Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    válasz bambano #153 üzenetére

    Szerintem meg negyede se, de egyáltalán nem _találok_ rá semmilyen hivatalos lebontást egyik nagy gyártó oldalán sem.

    Egyébként rohadtul kétlem hogy akkora kasza lenne, a már leírt dolgok miatt. Max a garidő alatt kopó-fogyó alkatrészek kötelező karbantartások és társai amik játszanak, utána oda viszed és azt teszel bele amit akarsz. Egyébként a németeknél is kopik ki a márkaszervizes 10 éves használt autózás, ott is irreálisan drága, és a német se szeret többet fizetni ugyanazért.

    Utána már véleményes a dolog, ha ekkora üzlet lenne nekik, hogy az éves nyereségük felét az hozná, kicsit komolyabban szankcionálnák a beszállítók saját márkanév alatti ténykedését a piacon, és kinyírnák az utángyártó cégeket is. Akkor adhatnák olcsón a kocsit és még többet keresnének... Nagyon erősen kétlem hogy ha ebben ennyire kis befektetéssel ekkora kaszát tudnának csinálni nem feküdnének bele erősebben...

Új hozzászólás Aktív témák