Új hozzászólás Aktív témák
-
#56573440
törölt tag
Plussz garidoben is tudnak szethullani, nem csak az újak. Régen az olasz autók eleve rozsdás lemezből készültek. Helló szia. Régen is 4 éves primera rugó előjel nélkül tört el. Mit szivtunk a gia sierraval...
De pont ugyanígy egy pár hónapos Infinity suvban cserélték ismerős alatt a motort. Tizen pár ezer km után. Persze gariban...
Annyiban viszont jogos, hogy amíg egy buta kocsival ha belecsuszol valakibe városban 15-el, az ritkán gtk, egy új autóban meg ledes adaptiv lámpák, kamerák, szenzorok, etc van elöl a gyurodesi zónában. Ott meg repkednek a milliók sajnos... Ismerős mercijeben egy ilyen 5 Milla volt...
[ Szerkesztve ]
-
[link], akinek nincs kedve olvasgatni a 60.000-es motorfelújításokról (az RX8 többet bír ma), vagy apu kedvenc zsírzópontjairól, az csak a videót nézze meg a végén, ahogy egy modern középkategóriás vacak ledarálja az "abban még volt anyagot".
[ Szerkesztve ]
-
#33253120
törölt tag
Más a koncepció.
Keleti autókat kedvelő ismerősöm szerint a fapad a bája ezeknek. A minden elektronika nélküli járműhasználat.
Nincs szervó, vagy nem úgy van. A kormányon érzed az összes kavicsot, sebességváltásnál nem piszkálja el a fordulatszámot, és kanyarban sem az elektronika mondja meg, hogy melyik kerék mennyivel forogjon a centrifugis erő függvényében, meg ilyesmi. Sok olyan elektronika nyúl bele a vezetésbe amiről azt sem tudod, hogy ott a kocsiban. Ezek kompenzáló hatása miatt azt is hiheted, hogy jól vezetsz.
Neki is igaza van, meg neked is. Mindenki mást keres, mindenkinek más fontos a járművezetésben.