Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joeshow

    csendes tag

    válasz Hanok #11 üzenetére

    Sajnos az Interplay már nem nagyon kel fel a sírjából(főleg hogy az Interplay csak a kiadó volt, a fejlesztő a Black Isle ami csak felejthetetlen játékokat tett le de sajnos már eléggé szétszéledtek). De amúgy nem értek egyet, nekem is itt pihen a polcon eredetiben az összes Fallout(1,2,Tactics,3) és vagy 4-5 Végigjátszást megért mind nálam. Egyiket sem fogtam fel rosszabbnak mint a többit. Persze az 1-2 Classic, Epic és csak szuperlatívuszokban lehet róluk nyilatkozni de a Tacticsot és a hármat is imádtam pont azért mert mertek és tudtak újat hozni, de a megszokott hátborzongatóan jó világba. Imádnék még egy Falloutot ami az 1-2 köntösébe bújik de ennek a sorozatnak kifejezetten nem tett rosszat hogy különböző stílusokba pakolták, mindenhol ütött. Kíváncsian várom a New Vegast is(sajnos azt már az Obsidian fejleszti akikben tényleg nem bízok a Bethesda sokkal előnyösebb volt) de olyat semmiképpen nem mondanék hogy ekkora fost engedtek meg(Persze mindenki értékelése szubjektív de Fallout 3 esetében egyetértek a sok-sok Game Of The Year címmel.

    PhoneBio: Alcatel 303 - Nokia 3310 - Sony Ericsson Z600 - Sagem my700x - Sony Ericsson p910i - Sony Ericsson P1i - Sony Ericsson X1 - HTC Legend - HTC Desire - Samsung Galaxy SIII

  • TazLeacher

    nagyúr

    válasz Hanok #37 üzenetére

    Megj.: a Mass Effect nem FPS nézetű volt.

    Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

  • TazLeacher

    nagyúr

    válasz Hanok #43 üzenetére

    Szerintem nem a miatt lesz RPG valami, ami miatt a ME nem az, de mind1. Mondj egy RPG-t, és kb 2 perc alatt bebízonyítom, hogy semmi köze a tényleges RPG-hez. Ezek a játékok (az összes) egy szánalmas másolatai a valós RPG-nek. Szerintem attól lesz RPG az RPG, hogy:
    - a karaktereded saját szájízed szerint fejlesztheted
    - a döntéseid kihatással vannak a játék végkifejletére
    - ebből adódóan több féle lehetsége befejezés és közbenső megoldás létezik
    - a minél mélyebb és fontosabb párbeszédek
    - a lehetősegekhez képest bizonyos "személyiségek" alakítása

    Ettől függetlenül felőlem lehet harcorientált is, úgy, ahogy a valós RPG-kben is vannak harcorientált történetek. Szerintem nem gond, sőt talán a real time harc sem gond, bár talán nem a legszerencsésebb. De szerintem a lényeg fent van. Ha ez megvan, és jól, akkor beszélhetünk valamiféle szintetikus RPG-ről.

    (pl.: Kezdjük ott, hogy - legjobb tudomásom szerint - kevés olyan játék van(?), ami díjazza, ha a megformált személyiség szerint játszol.)

    Disney Infinity adok-veszek-csere: https://goo.gl/2CPMqH

Új hozzászólás Aktív témák