Új hozzászólás Aktív témák

  • NoNick

    tag

    válasz Brogyi #7548 üzenetére

    Köszönöm mindenkinek, megpróbálok egyben válaszolni.
    A nem indulás a klasszikus kattogó blendix hang volt. Visszaraktam a feltöltött régebbi akkut, pöcc-röff. Ez egy 2,2L-es dízel, minden indításnál bezuhan a feszültség 10-11V körülire. Az autó sem biztos, hogy tökéletes, kb. 4 évenként kinyír egy ilyen k.drága akksit.
    Egyik töltő sem végzett a töltéssel, mégis a langyosnál melegebb volt a akksi, ekkor kapcsoltam le. Illetve lehet, hogy csak bebeszélem magamnak, de a másnap reggel, amikor levittem beszerelni, mintha az egyik tekercs melegebb lett volna minimálisan a többinél. Szobahőmérsékleten töltöttem, a konyhapulton, hogy tudjam figyelni multiméterrel a folyamatot. Asszony örült neki. :)
    Ez egy tartalék lenne, kb harmadáron, mint az új, lehet meg kellene próbálni megmenteni. Terhelővillám nincs, ha rákapcsolok egy 55W-os fényszórót, azzal le tudom meríteni kb. 10-12 óra alatt, aztán megpróbálom feltölteni. Meddig szabad levinni a feszültséget?

Új hozzászólás Aktív témák