Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz FoxiestFox #6 üzenetére
Azert vannak most is jo jatekok.
A fifa14 pl teljesen ok.De teny, hogy a grafikara mentek ra, pedig pont az a kegkevesebb...
De ma mindennel igy van. Nezzen ki jol, a tobbi le van szarva...
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
pakriksz
őstag
válasz FoxiestFox #14 üzenetére
dehogynem, win 8.1-en frame limitert bekapcsolva folyamatos frame skipping, és ugrálás van. Ha kikapcsolod az egekbe szökik az fps-t, és mivel a fizikáját fix 30 fps-re tervezték, az teljesen megbolondul (robogó néha nem tud hátrafelé menni, nem csúszik az autó, bizonyos sebességnél nem megy gyorsabban, alig lehet bekapcsolni szirénát, ha elengeded a gázt, úgy lassul az autó mintha fékeznél).
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Dexar007
veterán
válasz FoxiestFox #32 üzenetére
Ne legyunk telhetetlenek. Beamng-vel is elvoltam egyebkent jo par napig.
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz FoxiestFox #34 üzenetére
Akkor legyunk!
De attol felek,hogy meg egy Burnout Paradise szint sem lesz meg.Give me your cum,bull!
-
HuMarc
addikt
válasz FoxiestFox #6 üzenetére
Szerk.: Nem valószínű, hogy sikerült érthetően fogalmaznom, de azért remélem, hogy annyira nem kusza
Szerintem (! - ez a hozzászólásom legfontosabb szava) abban, amit írsz nagyon vastagon benne van a nosztalgiafaktor. Azért gondolom is, mert biztos vagyok benne, hogy találnék borzalmas minőségű játékokat a '80-as, '90-es évekből, amelyeket ma már a kutya sem ismer. Persze kiszélesedett, és valamilyen szinten felhígult az ipar, de ebbe nem megyek bele.
Ennek ellenére 20 év múlva valószínűleg mindenki ugyanazt fogja állítani a 2010-es évekről (és az is fontos, hogy itt az évek egybefolynak, amikor valaki retro játékokról beszél, akár 20 év játéktermését is egy kalap alá veheti, anélkül, hogy kiemelné, pl. a Super Mario Bros., és a Silent Hill megjelenése közt eltelt 14 év.), mint amit most állít valaki a '80-as, '90-es évekről: Hogy akkor még jelentek meg igazán jó játékok, amik így meg úgy voltak istenkirályok. De elképzelhetőnek tartom, hogy 20 év múlva (akár annak ellenére is, hogy minden dokumentálva van, és visszakereshető) mindenki a Last of Us-ról, a GTA V-ről, az Assassin's Creed-ről, a Dead Space-ről, meg a L.A Noire-ról, a Wolfenstein-ről (pár olyan cím, amelyek most beugrottak, és elvileg nem sikerültek rosszul) fog ódákat zengeni, hogy bezzeg abban az időben még volt történetmesélés, hangulat, kreativitás stb., és elmennek majd említésre egyáltalán nem méltó címek mellett, jogosan.
Az azért érdekes, hogy felsorolsz három játékot/franchise-t (XCOM, Duke Nukem, Deus Ex), amelyek tényleg nem rosszak, és van egy közös pontjuk: Mindhárom lövölde (tehát bennük az egyik nem elhanyagolható cél a gyilkolás). Aztán két sorral lejjebb rosszallásod fejezed ki amiatt, hogy szinte csak lövöldözős játékok jelennek meg.
Valóban, az előző (7.) konzolgenerációban erős túlsúlyban voltak az olyan játékok, melyekben hangsúlyt kapott a gyilkolás (ennek is megvannak az okai), de azért túlzás lenne azt állítani, hogy másról szóló játékot nem is lehet találni. Ami most azonnal beugrik, és nem gyilkolásra épül, az a Portal 2, és a Minecraft, de ott van kismillió versenyzős játék, illetve még a sportjátékok. Akármennyire is kicsi a hangsúly a sportjátékokon látszólag, mégis, az EA-nak a FIFA játékok rengeteg pénzt hoznak.
Egyre több az olyan játék, amelynek több befejezése is lehetséges, annak függvényében, hogy hogyan játszol. Ennek vannak persze bazáribb (pl. inFamous, amit imádok, de nem lehet letagadni, hogy nem túl összetett az, hogy van egy jó, és egy 'rossz', gonosz befejezés, és kék-piros színekkel jelölve is van a jó, és a rossz út), és gyönyörű megoldásai (pl. Beyond: Two Souls, Heavy Rain).
===========
A cikk a Watch Dogs-ot említi példának a single- és multiplayer módok összemosódására, ami nem rossz, de nem árt megjegyezni, hogy pl. már a Resident Evil 6-ban is volt olyan multiplayer mód, amiben egy zombi felett vehettük át az irányítást, és trollkodhattunk bele más játékosok single player-játékába.
[ Szerkesztve ]
-
MageRG
addikt
válasz FoxiestFox #53 üzenetére
"Valóban benne van a nosztalgiafaktor, de nem olyan mértékben, mint gondolod."
Szvsz ebben mindig elég komolyan benne van a nosztalgiafaktor.
Akkor voltál fiatal, akkor voltál a legfogékonyabb az új dolgokra, akkor változtak körülötted a leggyorsabban a dolgok.
Ugyanezért volt egy bizonyos generációnak akkora nagy szám pl. az Amerikai nindzsa c. remekmű.Ettől függetlenül van objektíven mérhető fejlődés játékokban. Kalandjátékból már nem látsz olyat, amiben véglegesen elronthatod a játékot egy rossz döntés miatt. RTS-ben alap a csoportkijelölés, rally/way meg mindenféle -pointok, makrók. Megjelentek a "realisztikusabb" shooterek.
Szóval szerintem fokozatosan kialakul a tudománya a jó játékdesignak is, és ebben benne van a jó történetmesélés is.
Sajnos itt még gyakran esnek abba hibába, hogy valami filmnek tekintik, amihez forgatókönyvet kell írni...Az FPS-dominancia meg valamilyen szinten érthető. Jó látványos, viszonylag gyorsan megtanulhatod a szabályokat és érhetsz el sikereket. Ideális "kapudrog" a kazuároknak.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
válasz FoxiestFox #97 üzenetére
Jézusom, most a te videód után nézegettem még pár GTA4 mod videót. Elképesztő mit kihoznak abból a játékból a modderek. Főleg a realitást előtérbe helyezbe Én Pc-n nem nyomtam vele, nem is tudtam, hogy ilyen szép is lehet.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nagyúr
válasz FoxiestFox #97 üzenetére
ez így már egész pofás. elraktam bookmarknak, majd mielőtt kijön az 5, felrakom ezzel a moddal is.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
davidsone
addikt
válasz FoxiestFox #109 üzenetére
De ez milyen gáz nem?! Minden fejlődik (úgyahogy) az AI meg stagnál,
egyébként én is a HL(2)-t emelném ki, akkoriban jónak számított ezen a téren is, sok mai game elbújhatna mögötte...
...tanulhatnák a fedezék használatot[ Szerkesztve ]
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
-
válasz FoxiestFox #113 üzenetére
Minden szavad igaz!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nonsen5e
addikt
válasz FoxiestFox #118 üzenetére
Lightning Returns: Final Fantasy XIII
ez egy kutya szeretne lenni.
Szidja mindenki a trilógiát mint a bokrot, nekem az egyik kedvenc játék(ai)m.
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
nonsen5e
addikt
válasz FoxiestFox #120 üzenetére
Főként. PC-re a VII, VIII lett kiadva, régebbiek emulátorral, plusz újabbak közül a két MMORPG, a XI meg a XIV:ARR
[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
HuMarc
addikt
válasz FoxiestFox #132 üzenetére
Ez nyilván szívatás, de ez mostanában a szokás, és tenni ellene nem nagyon tudunk. Szóval szerintem célszerűbb örülni neki, pl. a Watch Dogsban , vagy a Resident Evil 6-ban nagyon ötletes, hogy másik single player-ébe trollkodhatunk bele.
[ Szerkesztve ]