Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ElEvEn11

    senior tag

    válasz Tyrel #1 üzenetére

    Nem kötözködni szeretnék, de mivel látom nagyon képben vagy és érdekel. Ha ez az új, átírt motor annyira fasza, akkor mikor lehet majd olyan demót látni, ahol a leszálló űrhajóról simán le tudnak sétálni a legénység tagjai vagy a rover és nem fognak beleakadozni az űrhajó modelljébe. Hasonló ütközési bugokat elég sokat láttam sajnos a bemutató videókban. Mindezt Star Citizen rajongók előtt, akik rajongásuk ellenére azért felhördültek ezen. Szóval ezzel mi a szitu most? :B
    Másrészt meg nem igazán értettem már a fejlesztés elején sem, hogy miért a CryEngine-t választották, amikor az már akkor sem volt acélos és az Unreal Engine sokkal ütösebb, szélesebb körben használható, gyerekbetegségektől mentes, széleskörűen támogatott és általában jobban ismert a programozók által is. Miért a CE-t választották? :F

    Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Tyrel #1 üzenetére

    "Egyetlen játékot sem adtak ki CryEngine motorral, 2-t fognak kiadni majd valamikor, de mindkettő Lumberyard motorral jön, amit az Amazontól licenszelnek."

    Pont ez az, hogy a játékot az előtt kezdték el fejleszteni, hogy a Lumberyard egyáltalán létezett. És a Crytek a 2020 júniusra időzített tárgyalást kívánja eltolni 2020 októberre, amiatt, hogy az SQ42 nem fog megjelenni addig. Hogy a jogi procedura hogyan és miként zajlik az egy másik dolog, de ettől függetlenül a CryTek motorjára épül a játék, ezzel mindenki tisztában van. Ha kijön a játék, és abban a CryTek rá tud bökni, hogy az a CryEngine motorból származó modul, egység, szoftverkód, stb., akkor megvan a kapcsolat az eredeti játékmotor licensz szerződés és a kiadott játék között.

    Jogi szempontból tök mindegy, hogy a Star Engine új dolgokat tud, attól még a CryEngine-re épül, ami a CryTek szellemi tulajdona. Hogy a Lumberyard-ra van a CIG-nek licensze az pedig egy csavar a dologban, de ugye a CryTek nem az Amazont perli amiatt, mert a Luberyard-ot tovább licenszelte másnak, hanem a CIG-et azért, mert a játék eredetileg a CryEngine-re épül. Ha innen nézzük, feltehetően a CIG azért licenszelte a Lumberyard-ot, hogy ezt a jogi problémát kezelje, és feltehetően kedvezőbbek a szerződéses feltételekkel állapodtak meg az Amazonnal, mint anno a CryTekkel.

    Aztán majd a bíróság eldönti, hogy jogos-e az érvelésük...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Lacccca87

    őstag

    válasz Tyrel #23 üzenetére

    Azert itt sok embernel aki vedi oket inkabb a rajongas miatt teszi nem pedig a tenyleges teljesitmeny miatt.
    Ha ugyesek a keszitok akkor a jatekon keresztul letrehoznak maguknak egy nyugdijig tarto munkahelyet mert a jelenlegi allas alapjan nem hogy 7 ev de meg 70 ev is keves lesz nekik.
    Az ilyen hosszu fejlesztesekeknek mindig a technologia a rakfeneje. Elkezdik majd 3-4 evente rajonnek hogy a piachoz kepest elavult a latvany meg a mukodes, akkor kijelentik hogy csere es kezdodik elorol az egesz, kivetel ha nem csodolnek be. Pl duke nukem, lattuk mi lett belole. Vagy nagy a hasonlosag a Starcitizen es a Nomans sky kozott is szerintem. Ott is hangzatos igergetesek meg hatalmas rajongast a totalis kudarc kovette, amit talan mara tudtak valamelyest javitani de a cim orokre eltunt a sullyesztoben.

    [ Szerkesztve ]

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Tyrel #30 üzenetére

    SQ42 is maximum béta lesz még idén, nem rendes megjelenés. (ebből is látszik CryTek mennyit tud a projektről)

    A nyílt béta már megjelenés általában a licensz-szerződések szerint.

    Pont erről szól a téma, hogy a CryTek amiatt (is) bíróság elé citálja a CIG-et, hogy az eredeti licensz szerződés szerint egy játékra szólt, most pedig amiatt, mert az SQ42 valójában egy különálló játékként jelenik meg, tehát nem egy, hanem két játék miatt perli.

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Szőrös 

    veterán

    válasz Tyrel #70 üzenetére

    Van refund, 2 héten belül visszakérheti a pénzt.

    https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

  • Kolbi_30

    őstag

    válasz Tyrel #70 üzenetére

    30 napig elvileg visszautaljak a pénzt. Utanna pedig in game cupont adnak, vagy valami hasonlót. Nem kesz játékot vártam, mert 2014 óta regisztralt vagyok náluk... egyszerűen csak nem köt le. Így nem kell.

    [ Szerkesztve ]

    You want some birth control, you can smoke a cigarette.

  • <Lacy85>

    addikt

    válasz Tyrel #70 üzenetére

    Mi megy itt kérem?
    Ha valaki nem vette meg, nem játszott vele:
    "Azt se tudjátok miről beszéltek, mert nem próbáltátok! Mi próbáltuk, és istenkirálymarhabrutáljó."

    Ha valaki megvette és nem tetszett neki:
    "Olyat nem mondhatsz, hogy nem tetszik, mert még kész sincs." :DD

    Szóval a fanok szerint két opció létezik. Tetszik, vagy tetszik. Aki mást mond, az hülye. :DDD
    Én is fel véltem fedezni vallási tüneteket.

  • <Lacy85>

    addikt

    válasz Tyrel #114 üzenetére

    Semmi nem repül át a fejem felett. De érdekes módon, ha valaki azt írta, hogy ez mekkora király játék, annak senki nem írta ezt:

    "mivel marhára nincs is kész a játék, így nem is tudhatod érdemben eldönteni hogy tetszik-e."

    Akkor azok mi alapján döntik el, akik itt csöpögnek tőle? Az ő véleményük miért mérvadóbb? Költői kérdés volt, tudom a választ. :D

  • #16729600

    törölt tag

    válasz Tyrel #119 üzenetére

    Szokásos demagóg prekoncepció, mindenféle alap nélkül. Zéró ismeret sincs a feltételezésed mögött. Természetesen nem partvonalon kívülről kritizálom a játékot. A tapasztalataim alapján mondom azt , amit. ( milyen jó, hogy Ti mindenre csípőből tudjátok a választ és csalhatatlan ismerettel rendelkeztek a kritikát megfogalmazó jártasságáról )

    [ Szerkesztve ]

  • Alogonomus

    őstag

    válasz Tyrel #138 üzenetére

    A másik probléma az, hogy még ennyi év után sem fogják fel egyesek, hogy a jelenleg fejlesztett SC és SQ42 már nem azok a játékok amikről a Kickstarter kampány alatt szó volt.

    Pont azzal van a legtöbb panaszkodónak baja, hogy a CIG ahelyett, hogy a nagyon sikeres Kickstarter kampányt követően elkezdte volna megvalósítani az előzetesen ígért/vállalt terméket, a késést magyarázandó elkezdett egyre több extra funkciót beígérni, amihez viszont egyre nagyobb stúdió kellett, amitől egyre többet késett a játék kiadási dátuma, majd idővel már a CIG nem is közölt hozzávetőleges dátumokat sem.
    Ahogy nubreed a 96-os hozzászólásban írta: Egy ilyen játék folyamatos fejlesztést igényel, sosem lesz vége. Tehát emiatt, persze, sosincs készen, mert mégis mit tekintesz végleges változatnak? De el kell jutni addig a pontig a fejlesztésben, amire azt mondják, hogy ok, ez a v1.0 változat, ezt fogjuk kiadni hivatalosan. Mint minden mmo játéknál, úgy ebben az esetben is egy fix alapszoftvert kellett volna már alkotniuk a CIG alkalmazottainak, ez a fix (1.0) verzió lehetett volna a Kickstarter kampányban megígért tartalom. Az 1.0 állapot után pedig továbbfejleszthették volna a játékot, ahogy minden mmo játéknál történik az content patch és expansion formájában.
    Jelentősen kevesebb egyént vonz egy olyan játék, amiben alfa- és bétatesztelésre hivatkozva pár hónaponként törlik az addig elért eredményeket. Az idén talán már érkező SQ42 sem fog úgy kitűnni a sok "lövöldözős" játék közül, ahogy kitűnt volna 3-4 évvel ezelőtt.
    Sokat akartak egyszerre markolni, de túl kicsi cég voltak hozzá. Most már talán méretben rendben lennének hozzá, de még egyszer akkora pénzmagot nem kapnak, amennyi a Kickstarter kapcsán az ölükbe hullott.

  • BusinessGuy

    senior tag

    válasz Tyrel #187 üzenetére

    Tehát mégegyszer utoljára: Nem a W3-at tették le ennyi idő alatt hanem az EGÉSZ trilógiát. És elötte csak egy fordító csapat volt. SP játékot könnyebb megírni??? Mesélj még.... Nincs olyan MMO ami minőségben küldetésekben sokszínűségben csak megközelítene egy jobb SP rpg-t (hát még a terepről artról és egyebekről nem is beszélve). Atyaég.. :DDD

    Malibutomi: ha már hasonlítok ugyan annyi időt nézek. Igen 9 év alatt az egész Witcher trilógia született. Látom nehéz... Bőven eleget tudok és hálistennek 30 nap volt a refund. Egy büdös nagy nulla ami ennyi idő alatt megszületett. De hagylak is magatokra mert látom egyeseknek fájdalmas az igazság, annyira hogy még azt sem értik meg hogy ennyi idő alatt másik stúdió mi mindent tett az asztalra ugyan így nulláról. További jó várakozást a semmire. :C

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák