Új hozzászólás Aktív témák
-
MageRG
addikt
válasz FoxiestFox #53 üzenetére
"Valóban benne van a nosztalgiafaktor, de nem olyan mértékben, mint gondolod."
Szvsz ebben mindig elég komolyan benne van a nosztalgiafaktor.
Akkor voltál fiatal, akkor voltál a legfogékonyabb az új dolgokra, akkor változtak körülötted a leggyorsabban a dolgok.
Ugyanezért volt egy bizonyos generációnak akkora nagy szám pl. az Amerikai nindzsa c. remekmű.Ettől függetlenül van objektíven mérhető fejlődés játékokban. Kalandjátékból már nem látsz olyat, amiben véglegesen elronthatod a játékot egy rossz döntés miatt. RTS-ben alap a csoportkijelölés, rally/way meg mindenféle -pointok, makrók. Megjelentek a "realisztikusabb" shooterek.
Szóval szerintem fokozatosan kialakul a tudománya a jó játékdesignak is, és ebben benne van a jó történetmesélés is.
Sajnos itt még gyakran esnek abba hibába, hogy valami filmnek tekintik, amihez forgatókönyvet kell írni...Az FPS-dominancia meg valamilyen szinten érthető. Jó látványos, viszonylag gyorsan megtanulhatod a szabályokat és érhetsz el sikereket. Ideális "kapudrog" a kazuároknak.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
MageRG
addikt
"Chrono Trigger vagy egy Final Fantasy VI, esetleg egy Illusion of Gaia "nextgen" HD átiratot kapna, garantálom, hogy lenne bőven vevő rá."
Valószínűleg a nosztalgia eladná. Egyébként a klasszikus JRPG-k eléggé vesztésre állnak a WRPG-kkel szemben."What is bravery, without a dash of recklessness!"