Új hozzászólás Aktív témák

  • Tyrel

    őstag

    válasz SaGaIn #20 üzenetére

    A CDPR kész/működő cégként állt neki a Witcher 3-nak és a Cyberpunk-nak is, 0. naptól kezdve dolgozhattak a projekten.

    Ahogy mondtam is, CIG egy kis garázscég volt, és a Kickstarter kampány alatt egy Freelancer 2-t akart csak csinálni, arra elég lett volna az idő is és a CryEngine is... (feltéve hogy játszottál a Freelancer 1-el multiban és tudod miről beszélek)
    ...csak aztán a nyakukba öntött a nép úgy 50-100 millió dollárt (meg azóta még a többszörösét) amiből kiderült, hogy ennél sokkal többre vágynak, igényük van egy igazán hardcore space-sim-re... amihez fel kellett építeni egy 500+ alkalmazottat számláló stúdiót-csoportot, meg nagyjából kukázni mindent és újrakezdeni 0-ról, olyan technológiákat kidolgozva amiket korábban nem csinált senki, nem merték bevállalni.

    Az újratervezés utáni, tényleges fejlesztés 3-4 éve tart, előtte csak a céget és a saját fejlesztői eszközeiket építgették/fejlesztgették. (ez utóbbi még mindig tart) Abszolút nincsenek lemaradva, csak már réges-rég nem azon a játékon dolgoznak amit a Kickstarter kampányban megálmodtak... hála az égnek, mert az csak egy újabb felejthető vacak lett volna, mint pl. az Elite Dangerous.
    Az kint van, lehet menni és játszani vele! Ja hogy semmilyen, meg repetitív, meg élettelen? Igen, CIG pont ezt kerüli el azzal, hogy átlépik az eredeti kampány határait. (meg minden más hasonló játék határait is)

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

Új hozzászólás Aktív témák