pár km hegy is.
Jobbára országúton mentem vele, viszont akkor tiportam neki.
Alapvetően 26-27 km/h- val megyek vele, ha van rá lehetőség.Van viszont 1-2 "apróság": a furcsa váltás- amit múltkor írtam jobb lett. Ledobattam a láncot, majd vissza a helyère, a gyorsszárat áthajtottam más pozicióba.
Jobb lett, de mèg nem 100- as.
Mindegy, marad így....
Az első lánccserèig biztosan.A másik- a hajtás, fogaskerek miatt lehet-e, hogy a hátsó kerék nehezebben pörgethető mint az első?
Megpörgettem többször is a hátsó kereket, sokkal nehezebb megpörgetni, ès sokkal hamarabb megáll mint az első.
Lehet, hogy láma kèrdès, megmondom őszintén nem tudom hogy normális -e ez.Meg van mèg ez: Szègyen, hogy egy 1milliós bringára, ilyen "valamit" raknak !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Új hozzászólás Aktív témák
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
- Új Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 15,6 -30% Bivaly AMD Ryzen 5 5500U 8/512
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest