Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cathulhu

    addikt

    válasz Morden24 #1 üzenetére

    Amúgy jó, hogy a szerepjátékot továbbfejlesztette a Boiware egy olyan fokozatra, hogy az eddigi rendkívül szerény harcolsz-sunnyogsz-vagy-diplomáciázol korlátoltság helyett végre olyan magasfokú szabadsággal látnak el minket, mint a harcolsz-taktikázol-vagy-harcolsz-és-taktikázol hármas
    :)) :)) :))

    Sot, ez is inkabb olyan, ha nagyon akarsz taktikazhatsz, de nem igazan ertjuk miert szivatod magad ezzel. De jo csinald, ugyis tudsz nyerni, de meg mindig nem ertjuk miert jo az neked :D

    Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

  • julius666

    addikt

    válasz Morden24 #1 üzenetére

    viszont így a koncepció annyira klisés

    Ha valami eget rengető újdonságra vágysz, szerintem rossz műfajban keresgélsz. :DD
    Amúgy is az alaptörténet kevésbé számít, mint a megvalósítás mikéntje. Ilyen szempontból nem aggódom, a Bioware már számtalanszor bizonyított.
    Illetve én örülök, hogy végre egy konkrét főhőst kapunk, így sokkal több "személyiséget" tudnak belevinni. A teljesen custom karakterek számomra mindig is életidegennek tűntek, egy előre lescriptelt játékban nem igazán lehet kijátszani az egyéni tulajdonságaikat, kiveszik belőle az igazi RPG-íz.

    harcolsz-sunnyogsz-vagy-diplomáciázol korlátoltság helyett végre olyan magasfokú szabadsággal látnak el minket, mint a harcolsz-taktikázol-vagy-harcolsz-és-taktikázol hármas

    A sunnyogást nem értem, sok csatát meg gondolom itt is meg lehet majd diplomáciával úszni.

    A taktika meg - mint mondták is - marad, csak átalakul, illetve mellette kapunk normális, TPS-szerű harcrendszert is. Én nem feltétlenül bánom a dolgot amíg nem ostoba hack 'n' slash-t csinálnak belőle, az előző rész harcrendszere nekem nem jött be. A bazi nagy taktikázás kimerült néhány beállításban, ahová közel optimális beállítást bárki akinek van józan esze ki tudott találni illetve az ellenfelek AI-bugjainak kihasználásában. Ja meg gyakori space-csapkodásban, mert nem ritkán a csapattársak b*sztak normálisan az előírtakat csinálni, vagy a már említett bugok kihasználásához elég pontos manőverek is kellettek időnként. A nagyobb csatákat meg egyszerűen nehéz volt átlátni, hiába a felső nézet, az gyakran inkább csak rontott.

  • leviske

    veterán

    válasz Morden24 #1 üzenetére

    "Most először, de valahogy feelingesnek találtam a bevágott jeleneteket. Volt egy-két nagyon szép darab - a bajom csak az, hogy ezek nyilván pre-render átvezető videók, és a cséplős harc közepette nem lesz szép hajítófegyver-használat, vagy lefegyverzés... de ne legyen igazam."

    Komolyan mondom, neked Silverman hiányzott az eddigi videókból. :DDD Azok a jelenetek, amikre reagáltál, már eddig is nyilvánosak voltak és bizony ezek harc közben így fognak kinézni. (Vagyis az eddig elhangzottak alapján.) Ez az egyik pozitívuma, hogy irányításban a ME felé mozdultak.

    MÁS:

    Elképesztő, hogy milyen iramban fejlődik a grafika. A legutóbbi screenshotokon még egyáltalán nem voltak ilyen kidolgozottak a qunarik.

    Azt viszont nem értem, hogy Hawke arcát miért nem igyekeznek a cinematic-ban látott másához igazítani. Az az arc még csak nem is olyan komplex, mint amilyen Malcolm feje volt az Origins cinematic-jaiban.

  • Jander

    senior tag

    válasz Morden24 #4 üzenetére

    Akkor lehet Te super-easy módban játszhattad mert voltak bizony szívatós részek, és komolyabb csatáknál bizony nem ártott taktikázni, átvenni az irányítást a karakterek felett, pl. varázslóval fagyasztani, utána tolvajjal kritikálozni rájuk, közben a tankkal levenni az ellenfeleket a mágusról, hátul a healert normálisan beállítani... bár lehet ez annak köszönhető, hogy igyekszem az ilyen játékokat hard fokozaton játszani?

    Más: ez a videó tényleg tartalmazott jó dolgokat, bár még ott figyel nagyon a béna kietlen kopár demó terület, az az ocsmány rózsaszín akármilyen talaj, amiből fekete izék nőnek ki. Szörnyű! De végre volt kastély meg ez-az...

    Még azon gondolkodtam, hogy ha ez márciusban jön, akkor május-június-ig tuti nem látunk SW:TOR-t, az meg nem buli, én picit előbb számítottam rá.

    If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?

Új hozzászólás Aktív témák