Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • big-J

    őstag

    válasz DigitXT #7673 üzenetére

    Tudom hogy nem tudjuk hogy hany P meg ilyesmik, %-os aranyban mondom hogy mekkora eses a normalis 48v akksi es 5v eses = 0.38v cellankent elmegy. 5v eses 52v-nal jo, 72v-nal pedig istenes. Azert irtam hogy 5-7v, meg "a nyari 2v telen 3v", mert telen nyaron ez valtozik. A 7v-ot teli indulasra ertettem, bar lattam olyan rollert ahol ez a gyari helyzet alapbol.

    Szoval ha valaki ezt olvassa es hidegben epit, nem kell megijedni ha lerantja a krafot 5C-ban, majd bemelegszik az akksi aztan jo lesz :D

    "nos baromi gyorsan kész a baj"

    Ha a jol megnezed akkor latod hogy a 3ah-s cellabol kivettek 2ah-t amire felmelegedett. Egy huzamban max teljesitmenyen te tudtak venni a nevleges kapacitas 67%-at.

    "Mi ez, ha nem túlterhelés?:R"

    Ez nem krosszverseny vagy autopalyan biciklizos topik hanem hanem elektromos kerekpar topik.

    Mi most akksikrol beszelunk nem cellakrol. De ha ide hoztad a tulterhelest:

    48v akksi eseten, ha 30Q-val van szerelve, 48v*15ah = 720wh
    15/3 = 5 parhuzamos. Ez egy 48*100= 4800w csucsteljesitmenyu akksi. 4800w-al mehetsz 100kph-ot sik terepen, es 10 perc alatt lemerulsz.

    Neked ez a felhasznalasi teruleted?

    Altalaban nem szunet nelkul max sebesseggel 100kph korul jarunk.

    Igy mertem feltelezni hogy nem nyelgazzal nyomjuk a kozlekedest, ebbol kifolyonan szinten nem nyel amperrel. ;)

    A tesla autonak is felhevul az akksija ha versenypalyan megy meg kb minden amit a boltba megvehetsz.

    Ha te egy olyan rendszert teverzel, ami sosem melegszik maximalis teljesitmeny eseten sem (ami alapjaba veve nem eletszeru felhasznalas), abban olyan szintu pazarlas lesz, hogy a pazarlas hatranyai miatt a versenytarsaid megesznek reggelire.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák