Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ddekany

    veterán

    válasz wikings2 #71 üzenetére

    "Amiket irkálsz azok megállnák a helyüket mondjuk 8 év B.netezés után , de látszik hogy nem igazán játszottál vele"

    A "nem igazán játszottál vele"-t kifejezés kapcsán... ha összeadnám hogy hány órát cse... khm... töltöttem eme játékkal életem során, hát nagyon ideges lennék magamra :U... persze az igazi fanatikusok sokszorosan megelőznek az biztos. De mi az ami csak akkor állná meg a helyét? Úgy értem, basszus nem hazudok. Hogy túl könnyű a normal? Ha ki akartam próbálni egy új build-ot, nagyban visszatartott, hogy végig kellet rajta ásítozni. Tán még az NM-en is. Hogy hanyag a cucc szabályok terén? Lehet mert kocka vagyok, de nálam minden RPG-nél kb egy óra után már előkerül az Excel, stb, szóval nálam ezek hamar előjönnek. (És elve az milyen, hogy a játék félreérthetően, félrevezetően vagy simán nem jelzi ki a dolgokat? És ha már nem, akkor miért kell a játékosnak a fórumkat bújnia, hogy megtudja, hogy X és Y effekt hogyan adódik össze, a Blizzard online dokumentációja ezt miért nem tartalmazza?) Hogy bugos? Milyen már, hogy azóta is beragad a rohamozós pala, és egy oda-vissza skill kapcsolgatással meg kiakad?

    "ZealerPala??? senki se használ olyat"

    Arra célzol, hogy a hammerdin a legtáposabb? Én azt azért nem csináltam, mert nem fekszik az ilyen "ácsorgós"/területen tartolós stílus. Meg a messziről piszkálgatós sem (pl. ezért soha nem volt bowazonom). Meg azért sem, mert ha az a legerősebb (legalábbis PvM esetén ezt halottam), akkor az már túl tápos, és az általában hamarabb unalmas lesz. Bár általában már-már kényszeresen optimalizálok, de csak a előre kiválszatott "alkaszton" (pl. zealer) belül...

    Amúgy a másik dolog ahol én fejlődési lehetőséget látnák a D2-höz képest, hogy oldják meg, hogy ne legyen érdemes 90%-ban egy támadó skill-re támaszkodni. Ez sok kasztnál gond... Az elején még változatos, mert legalább jönnek az új skill-ek, viszont mint mondtam pont a Normal túl könnyű. A későbbiekben meg kezd egysíkúvá válni a dolog. (Az hogy nincs skill fa D3-ban, csak tier-ek, ezen talán segít valamennyit, de szvsz az segítene igazán, ha pl., csak hasra, kapnál 3 skill pontot minden szintlépésnél, és azokat páros lépésnél legalább 3, páratlannál legalább 2 féle skillre kéne szétpakolnod, ja és nem tehetnéd el a következő szintlépésre sem őket (tehát nem lehet spájzolni későbbi tier-re).).

Új hozzászólás Aktív témák