-
GAMEPOD.hu
Olcsó/akciós holmik Kínából, külföldről. Nem csak eBay-es forrásból. Belföldi kihagyhatatlan akciók, ajánlások a BestBuy topikokhoz tartoznak.
Cél az akciós/olcsó kínai beszerzésű "bármi" megosztása egymás közt, ezzel segítve a többieket tapasztalattal, ajánlásokkal.
Nem cél a bekötési, szerelési, érintésvédelmi, villanyászati szakkör mélyreható tanulmányozása, erre megvan a megfelelő specifikus topik.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban olvasnivaló.
Kérünk mindenkit, hogy a reflinkek (ÁSZF III/11/17) megosztását mellőzzük a topikban (rövid link is reflink ha kinyílik, pl.: http://gearb.es/XXXXX). Saját, hozzászólás írójához köthető reflinkes blog/teszt/fb oldal is törlődni fog. Bónusz visszatérítős oldalak szintén. Ha egy mód van rá, a termékre mutató linkek a .html után ne tartalmazzanak mást (?wid= maradhat, az a raktárat jelenti), főleg nem ezt: ?lkid=
Legyetek kedvesek pénznemet írni a hozzászólásokba, nem mindegy, hogy pl. EUR, HUF vagy USD.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz havri1 #65637 üzenetére
Természetesen nem kötelező a leírt javaslat, csupán emberi hozzáállást mutat, ha az történt.
Egyik boltban történt egy kijelző kapcsán:
A vásárló 5 munkanap után visszavitte a boltba a kijelzőt, és dühödten, szinte kiabálva reklamálni kezdett, hogy két pixel is hibás a kijelzőjén, egy ilyen sz@rt adtak el neki, micsoda egy tisztességtelen hozzáállás a bolt részéről és ő azonnal követeli a cserét.
A boltos higgadtan végighallgatta, majd nyugodt, csendes hangon válaszolt neki, hogy bár a cseregarancia 3 munkanapon belül érvényes, de ők ilyen esetekben ki szokták cserélni a monitort. Amennyiben bejött volna és elmondja kulturáltan a problémáját, akkor egy papír kitöltése után kicserélték volna, bár nem lett volna kötelező. Ez után a hangnem után inkább azt kéri, hogy küldje el saját költségre bevizsgálásra, és amennyiben azt közlik, hogy kötelező cserélni (nem fogják), akkor természetesen cserélik. Ide és ide kell vinni a bevizsgálásra...
(Minden példa sántít, a fentiben nem az a lényeg, hogy hibás vagy sem, hanem az emberi hozzáállás)Igen, mehet a fórumtárs tovább azon a nyomon, hogy kapott egy hibás terméket, nem beszél az eladóval, hanem egyből a felettes szervet keresi meg és követeli (claim) a pénzvisszatérítést. Ez távol áll a normál emberi kommunikációtól, ha valóban ez történt (még nem tudjuk). Vettem már úgy terméket, hogy az illető nem akart Magyarországra postázni. Ráírtam, megkérdeztem, hogy meg tudjuk-e oldani, amire azt írta, hogy sok negatív tapasztalata volt a magyar vásárlókkal, ezért vette ki őket a végcélok közül, de mivel látta a megbízhatóságomat, elfogadta vásárlásomat.
Amennyiben a tárgyalt - feltételezett - módon viselkedünk, akkor az negatív fényt vet hazánkfiaira. Viszont ha valaki elkövet egy ilyen lépést, majd bocsánatot kér és megbeszéli az eladóval, akkor az emeli a magyarokról alkotott képet.Nem szégyen beismerni egy kommunikációs hibát, ha ez történt, sőt, kifejezetten hasznos. Vagy másképp mondva nem csak a "dog eat dog" elv működik, hanem a "win-win" hozzáállás is.
[ Szerkesztve ]
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
Új hozzászólás Aktív témák
Adni, venni, hirdetni tilos a topikban.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest