Új hozzászólás Aktív témák

  • Morden24

    nagyúr

    Most először, de valahogy feelingesnek találtam a bevágott jeleneteket. Volt egy-két nagyon szép darab - a bajom csak az, hogy ezek nyilván pre-render átvezető videók, és a cséplős harc közepette nem lesz szép hajítófegyver-használat, vagy lefegyverzés... de ne legyen igazam.

    Ez a Hawke, a kirkwalli (vazze, a faszi skót) csóringer élettörténete-izé még továbbra sem mondanám, hogy letaglóz, inkább lehangol: féreértések ne essenek, nem vagyok annak a híve, hogy csak epikus, világrengető életutakat kell látni, ahol a végső cél a komplett világegyetem megmentése, de a bajom az, hogy a vége úgyis ilyen lesz, tekintve ez egy heroikus rpg - viszont így a koncepció annyira klisés, hogy már konkrétan vérfertőző viszonyban van a többi kis történet-testvérkéjével.

    Amúgy jó, hogy a szerepjátékot továbbfejlesztette a Boiware egy olyan fokozatra, hogy az eddigi rendkívül szerény harcolsz-sunnyogsz-vagy-diplomáciázol korlátoltság helyett végre olyan magasfokú szabadsággal látnak el minket, mint a harcolsz-taktikázol-vagy-harcolsz-és-taktikázol hármas :P

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • Cathulhu

    addikt

    válasz Morden24 #1 üzenetére

    Amúgy jó, hogy a szerepjátékot továbbfejlesztette a Boiware egy olyan fokozatra, hogy az eddigi rendkívül szerény harcolsz-sunnyogsz-vagy-diplomáciázol korlátoltság helyett végre olyan magasfokú szabadsággal látnak el minket, mint a harcolsz-taktikázol-vagy-harcolsz-és-taktikázol hármas
    :)) :)) :))

    Sot, ez is inkabb olyan, ha nagyon akarsz taktikazhatsz, de nem igazan ertjuk miert szivatod magad ezzel. De jo csinald, ugyis tudsz nyerni, de meg mindig nem ertjuk miert jo az neked :D

    Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell

  • [CsuCsu]

    őstag

    Próbálják kimagyarázni magukat, hogy a játék mégsincs annyira lebutítva :D Nem a fenét nem. Mert ugye DAOban csak taktikázni lehetett, ha nem, max jól beledöglöttél. És elég nagy az a piac, akiknek ha két gombnál többet kell megnyomni és egy pici agyat és kéne vinni bele már megáll a tudomány.

  • Morden24

    nagyúr

    válasz [CsuCsu] #3 üzenetére

    Nem bunkóságból, de a DAO-ban, kb. lófaszt kellett taktikázni. Annyira automatizált volt a rendszer, hogy még akkor is hülyebiztos módon tette a dolgát, ha nem csináltál vele semmit. Egy-két komolyabb ütközet kivételével totál érdektelen volt az egész.

    Sectumsempra - For Enemies

  • julius666

    addikt

    válasz Morden24 #1 üzenetére

    viszont így a koncepció annyira klisés

    Ha valami eget rengető újdonságra vágysz, szerintem rossz műfajban keresgélsz. :DD
    Amúgy is az alaptörténet kevésbé számít, mint a megvalósítás mikéntje. Ilyen szempontból nem aggódom, a Bioware már számtalanszor bizonyított.
    Illetve én örülök, hogy végre egy konkrét főhőst kapunk, így sokkal több "személyiséget" tudnak belevinni. A teljesen custom karakterek számomra mindig is életidegennek tűntek, egy előre lescriptelt játékban nem igazán lehet kijátszani az egyéni tulajdonságaikat, kiveszik belőle az igazi RPG-íz.

    harcolsz-sunnyogsz-vagy-diplomáciázol korlátoltság helyett végre olyan magasfokú szabadsággal látnak el minket, mint a harcolsz-taktikázol-vagy-harcolsz-és-taktikázol hármas

    A sunnyogást nem értem, sok csatát meg gondolom itt is meg lehet majd diplomáciával úszni.

    A taktika meg - mint mondták is - marad, csak átalakul, illetve mellette kapunk normális, TPS-szerű harcrendszert is. Én nem feltétlenül bánom a dolgot amíg nem ostoba hack 'n' slash-t csinálnak belőle, az előző rész harcrendszere nekem nem jött be. A bazi nagy taktikázás kimerült néhány beállításban, ahová közel optimális beállítást bárki akinek van józan esze ki tudott találni illetve az ellenfelek AI-bugjainak kihasználásában. Ja meg gyakori space-csapkodásban, mert nem ritkán a csapattársak b*sztak normálisan az előírtakat csinálni, vagy a már említett bugok kihasználásához elég pontos manőverek is kellettek időnként. A nagyobb csatákat meg egyszerűen nehéz volt átlátni, hiába a felső nézet, az gyakran inkább csak rontott.

  • leviske

    veterán

    válasz Morden24 #1 üzenetére

    "Most először, de valahogy feelingesnek találtam a bevágott jeleneteket. Volt egy-két nagyon szép darab - a bajom csak az, hogy ezek nyilván pre-render átvezető videók, és a cséplős harc közepette nem lesz szép hajítófegyver-használat, vagy lefegyverzés... de ne legyen igazam."

    Komolyan mondom, neked Silverman hiányzott az eddigi videókból. :DDD Azok a jelenetek, amikre reagáltál, már eddig is nyilvánosak voltak és bizony ezek harc közben így fognak kinézni. (Vagyis az eddig elhangzottak alapján.) Ez az egyik pozitívuma, hogy irányításban a ME felé mozdultak.

    MÁS:

    Elképesztő, hogy milyen iramban fejlődik a grafika. A legutóbbi screenshotokon még egyáltalán nem voltak ilyen kidolgozottak a qunarik.

    Azt viszont nem értem, hogy Hawke arcát miért nem igyekeznek a cinematic-ban látott másához igazítani. Az az arc még csak nem is olyan komplex, mint amilyen Malcolm feje volt az Origins cinematic-jaiban.

  • Jander

    senior tag

    válasz Morden24 #4 üzenetére

    Akkor lehet Te super-easy módban játszhattad mert voltak bizony szívatós részek, és komolyabb csatáknál bizony nem ártott taktikázni, átvenni az irányítást a karakterek felett, pl. varázslóval fagyasztani, utána tolvajjal kritikálozni rájuk, közben a tankkal levenni az ellenfeleket a mágusról, hátul a healert normálisan beállítani... bár lehet ez annak köszönhető, hogy igyekszem az ilyen játékokat hard fokozaton játszani?

    Más: ez a videó tényleg tartalmazott jó dolgokat, bár még ott figyel nagyon a béna kietlen kopár demó terület, az az ocsmány rózsaszín akármilyen talaj, amiből fekete izék nőnek ki. Szörnyű! De végre volt kastély meg ez-az...

    Még azon gondolkodtam, hogy ha ez márciusban jön, akkor május-június-ig tuti nem látunk SW:TOR-t, az meg nem buli, én picit előbb számítottam rá.

    If practice makes perfect, and nobody's perfect... WHY PRACTICE?

  • scyllafren

    senior tag

    válasz leviske #6 üzenetére

    leviske írta:

    Azt viszont nem értem, hogy Hawke arcát miért nem igyekeznek a cinematic-ban látott másához igazítani. Az az arc még csak nem is olyan komplex, mint amilyen Malcolm feje volt az Origins cinematic-jaiban.

    Mivel 6 "karakter" közül lehet választani, először is van a 3 kaszt (harcos, tolvaj, varázsló), és mindhárom lehet féfi és nő... A nőkre tuti nem fog hasonlítani :)

  • Morden24

    nagyúr

    válasz Jander #7 üzenetére

    Természetesen nem a nem létező super-easy fokozattal játszottam.
    Nem azt mondtam, hogy nem volt ilyen eset, remélem nem okozott nehézséget az "egy két komolyabb ütközet kivtelével" rész a kommentben.
    A varázslatkombók (pl. a fagyasztás + szétzúzás kombója) használata nélkül is tökéletesen lehetett boldogulni.

    Egy szó, mint száz, a DAO-ban minimális agymunka van, és minimális marad még hard fokozaton is. Az nem egy nagy cucc, hogy hard fokozaton mondjuk megduplázódik az esetek száma, ahol muszáj kicsit gondolkodni. A játék NEM épül alapvetően a taktikai mező kötelező használatára, a time stop meg konkrétan hiányzik is a konzolos verzióból, és minő meglepetés, ennek ellenére ugyanarról a játékról van szó.

    Sectumsempra - For Enemies

  • leviske

    veterán

    válasz scyllafren #8 üzenetére

    Hm? :DDD Annak a 6 karakternek két feje van: egy női és egy férfi. A destiny trailerben Hawke férfi (Garrett) és az itt kidolgozott arcra nyugodtan hasonlíthatna az az arc, amit ingame megterveztek neki. Marian feje (Hawke csaj megfelelője) feje teljesen mind1, hogy hogy néz ki, hiszen Hawke alapértelmezetten pasi és a trailerek is erre fognak rágyúrni. Úgy ahogy Shepard esetében is John az alapértelmezett, nem pedig Jane.

    Mind1, a ME esetében se hagytam alapon az arcokat, szóval ez most sem lesz így, csak azért jó lett volna, ha ebben is igyekeznek a ME irány felé haladni.

  • infectedmann

    őstag

    A videó és az elhangzottak alapján szerintem jó lesz ez a 2. rész. Amúgy játékmenetnél azt látom mit a Mass Effectnél, hogy a 2. részre lebutítják kicsit a dolgokat, de hát muszáj minél több példányt eladni mert a részvényesek nem szereti a rossz negyedéves jelentést :D

    Amúgy ha minden automatizált taktikát jól beállít az ember lófaszt nem kell csinálni a harcoknál csak nézni ahogy a karaktereid legyakják az ellent.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák