Új hozzászólás Aktív témák
-
raggg
senior tag
Tetszett a teszt, két hozzászólásom lenne (de csak építő jelleggel):
Az irányítás sajnos egyáltalán nem áll kézre. Nincs nagy probléma, mert könnyen át lehet állítani mindent úgy, hogy megfelelő legyen, de van egy-két idétlenül kiosztott parancs. Engem egyébként a legjobban a TAB-ra kitett menü nem tetszett (ugyanazt a menüt hozza elő, amit az ESC, ráadásul nem is lehet átkonfigurálni).
A másik kicsit kötözködés, de a zárójelben zárójel nem olyan szép (az utolsó oldalon). :-)
És a végére a saját véleményem: nekem az egyik legjobban az tetszett, hogy jól ötvözi a játék az "oldschool-nuschool" fps-ek jó pontjait. Igenis kell medkiteket, lőszert gyűjtögetni, bár lineáris de elég nagy tér van a bóklászásra, ugyanakkor jól ki lett találva az újraéledős rendszer is (talán ez az első játék ahol nem zavart, bár összességében normalon nem sok kihívás volt a harcokban).
(#10) Ilsyde:
Először én se váltogattam a geareket, nem volt igazán hasznos cucc közöttük, de a végefelé viszont találtam párat ami igazán hasznos volt, szóval érdemes nézelődni (pl. van olyan, ami kill után újratölti a saltot)[ Szerkesztve ]
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
Egy érdekes poszt a harcrendszerről
Ezt azért is most, mert én még nem írtam le igazából a véleményem a játékról, de most megteszem: szerintem kicsit korai kijelenteni, hogy az év játéka lesz a Bioshock Infinite, de vélhetőleg az év egyik legjobb játéka volt. Engem a sztori mellett a remek artwork fogott meg, nagyon ötletesek és elég változatosak a helyszínek, ráadásul ahogy kóborol az ember mindig újabb és újabb hangulatú helyekkel találkozik, ez szerintem nagyon jó. Engem annyira nem zavart, hogy az NPC-k ismétlődnek, lehet túl sokat bambultam körbe és ezért nem tűnt fel. :-)
Sajnos a harcrendszer viszont valahogy nem fogott meg és ezért tettem be a linket is, mert nagyjából egyetértek a cikk írójával (plusz érdemes elolvasni a cikk alján Jonathan Blow véleményét is). Nagyon jó volt látni, hogy végre van életerőcsík, utána kell mennem a medkiteknek és a többi, ennek ellenére valahogy mégsem vitt magával úgy a harc (márpedig ez egy FPS játék), inkább a sztori hajtott előre, de a végén már egyáltalán nem élveztem a nagy lövöldözéseket.
Nekem egyébként egy dolog nagyon hiányzott, az pedig néhány (nem feltétlenül bonyolult) puzzle feladvány. Jó lett volna, ha egy két helyen csak vigorokkal tudtam volna tovább menni (SPOILER pl. az elején tetszett, hogy Possessiont kell nyomni a robotra, de sajnos több ilyen nem volt :-(SPOILER OFF). Ugyanígy sajnálom, hogy pár elemet megcsonkoltak az első részhez képest, szerintem kár volt (mindenféle lőszerek, vagy a gépek hackelése pl.) A fejlesztéseknek meg valahogy nem éreztem a létjogosultságát. Mintha csak egy ilyen must-have elem lett volna, de felesleges volt a recoilt javítani a machine-gunon, úgysem azt használtam.Ettől függletlenül hatalmas élményt nyújtott és ajánlottam több barátomnak is, hogy próbálják ki, szóval összességében tetszett, de én biztosan nem adnék rá 95+ pontot 100-as skálán.
[ Szerkesztve ]
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
válasz Johnny Cage #124 üzenetére
Ízlések és pofonok; én szeretem ha van egy kis agyalós része egy játéknak. Ezért szerettem nagyon például a God of Warokat is. Ha csak a sztori érdekel, akkor leveszek egy könyvet a polcról.
ragklaatPS
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- Gaming notebook topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...