Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .Szaki.

    addikt

    válasz Hieronymus #34 üzenetére

    "Az időszakos műszaki vizsga, minden esetben harc a forgalomban maradásért.
    És a szépen felújított jármű, amiben lehetőleg semmit sem cseréltek egy időzített bomba.
    Senki sem tudja megmondani melyik alkatrész, mikor adja be a kulcsot."

    Ezt senki sem vitatta, én sem. Egy veterán autóra nehéz jó befektetésként tekinteni, azt nagyon ki kell fogni, na meg az sem mindegy milyen típus. Van ami szépen csendben elmúlik, van ami pedig 50 év múlva is kívánatos és megy felfelé az értéke, de ez inkább egy drága hobbi. Egy nagyon drága hobbi. Mondták, az amerikai veteránok azért romlanak el könnyen, mert az eredeti alkatrészek már szétrohadtak, az újak pedig gagyik. Szóval igen, biztos, hogy aki bevállal egy ilyet az tátott szájjal szalad be abba a bizonyos erdőbe, de hobbiautót az vesz, aki már gyerekkorától autóbuzi, az pedig nem fog azért panaszkodni, hogy viszi a pénzt és időnként alá kell feküdni, vagy szervizbe kell vinni. Nyilván egy GT-86, MX-5, Panda 100HP alatt nem kell feküdni, de más élményt fog hozni az is, meg egy big block V8 is.

    Ez olyan, mint itt pár kolléga a fórumon. (MA!) Van aki minden évben megveszi a rohadt drága flagshipet (S8, Note8, X, Pixel), sőt tudok itt olyanokról is, akik havonta váltogatják ezeket a telefonokat. Nyilván más érték egy ilyen autóhoz képest, de akkor sem kevés pénz és nagyjából ugyanolyan ésszerűtlen. De ha valaki ennek a szerelmese, akkor szerintem érthető.

    A műszakiról egyébként csak annyit, hogy nem tudom az OT-s kocsiknál mennyire veszik figyelembe, hogy minden 100%-ban gyári állapotú legyen, de amilyen Passatok, Astrák, E36-ok, E46-ok róják az utakat, amiknek műszakiról már hírből sem kéne hallaniuk, akkor szerintem ebben a kategóriában, amiben jóval nagyobb pénzek mozognak is meg tudják oldani. Gondolom én.

  • DeltaPower

    őstag

    válasz Hieronymus #34 üzenetére

    Ez nem egészen így van. A "régenmindenjobbvót" feelinget félretéve, az új modern autók a biztonsági szempontok kivételével szarok és kész. Alulméretezett, túl feszesre hangolt alkatrészek, költségcsökkentés miatt minimális tartalékkal, és ha valami szétmegy 90% hogy csak cserélni lehet, javítani nem. Ráadásul az alkatrészeknek brutális ára van.
    Engem baromira nem érdekel, hogy ki mikor és hol szerelte össze az autót, ha a garancia lejártával normál használat és az előírt karbantartás betartása mellett is elkezd széthullani.
    Az egyetlen amiben valódi és értékelhető fejlődést sikerült elérni, az a biztonság. Sajnos ez azt hozta magával, hogy a modern autók az egyre csökkenő ablakfelületekkel egyre inkább ocsmány bunkerformát vesznek fel.

    "Moonshine Whiskey (70°, ízesítés nélküli) van. Fincsi" - Teebee - "De az kiírtaná az egész családomat..Akkor is ha csak én innék belőle.." - forintuser

Új hozzászólás Aktív témák