Új hozzászólás Aktív témák
-
Ilsyde
őstag
válasz GuruZone #150 üzenetére
Nagyon minimalis sztorija van a Half-Life jatekoknak. Csak jatekelmenyrol maradsz le ha nem vitted vegig a kiegeszitoket.
A Blue Shift peldaul arrol szol hogy az egyik biztonsagi or menekules kozben belefut egy csoport tudosba akik ki akarjak teleportalni a tuleloket Black Mesa teruleterol es nekik kell segitened mukodesre birni a berendezest a Xen bolygon. Ennyi az egesz. Anno nem volt divat a csavaros sztori FPS-ekben (tisztelet a kivetelnek).
Nem a tortenet, hanem a jatekelemek, atmoszfera meg palyafelepites miatt szeretjuk a HL-t.
-
fradi81
veterán
Másnál nem lép ki a játék? valami hl2 hiba(win7)
moto g72, Ninebot d28e
-
-
zaugheek
tag
Tegnap sikerült befejeznem a játékot... Úgy gondolom, ezt még 1x végig kell játszanom, annyira jó lett. Bár a vége felé (az utolsó pár momentumban) nagyon szaggatott.
A legbetegebb rész a Forget about Freeman, de a Lambda Core sem piskóta... áh a fenébe is, úgy amblokk új élmény volt, hiába, hogy anno végigvittem az original HL1-et. -
félisten
-
Teasüti
nagyúr
válasz Plazmacucci #158 üzenetére
Ezt csak azért mondod, mert az idő megszépítette az eredetit.
Magamból kiindulva így 2012-ben nem hinném, h első indítás után nem lépnék ki azonnal az eredetiből. Főleg a szuper flashlight effektet meglátva.
Nagyon jó játék, de rá is fért a felújítás, ezzel adva még egy esélyt az újrajátszásnak. -
félisten
-
GuruZone
őstag
a hústeremben mit kell csinálni, van egy kerék, tekerheted vele a felső síneken futó kampókat. Merre tovább?
Xiaomi 12 • PlayStation 5 Digital • LG OLED55C21
-
Pala
veterán
Szerintem ha egy játék igazán jó, akkor az eredeti grafika nemhogy nem zavaró, de kifejezetten kívánatos is! Magamra nézve ez pl. a Descent-széria / Deus Ex / Undying trióra nézve mindenképpen igaz. Azok úgy szépek, ahogy vannak. És szépek, tényleg, még csak egy HQ textúra-pakknak sem érzem hiányát.
Ebben a Black Mesában meg az a jó, hogy sikerült úgy megszépíteni, hogy az eredeti atmoszféra lényegében megmaradt, és ez szerintem annak köszönhető, hogy a pályák megvilágítása, a fények/árnyékok/színek kb. ugyanolyan hatást keltenek, ebbe - nagyon helyesen - nem nyúltak bele.
[ Szerkesztve ]
-
BalaNce87
addikt
Ugyanez jutott eszembe Annyira jók a színek és a hangok. Egyedül a Vortok hangját hiányolom, de azt nagyon (ITT). 0:58 nál van a jellegzetes hang A toxic waste neon zöld színe! HMMMMMMMMMM És mindezt úgy, hogy beleszőtték a fizikát (hozzáteszem egy-két résznél nem is emlékszem már az eredetire).
-
Teasüti
nagyúr
Ez a klasszikus hardcore gamer felfogás. Ettől függetlenül én kétlem, hogy még mindig tudnék élvezni egy Nintendo játékot - vagy mi volt előtte az a fekete konzol-szerű gép rajta négy db kapcsolóval és bordázott készülékházzal, joystick-okkal, beépített játékokkal.
A hőskorszak baltával faragott grafikáját már nem látom szívesen.
Dx7-től és 8-tól korábbi grafikát már temetem. -
félisten
-
Armahun
addikt
Nektek is olyan nehézkesen, lassan tölti be a pályákat?
Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
félisten
-
Armahun
addikt
válasz Plazmacucci #168 üzenetére
Igen w7 64, 5 giga ram-mal
Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
félisten
-
zaugheek
tag
válasz Plazmacucci #170 üzenetére
Nálam csinált olyat, hogy kilépett, (1x) meg pár alkalommal amikor mentettem, vagy új pályára értem nem írta ki azt, hogy [loading] vagy Saved... ennyi "bugot" véltem fölfedezni.
Hol van már a folytatás? Xent akarok. Most! -
félisten
-
nagyúr
válasz WongFeiHong #106 üzenetére
Nekem is laggol. Nem tudom miért, mert ha újra játszom ugyanazt a részt, akkor már nem...
i7 2860QM, 16GB, 560GTX3GB. Szóval nem hardver...Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
félisten
-
nagyúr
válasz Plazmacucci #178 üzenetére
Ja, azt én is nézem, hogy tépi rendesen az SSD-t.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
Most már nem csak azt mondhatjuk el Gordon Freeman-ről, hogy szótlan, hanem azt is, hogy egy 20 centis járdaszegélyre is csak SPACE+CRTL kombóval tud csak felugrani Szerintem viccesre sikerült ez a rész...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Pala
veterán
válasz zaugheek #187 üzenetére
Viszont zavaróan jól céloznak, mégha nekiállok összevissza ugrálni meg manőverezni az orruk előtt, akkor is könnyedén eltalálnak. Bár igazából jól van ez így. Én még olyan játékot soha nem láttam, amiben akárcsak egy kicsit is elfogadható AI lett volna. Sok-sok évnek / évtizednek kell még eltelnie ahhoz, hogy a mesterséges intelligencia legyőzése valóban kihívást jelentsen az emberi játékos számára. Többnyire rambó-módban mindig le lehet gyűrni az AI-t. Ahol mégsem, ott sem az eszeden járnak túl, hanem tűzerőben és/vagy célzásban drasztikus fölényben vannak.
-
zaugheek
tag
Próbáld ki a GTA 4-et 6*-os körözöttségi szinten. Azon kapod magadat, hogy hiába kempelsz be Niko-val akár egy házba, vagy a metro-ba, a rohamosztagosok hip-hop bekerítenek, megfogják a... Vagy ott a Crysis, na ez az a játék ahol egy igazán kifinomult AI-t kellett megtapasztalnom. Már nem emlékszem a nehézségi szintek elnevezésére, de azt hiszem, hogy nehéz fokozaton nagyon kellett taktikázni.
Szerintem ez a játék AI-ból közepes, script-ből jeles, de hát melyik Half-Life nem volt az?
-
Pala
veterán
válasz zaugheek #189 üzenetére
csak hogy magamat idézzem:
"Ahol mégsem, ott sem az eszeden járnak túl, hanem tűzerőben és/vagy célzásban drasztikus fölényben vannak."
Pontosan ugyanez történik a GTA-ban is.
A Crysist meg remélem te magad is viccnek szántad. Ott úgy "vered" át a (nem létező) AI-t, ahogy kedved tartja. Csoportos rambózás közepéből kiszaladok egy nem túl távoli szikla mögé, és nekiállnak tanakodni, hogy vajon merre lehetek. Átugrom az ellenfelet, lehasalva a mögötte lévő bokorban, erre nekiáll keresgélni homlokegyenest ellenkező irányban. Cloakban egy hordót magam elé tartva simán odagyaloglok eléjük és csak néznek, hogy mi van. Áthajtok rajtuk simán terepjáróval, mégcsak félreugrani sincs eszük, és még sorolhatnám. És tökmindegy milyen nehézséhi fokozatra teszed, mert a különbség csak abban nyilvánul meg, hogy nagyobbat sebeznek és jobban céloznak. De az összes többi "forradalmi" AI is ezen a szinten van. Hagyjuk már....
Persze ettől még élvezetesek ezek a játékok, de AI mint olyan, nem létezik. Illetve amit annak csúfolnak, az kimerül annyiban, hogy fedezékbe bújnak, visszadobják a gránátot néha, esetleg bekerítenek, vagy riadóztatják egymást. Igencsak gyerekcipőben jár ez még. Majd amikor ott tartunk, hogy komplett bekerítő hadműveletet terveznek ellened, lesben állva csapdát állítanak, emberi hatékonysággal használják a környezeti elemeket, megtévesztenek, stb, na akkor majd visszatérhetünk a mesterséges intelligenciára. Addig bullshit.
[ Szerkesztve ]
-
zaugheek
tag
Gyanítom többet járattad a Crysis-t mint én, nem is cáfolnék rá az általad állítottakra, bár annyit még hozzátennék, cloak módban könnyen átverhető az Ai. Én cloak nélkül próbálkoztam, kúsztam, próbáltam bujkálni...
Amit te vársz, ahhoz jó fejlesztők, sok idő, és rengeteg pénz kell, de ez manapság nem túl költséghatékony, inkább többlépcsős folyamat. Sokára lesz még az.
Bár ki tudja. Azok a rendszerek kifinomultabbak lehetnek, amik maguktól tanulnak.
Visszatérve a GTA 4 példájára, szerintem egészen valósághűen szimulálja akció közben, ahogy bekerítenek a rohamosztagosok, vagy amikor autóval üldöznek. Egyszer úgy jártam, hogy South Bohan-ben bementem egy sikátorba, ami elágazott sokfelé, és lehetett okoskodni-menekülni, de ezek abszolút bekerítettek, eltorlaszolták az utat autókkal és még fedezékbe is bújtak, habár a tárgyakat nem fordították a saját szakállukra. Ahogy te is említetted ehhez nagyban hozzájárul, hogy nagyobb létszámmal próbál meg leszedni a program. Szóval amikor x oldalról érkeznek az egységek, mindent bedarálnak és nincs egér út, akkor szorul a hurok. -
Jakesz
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- További aktív témák...