Új hozzászólás Aktív témák

  • Alogonomus

    őstag

    válasz Tyrel #138 üzenetére

    A másik probléma az, hogy még ennyi év után sem fogják fel egyesek, hogy a jelenleg fejlesztett SC és SQ42 már nem azok a játékok amikről a Kickstarter kampány alatt szó volt.

    Pont azzal van a legtöbb panaszkodónak baja, hogy a CIG ahelyett, hogy a nagyon sikeres Kickstarter kampányt követően elkezdte volna megvalósítani az előzetesen ígért/vállalt terméket, a késést magyarázandó elkezdett egyre több extra funkciót beígérni, amihez viszont egyre nagyobb stúdió kellett, amitől egyre többet késett a játék kiadási dátuma, majd idővel már a CIG nem is közölt hozzávetőleges dátumokat sem.
    Ahogy nubreed a 96-os hozzászólásban írta: Egy ilyen játék folyamatos fejlesztést igényel, sosem lesz vége. Tehát emiatt, persze, sosincs készen, mert mégis mit tekintesz végleges változatnak? De el kell jutni addig a pontig a fejlesztésben, amire azt mondják, hogy ok, ez a v1.0 változat, ezt fogjuk kiadni hivatalosan. Mint minden mmo játéknál, úgy ebben az esetben is egy fix alapszoftvert kellett volna már alkotniuk a CIG alkalmazottainak, ez a fix (1.0) verzió lehetett volna a Kickstarter kampányban megígért tartalom. Az 1.0 állapot után pedig továbbfejleszthették volna a játékot, ahogy minden mmo játéknál történik az content patch és expansion formájában.
    Jelentősen kevesebb egyént vonz egy olyan játék, amiben alfa- és bétatesztelésre hivatkozva pár hónaponként törlik az addig elért eredményeket. Az idén talán már érkező SQ42 sem fog úgy kitűnni a sok "lövöldözős" játék közül, ahogy kitűnt volna 3-4 évvel ezelőtt.
    Sokat akartak egyszerre markolni, de túl kicsi cég voltak hozzá. Most már talán méretben rendben lennének hozzá, de még egyszer akkora pénzmagot nem kapnak, amennyi a Kickstarter kapcsán az ölükbe hullott.

Új hozzászólás Aktív témák