Új hozzászólás Aktív témák
-
madgie
titán
Kettőnk közül szerintem te vagy az, aki kevésbé ért a képekhez... már ha tippelni kéne
(kezdve ott, hogy a mélységélességet is fordítva magyarázod, mint ahogy definiálni szokták: akkor szokták rá mondani, hogy "van", hogy ha le tudod választani az előteret a háttérről, nem akkor, ha kompakt-kamera-módra faltól falig éles minden)
[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
Nem kötök én semmibe bele, csak szimplán nem értünk egyet. Megesik.
A nagyobb érzékelőjű, alapvetően kisebb DoF-fal rendelkező képen lehet segíteni rekeszeléssel. Fordítva nem. A 2.35:1-et meg legtöbbször anamorf technológiával érik el, szubjektív rondának találom az ovális, "rendetlen" háttérmosását. Szóval teljesen mást látunk szépnek, e' van.
A linket meg köszi, szükségem volt rá, csak 12 éve vagyok látszerész, bő 9 éve digitfotózom (analóg bohóckodás előtte megvolt ,de az nem volt tudatos), biztos fingom nincs arról, mi is a mélységélesség...
-
madgie
titán
A 3D-t én sem szeretem igazán, legalábbis a mostani formájában nem. A nagy képérzékelővel készült mozgóképet viszont igen, csak hát nagyon oda kell figyelni, hogy ne ez uralja az egész felvételt. Cimborámék most szereztek be egy 5D mark II-t a hagyományos, apró érzékelős pro kameráik mellé, szabályszerűen egymást kell seggbe rugdosniuk, hogy néha rekeszeljenek, mert hiába eye candy a szűk DoF, ha néha nem kívánatos
-
madgie
titán
Kifutottam a szerkesztési időből: az említett 5Dm2 is 3:2-ből crop-pol, sajnos. Két amatőr, relatív nagy érzékelős fényképzőt ismerek, ami valós 16:9-ben rögzíti a videót: a Panasonic GH1 és GH2. Mind a kettő meg van hekkelve, egekig emelhető a bitrátájuk, csökkenthető a GoP számuk (mert AVCHD-ban rögzítenek), jó kis masinák. Nekem GH1-em volt, csak az ISO 1000 felett bandingol, ezért eladtam. GH2-re most nincs zsozsó, majd ha kifutó lesz, lehet rávetem magam egyre.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen