Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz Rubensito #1142 üzenetére

    Ezt a garis ügyintézős dolgot a huawei csinálja igazán magas szinten, volt itt egy érdekes történet az egyik fórumtárssal.
    A gsm boltban megvette a huawei készüléket, számlát kapott a nevére.
    A készülék egy idő után elromlott, javítani kellett.
    Visszaküldte a gsm boltba, ahol végül nem tudták/ akarták megcsinálni.
    Miután velük nem jutott dűlőre, elkezdett utánajárni, mit tudna tenni.
    Kiderült, hogy a készülék amúgy bolgár forrásból való, és a bolgár huawei javítaná is, ha lenne bolgár számlája a készülékről.
    A magyar nem javítja, hiába eu-n belüli hivatalos értékesítés, és hiába van magyar számlája.
    A készülék végül "úgy maradt", mert senki se akarta javítani, holott imei alapján lekövethető, ki hol, miért adta el.
    Csak épp a dolog nem így működik.

    Tanulni kell belőle, a gyártó eldönti, hogy ő milyen készüléket, milyen haszonnal, mekkora tételben kinek ad el, ha kis haszon, nagy tétel, lehet nem tudja/ akarja ugyanazon garis feltételeket vállalni, mint egyedileg, rögtöna végfelhasználónak értékesítve, sőt, lehet a csökkentett mértékű gari az árengedmény része volt.
    Akinek gond egy vadiúj készüléket a hivatalos csatornákon keresztül megvenni, az már egy telefonnal is túlvállalja magát, keressen olcsóbbat.
    Aki vesz gsm boltból, innen- onnan, az legyen tisztában vele, hogy jó esetben gar nélkül vásárolt, a csökkentett ár nem lehet véletlen, azonos kiszolgálás, garis háttér jellemzően azonos árat eredményez, nincsenek csodák.
    Végezetül nem a gyártót kell kötelezni mindenféle szürke forrásból való készülék önzetlen, feltétlen, örök életig tartó gari vállalására, hanem nem kell gsm boltból, kapualjból, jófogásról vásárolgatni, utána meg a fórumon sikítozni, hogy mekkora szemét a gyártó.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák