Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz Ezekiell #18 üzenetére

    Erre az autógyártók masszívan rá is játszanak mesterségesen átalakítva ezzel a vásárlói igényeket. Amin nem keresnek eleget azt a modellt egyszerűen kidobták és ha nincs más akkor nyilván SUV-t vesznek majd az emberek mert az a következő lépcsőfok ami még belefér.

  • vlevi

    nagyúr

    válasz Ezekiell #18 üzenetére

    "nem kisautót akar venni,"
    a kis autók gyártása már most is csak vegetál.
    pl. a Ford beszünteti a Fiesta gyártását.
    A marketingosztály is ezt nyomja, a nagy dögöket.
    Ezekiell #18
    Tulajdonképp ez is vissza vezethető ez EU-s károsanyag kibocsátási szabályokra.
    Ha egy autógyár által forgalmazott autók károsanyag kibocsátása átlép egy bizonyos autónkénti átlagértéket, akkor büntetést kell fizetnie a gyárnak, nem is kicsit.
    Ez az egyik oldal. A másik, hogy az egyébként is tizenakárhány milliós autóba még bele lehet rakni néhány milliós hibrid rendszert, és még eladható.
    Egy Fiestába, Kia RIO-ba, VW Polo-ba nem. Legalábbis annyiért nem, hogy meg is vegyék. Így is kurvadrágák lettek a kisautók.
    De, ha nincs hibrid rendszer a kisautóban, akkor az tönkrevágja az autógyártó CO2 emissziós számát, ezért mennie kell a süllyzetőbe.
    A másik oldal viszont, hogy a papíron 3-4litert fogyasztó, 3 tonnás dögök a valóságban sokkal többet fogyasztanak, mert nem hibrid módban használják őket a vásárlók.

    Az elektromos hajtás baja az, amit előttem is írtatok, az akkumulátor előállításához szükséges nyersanyagok hiánya. Most még viszonylag kevés akku szükséges az autók előállításához, de mi lesz majd, ha 10-20x ennyi elektromos autót próbálnának legyártani?
    Semmi. Nem fog sikerülni, mert lehetetlen 20x ennyi lítiumot bányászni.

Új hozzászólás Aktív témák