Hirdetés
- Elden Ring
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
- EA Sports WRC '23
- Black Myth: Wukong
- xDefiant
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- PlayStation 5
- Silent Hill 2 Remake - Középpontban a PS5-ös kiadás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Malibutomi
nagyúr
Épp ez a lényeg, feleslegesen sok erősoffás ment el a semmire, erős processzor kellett hogy meghajtson egy jó GPU-t, amire nincs akkora szülkség ha az erőforrások jobban kivannak használva.
Ezen felül a DX-nek elég sok korlátja van (pl a draw callok max száma) ami sok játékban hátráltató tényező lehet. Lásd a star swarm demo/bench, ahol többezer egység szaladgál a képernyőn, ezt mantle alatt többször gyorsabb mint dx alatt. -
=WiNTeR=
senior tag
Viszont a konzolos játékokat konkrétan arra a vékony API-ra írják meg az alapoktól, míg PC-n ez nem megoldható ilyen tisztán gondolom én, de ez csak tipp, semmi biztos. Majd valaki hozzáértő megmagyarázza remélem, mert én is kíváncsi vagyok a válaszra.
[ Szerkesztve ]
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen