Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz hcl #246 üzenetére

    "Ugyanakkor ezeket a lakosságnak kéne alakítania."

    Szép gondolat, csak nagyon sok ellenérdekeltség van a lakosságon belül.
    Ha tehetném én korlátoznám a nagyon fiatalok és nagyon idősek elektromos járműhasználatát.
    Sokan az idősek közül úgy kerékpároznak, mintha 20 évesek lennének. A reakció idő azonban sokszorosa a fiatalkorinak, ha egyáltalán észreveszik a veszélyforrást. Kereszteződésen áthaladás, mintha ott sem lenne.
    A maximális sebesség az a sebesség lehet, amit fél órán keresztül önerejéből képes tartani a kerékpározó.

    A kerékpárosok ebben a jogaik csorbítást fogják megélni.

    Németországban egy időben nem volt sebességkorlátozás a városi forgalomban. Nem jött be.
    Ma komoly viták folynak az autópályák sebességkorlátozásról. Minden körben 60.40% között ingadozik a korlátozást támogatók aránya.

    A parkolás szabályzásában komoly ellentét van az adott helyen lakók és az odalátogatók érdekei között. Mind a két oldal a saját parkolási lehetőségeit fogja előtérbe helyezni.
    Azt gondolom, hogy a biztonsági szabályokról nem lehet sokat vitatkozni. A piros maradjon tilos.

    A közlekedési környezet kialakításában mindenképpen be kell vonni azt ott lakókat. Korrekt módon, nem csak az előnyüket, a hátrányokat is el kell mondani. (Megtörtént eset Az új, biztonságos kerékpárút kialakítását az utcában lévő üzletek tulajdonosai is támogatták. Azt azért nem mondták el nekik, hogy még kerékpárral sem tudnak majd az üzlet közelében parkolni. Autóval nem. De még az áruszállítás is ellehetetlenül majd.)

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák