Hirdetés

2018. november 16., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) kameraman77


kameraman77
(fanatikus tag)

Attól lesz jobb egy játék, hogy jó a grafikája? Nagyon rossz irányba haladnak a dolgok...

nem trollkodás, de kötelezővé tenném az életkor megjelölését a hozzászólásoknál, hogy tudjuk, hogy mely generáció tagjai a látványfetisiszták...

Mert bizony mi 40 év körüliek bőven elvoltunk jól megírt érdekes történetekkel, gyenge grafikával, de tartalmas játékmenettel heteken, de hónapokon át is! Nem sírtunk, hogy sz.r a grafika, mert ha gyenge is volt, volt hozzá megfelelő képzelőerő, amely játék közben hozzáadódott és kiegészítette az élményt.

A következő generáció tényleg annyira sekélyes, hogy elég neki a látvány? Soha egy büdős szó nem esik a történetről, a játék időtállóságáról, csak a látvány... Ez a követekző generáció? Hol van a geg, a kultikusság, az újdonság varázsa? Mennyire tud időtálló lenni ma egy JÓ ÖTLET, gyenge grafikával? Kinek a bűne, hogy idáig jutottunk? a játékkészítőké? Nem .. ők csak az elvárásoknak akarnak megfelelni, a multiimpulzusos fiatalokat kiszolgálni...

szerintem ez m.rhára nem jó irány, mondjuk ezért is játszok még mindig c16-al, meg a régi dos-os játékaimmal... Emberközelibbek voltak, átgondoltabbak és kidolgozottabbak az akkori vezető címek, mint a mostaniak.

Szerintem.

(#2) bacsis


bacsis
(Közösségépítő)
LOGOUT blog

És Ti mit vártok a jövő játékaitól?!
kameraman77! Jól írod :K :R
A jó és szép grafika igenis fontos... De ezt már sikerült elérni, nagyjából a Crysis első része is már hozza a valósághű grafikát, sőőőt már-már túl lép azon, oylan helyekre kalauzol.. én a jövő jűátékaitól at várom, hogy bugmentesebbek legyenek a kiadott játékok, és hozzák vissza azokat a stílusokat, amik egyszerűen kihaltak...
szerk: én már piszok mód vágyoom egy jó rally-s játékra, ami lényegében a Colin Mcrae Rally szériával kihalt :U

[ Szerkesztve ]

(#3) tarti19 válasza kameraman77 (#1) üzenetére


tarti19
(senior tag)

Szerintem nincs probléma a hozzászólásod tartalmával, de amit leírsz az csak egy bizonyos szeletkéje egy nagy egésznek.

Amikor te gyermek voltál a világunk technológiai színvonala még sokkal lassabb világot tárt elénk.
Ezért van az, hogy akkoriban az ÚJDONSÁG hatása alá kerültél, legyen szó szinte bármiről. Az ember nem tudja olyan gyorsan lekövetni ezeket a változásokat, hiszen évmilliárdok alatt lett itt élet a FÖLD nevű bolygón.

Most tényleg csak a te koncepciódra reflektálva, ma is megvan a képzelőerő, csak amíg (most csak hasra ütök) van 1 millió játék, addig 15 éve volt 1000 játszható program.
a lehetőség bőkezűsége s a felgyorsult világ az ami itt probléma, ehhez ugye még hozzájárul az igazán rövid profittermelési kényszer. Ez általánosságban az elfogadott. Vajon, hogy ez miért lett trend az már sokkal összetettebb, mélyebb s sokkalta másabb kategória.

PSN id: Huntarti, http://www.twitch.tv/tarti19

(#4) Kanczy


Kanczy
(PH! kedvence)

Én nem hiszem el, hogy a mai játékosoknak nem elég pl. a BF3 grafikája, és a sírás megy, mert csak 16x élsimítás van, meg hogy "hú de ronda az x360 és a ps3". Én közben még ma is vígan eljátszom DOS-os játékokkal, a Mario 64-ről és a Gameboyokról nem is beszélve, pedig nem vagyok 50 éves. Nekem ez nagyon fura :(

You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)

(#5) Danielssss


Danielssss
(PH! addikt)

Szarok a grafikára, történet legyen jó, olyan játékokat akarok pc-re mint a The last of us. Osztkész.

(#6) FoxiestFox válasza kameraman77 (#1) üzenetére


FoxiestFox
(PH! nagyúr)

Egyetértek.
Sokat töprengtem már azon, hogy miért lehet az, hogy egy régi játék, amivel gyerekkoromban játszottam, sokkal nagyobb élvezetet tud nyújtani, mint a legtöbb új?
Arra jutottam én is, hogy a régiek többet bíztak az ember képzeletére, más kérdés, hogy ennek technikai oka volt, de nagyon jól működött a dolog. Persze, akinek nincs fantáziája, már akkor is cseszhette.
Manapság mindent az ember arcába tolnak a játékok, nem kell megmozdítanod a fantáziád, legtöbb esetben az agyad sem.
Emlékszik valaki az Another World-re? Mekkora hangulatbomba volt az a játék...
De még az egykori kedvencem, a Duke 3D is többet adott a hangulatával, mint egy mai FPS.
És születtek ugyan jó folytatások, mint a DXHR, vagy az XCOM, sajnos nagyon nem ez a jellemző.

Másik ami zavar, az a rengeteg gyilkolás.. szinte nem is tudsz olyan játékot találni, ami nem arról szól, hogy valami huszadrangú célból ölj meg a játékmenet során több ezer embert.
Oké, shooterek ezért vannak, de az arányokkal nagyon elszálltak.. gyakorlatilag tömeggyilkos-szimulátorokká váltak.

Én nagyon remélem, hogy megmaradnak azok a játékok, amikben jól kidolgozott történetszál van, eltalált hangulat, és lehetőség a lopakodásra, lehetőleg jó sok logikai feladvánnyal, és játékmenetre / történetre kiható erkölcsi választási lehetőségekkel. Ha ezek megkapják a VR-támogatást, és a nextgennek tartott, játékmenetre-képességeinkre kiható részecske és időjárás-effekteket, akkor számomra kb kész is a tökéletes játék.

http://www.flickr.com/photos/sansphoto/

(#7) RECSKA válasza FoxiestFox (#6) üzenetére


RECSKA
(PH! kedvence)

Azert vannak most is jo jatekok.
A fifa14 pl teljesen ok.

De teny, hogy a grafikara mentek ra, pedig pont az a kegkevesebb...

De ma mindennel igy van. Nezzen ki jol, a tobbi le van szarva...

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#8) FoxiestFox válasza RECSKA (#7) üzenetére


FoxiestFox
(PH! nagyúr)

Sportjátékok engem nem kötnek le.
Vannak, de milyen arányban? Na, ezen kéne változtatni.

http://www.flickr.com/photos/sansphoto/

(#9) stefi76


stefi76
(tag)

Régen volt tartalom, nem volt akkora grafika.
Most fordult a dolog.

Már régebben felvetettem, szerintem a nagyon régi címeket a mai modern motorokra és grafikai szinttel átírva - nem csak egy szimpla HD-port - biztos tuti lenne nagyon sok rég cím, semmit nem változtatva a játék tartalmán és történetén.

(#10) Gainka


Gainka
(őstag)

Majd most kicsit lassul a grafikai fejlodes es talan ramennek a tartalomra.

(#11) DaemonX


DaemonX
(tag)
LOGOUT blog

Azért érdemes lenne a többi szempontot is figyelembe venni, nem hiába tettem a lista majdnem legvégére a grafikát, hiszen az csak egy sokadrangú szempont, más dolgokat jóval előrébb helyeztem.

Pont erről akart szólni a cikk, hogy a next-gennek nem csak a grafikai változást kell jelentenie.

(#12) RECSKA válasza Gainka (#10) üzenetére


RECSKA
(PH! kedvence)

Grafikaban mar nincs olyan sok fejlodes. Nagyon szepek a mostani ps4 gammak is...

Tenyleg inkabb a belsoseg fejlodjon...

Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!

(#13) csenger41 válasza stefi76 (#9) üzenetére


csenger41
(kvázi-tag)

Teljesen egyetértek az ötlettel, miszerint régi játékokat kellene új köntösbe bújtatni.

Fiatal vagyok, de például a Half-Life első része hatalmas lenne. Vagy esetleg GTA Vice City (amit nekem azóta sem sikerült a Rockstar-nak überelnie), Max Payne széria régi részei.

Annak örülök, hogy a Halo-kat nekiálltak felújítani, de pl a Mass Effect "HD" kiadása ONE-ra szerintem egy vicc...

Google a barátod, Wiki a barátnőd! :)

(#14) FoxiestFox válasza csenger41 (#13) üzenetére


FoxiestFox
(PH! nagyúr)

HL-hez ott a Black Mesa, csak pozitívumokat tudok róla mondani, tökéletes konverzió lett.
Vice City-hez pedig rengeteg mod van, amival használhatóbbá lehet tenni, bár igazából az a játék nem szorul különösebb felújításra, azért annyira nem ősöreg.

http://www.flickr.com/photos/sansphoto/

(#15) ShinjiNo


ShinjiNo
(kvázi-tag)

Egy vér komoly fizikára épülő Dragon Ball játékot várok, ahol ha kell, magam robbantom ki, valós időben, a fél Bolygó oldalát :DD

[ Szerkesztve ]

(#16) Bad Pritt


Bad Pritt
(PH! kedvence)

Számomra az a "next-gen", amikor a videojátékok élményét igyekeznek minél inkább a filmekhez közel hozni, olyan történetet, karaktereket, zenéket kreálva amiket amúgy hollywoodi produkcióktól szoktunk meg, csak épp itt mi magunk leszünk a történet középpontjában, ráadásul sokkal több információt kaphatunk a hosszabb játékidő miatt. A grafikai fejlődés végre elért odáig, hogy valós emberi érzelmeket közvetítsenek az arcok a mocapnek hála (L.A. Noire, Enslaved), a voice acting rengeteget fejlődött, ahogy a környezet animálása is, nem beszélve a zenékről. A baj csak az, hogy a két szórakoztatóipari ág között a kapocs meglehetősen gyenge, mert a filmek játékadaptáció szinte kivétel nélkül silány termékek, a játékok filmadaptáció pedig talán még annél is rosszabbak, emellett az olyan hibrid próbálkozások sem tűnnek túl működőképesnek, mint a Defiance. A WarCraft film lehet szerintem vízválasztó.

A másik, amit én leginkább várok, az Arkham Knight egyik hírében lett leírva: open-world játék közel végig töltés nélkül és ezt az E3 gameplay is alátmáasztotta kicsit, valóban épületből ki, onnan másik épületbe bement Batman és nem volt töltés a megszokott helyeken. Kíváncsi leszek a végső játék ezen aspektusára.

- Jellemezd magad három szóval. - Lusta.

(#17) BlackPriest


BlackPriest
(őstag)

fps vonalon jussunk el végre oda, hogy nem csak 10 méter széles csíkban mozoghatok, hanem bejárhatok mindent (azért volt rá példa).

Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.

(#18) Danielssss válasza BlackPriest (#17) üzenetére


Danielssss
(PH! addikt)

+1

(#19) mentoloshypo


mentoloshypo
(senior tag)

Fura, de szerintem mindenkinek más a next-gen élmény, nem feltétlenül a grafika javulása hozza el mindenkinek a várt megváltást.
Az biztos, hogy ez az indie mocsok senkinek sem next-gen! ;)
A videóban a PS4-es(!) júliusi Plus-os játékot láthatjátok, legalábbis az egyiket.
Szégyellheti magát a Sony...
Remélem legalább a XO-osok jobb játékokat kapnak. Halo SA-al elég jól jártak az biztos.

(#20) Mokó


Mokó
(fanatikus tag)

Lassan 20 éve vagyok a PC gamék világában,és csak egy dologra vágyom: H A N G U L A T.

Persze gyerekként lefoglalt a Doom2,azóta felnőttünk,nemcsak mi,de az igényeink is,igy egyre nehezebb
szórakoztatni a fogyasztót,az embereket "its getting difficult year by year to entertain People".

Komolyan,azthiszem,nehéz dolguk van a kiadóknak.Nekem semmi sem fogja ,attól félek,a Half-Life 1 vagy
NFSU 2 hangulatát visszaadni....igy csak replay replay replay minden évben....

(#21) Plazmacucci válasza Bad Pritt (#16) üzenetére


Plazmacucci
(PH! nagyúr)

Pont ezek a játékok tartanak négy öt órán át és nem érdemes újra játszani sem egy éven belül.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#22) Bad Pritt válasza Plazmacucci (#21) üzenetére


Bad Pritt
(PH! kedvence)

Miért ne lenne érdemes? Akkor milyen olyan játék van,a mivel érdemes egy éve belül újra játszani és nem a multi miatt?
A Halo Reach, Halo 4 bőven 10 óra fölött volt a lineáris pályák ellenére és szinte lemászott a tévéről, a Batman játékok szintén ilyesmi élményt adnak, főleg az utolsó, de ami számomra meglepően filmszerű lett, az a Binary Domain, gyakorlatilag a Total Recall, Balde Runner és Vexille szellemi örököse az a program és az is 10+ óra.

- Jellemezd magad három szóval. - Lusta.

(#23) BlackPriest


BlackPriest
(őstag)

Mondjuk az mmo-k engem evekig le tudnak kotni, gw2-t most untam meg megjelenes ota, elotte pw evekig, elotte silkroad. Sok es nagy terkep, valtozatos ellenfelek es mozgasok, sok szerteagazo kuldetes, stb...grafika egy eros kozepestol mar nem oszt, nem szoroz.

Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.

(#24) pakriksz válasza FoxiestFox (#14) üzenetére


pakriksz
(őstag)

dehogynem, win 8.1-en frame limitert bekapcsolva folyamatos frame skipping, és ugrálás van. Ha kikapcsolod az egekbe szökik az fps-t, és mivel a fizikáját fix 30 fps-re tervezték, az teljesen megbolondul (robogó néha nem tud hátrafelé menni, nem csúszik az autó, bizonyos sebességnél nem megy gyorsabban, alig lehet bekapcsolni szirénát, ha elengeded a gázt, úgy lassul az autó mintha fékeznél).

Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

(#25) Chapel


Chapel
(PH! addikt)

Érdekes ez a töréses videó a cryegine3-al..."mintha" egy az egyben a Beamng lenne újra rakva, az autó, a fizika, a törés, a pálya, minden ua. :)

http://www.flickr.com/photos/mr_chapel

(#26) perge666


perge666
(PH! addikt)

Én egy időben sokra tartottam a grafikát,amikor be jött a PS3 és az Xbox360,mindkettőt beszereztem,meg az elődjeit is...............

Mostanság meg vissza sírom a régi nagy játékokat,amiknek nem volt brutál grafikája,viszont játékélményben,sztoriban verik a most kiadott játékok 80%-át!!

2-3 hete beszereztem egy Nintendo WII konzolt,és nagyon kellemeset csalódtam benne.
A grafika nem a legjobb,de azt se mondanám hogy őskövület,viszont olyan játékok vannak rá hogy le a kalappal a fejlesztők előtt,hatalmas játékélménye van. :R

Persze ez csak az én véleményem,nem vagyunk egyformák,mindenki döntse el maga hogy neki mi az ami jó!

Emellett van egy átlagosnak mondható PC-m,amin elég szépen mennek a mostani játékok magas felbontás mellett,de nem olyan sok játék köt le hiába szép a grafika.
Jelenleg ez a néhány játék van fent :

-Assassins Creed 4 Black Flag,
-The Elder Scrolls Skyrim
-GTA4
-WRC4
-Mafia2
-Plants VS Zombies
-BF3/ez nem nagyon köt le,de ingyen volt..../
-Tomb Raider
-Brothers A Tale Of Two Sons

[ Szerkesztve ]

ペルゲ

(#27) Ellia


Ellia
(őstag)

Szerintem az ördög a részletekben rejlik, és ez alatt nem a fotó realisztikus grafikára való törekvést értem, hanem a javuló a.i.-t, a fizikát, az apró de hangulatos dolgokat mint pl. szél ami fújja, lebegteti a dolgokat...stb lényegében a környezeti interakciókra gondolok itt. Persze ezek egy remek történet nélkül mit se érnek, csak sajnos abból jót az utóbbi időben nem sokat láttunk. Nekem valami ilyesmi lenne a NextGen.

Pl. nagyon kíváncsi vagyok, hogy itt, hogyan oldják meg a környezet lebontását, ha jól sikerül szerintem elég rendesen felrázhatja e téren az MMO piacot. EQ: NEXT

[ Szerkesztve ]

BN: eszem#2717 GW2: eszem.3751 Uplay: SzMrt

(#28) Chepany


Chepany
(őstag)

"a korábbi, kötött pályás játékokat szép lassan felváltják majd az open world alkotások"

Sokakkal ellentétben én imádom a "cső játékokat", valahogy mindig előjön nálam az open world játékoknál a "hova a 'csába menjek?" effektus. A cikkhez annyit, hogy köszönjük szépen, remek írás lett!

(#29) Xaels


Xaels
(PH! félisten)

A VR jelenlegi formájában még nagyon gyerekcipőben jár. Szerintem ez még ennél a generációnál csak korlátozottan lesz használható és több bosszúságot fog okozni hosszú távon mint amennyi pluszt adna.

Játékmenetben számomra nem az OpenWorld jelenti a megváltást. Felejtsék el a QTE-t és az már elég az üdvösséghez...

A Zenének semmi köze nincs a nextgenséghez, ez szimplán csak igényesség kérdése. A Hitman széri több mint 10éve is mutatott már komolyat ilyen oldalon.

PSN ID: Lord_Machine_X ///

(#30) BlackPriest válasza Ellia (#27) üzenetére


BlackPriest
(őstag)

Crysis elso reszenel amultam milyen szep, fel oran azt neztem, aztan tobbet sem, nem az volt a fontos. Viszont a cafatokra loheto vilag hianyzik.

Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.

(#31) Dexar007


Dexar007
(PH! kedvence)

Next Car Game szintu fizikat a kovetkezo GTA-ba! :)

Give me your cum,bull!

(#32) FoxiestFox válasza Dexar007 (#31) üzenetére


FoxiestFox
(PH! nagyúr)

Inkább BeamNG-félét.
Odavágna egy openworld világban...

http://www.flickr.com/photos/sansphoto/

(#33) Dexar007 válasza FoxiestFox (#32) üzenetére


Dexar007
(PH! kedvence)

Ne legyunk telhetetlenek. :) Beamng-vel is elvoltam egyebkent jo par napig.

Give me your cum,bull!

(#34) FoxiestFox válasza Dexar007 (#33) üzenetére


FoxiestFox
(PH! nagyúr)

De legyünk, rohadtul be volt lengetve a nextgen, és egy ideje kint vannak az új vasak, nyugodtan lehetne újítani, a GTA a jelenlegi formájában halál unalmas..

http://www.flickr.com/photos/sansphoto/

(#35) ShinjiNo válasza Xaels (#29) üzenetére


ShinjiNo
(kvázi-tag)

Korlátok között.. mint anno a Kinect :P

(#36) Dexar007 válasza FoxiestFox (#34) üzenetére


Dexar007
(PH! kedvence)

Akkor legyunk! :D
De attol felek,hogy meg egy Burnout Paradise szint sem lesz meg.

Give me your cum,bull!

(#37) goodboy007 válasza pakriksz (#24) üzenetére


goodboy007
(senior tag)

Frame Limit Adjuster, Win 7-nél is fennáll ez a probléma, miután elindult a játék, alt+tab, elindítod a progit, 40FPS és voálá, játszható is.

Next-gen élménynél a fizikai interakció lenne az elsődleges, illúzióromboló, mikor a kollofgyútiban a kajával teli asztalt rakétavetővel lőve nem repkednek szanaszét a tereptárgyak, meg az asztal darabkái.

[ Szerkesztve ]

"propriocepció és peroneus aktiváció a kulcsszó, mert az emelést nem előzi meg excentrikus kontrakció, magyarul stretch-reflex vagy miotatikus (excentrikus megnyúlási) reflex." - Zola007

(#38) VinoRosso


VinoRosso
(PH! addikt)

A jövő játékai szarok lesznek,legalábbis ha marad a jelenlegi technokrata trend. Elmúltak már azok az idők amikor játékélményt is le kellett tenni az asztalra ha el akartak adni valamit.

(#39) Stevenstyle


Stevenstyle
(senior tag)

Tényleg az a baj, hogy a "next gen" varázszó szubjektív megítélés alá tartozik. Kinek mi a "next gen"? Van aki grafikában, van aki fizikában van aki hangulatban stb stb... várja az új generációs játékélményt.

Részemről jöhetne külön-külön és egyben is. A probléma szerintem egyrészt az, hogy az emberek többsége hihetetlen türelmetlen. Azt kellene megérteni, hogy technikailag idén még felesleges next gen címre várni szerintem. Nagyon úgy tűnik, hogy tényleg 2015 lesz az első fecskék megjelenésének ideje.

Másrészről aki a hangulatot és a játékélményt részesíti előnyben az részben úgy gondolom ma is ki van szolgálva, csak nem biztos, hogy tudja hol és mit kell keresnie. Régi motoros PC-s voltam kb 1-5 éve váltottam konzolra, de én többek között a rengeteg XBLA-s cím között találtam meg a számításom és egy egy ilyen cím (Trine 2, Max TCB, Brothers To2S, From DUst, Dust AET, Child of Light, Valiant Hearts és még sorolhatnám) sokkal jobban képes lekötni mint a nagy AAA címek. Ezekben a sokszor kisebb költségvetésű címekben látom azt ami a régi nagy címekben megvolt, a hangulatot és a játékélményt. Mindemellett sokszor a grafika is teljesen rendben van ezeknél a cuccoknál és legtöbbször előbb vagy utóbb mindegyik platformon tiszteletüket is teszik.

Mindezek mellett az AAA játékok közül is van ami várós, de már sokkal kevésbé figyelek azokra. Nem elhanyagolható tényező persze, hogy valószínűleg öregszem és az igényeim is változnak :) valószínűleg a PC és az asztaltól ezért költöztem a nappaliba a kanapéra (Xbox).

Elnézve a játékipar alakulását szerintem a nagy címek terén egyre kevesebb érdekes alkotás lesz, a kiadók nem mernek kockáztatni (futószalag effektus), csak a jól bevált egyen cuccok néha egy két kivétellel. Itt a Next gen ki fog merülni a grafikában esetleg a fizikában.

Normális AI-t a játékokban nem hinném, hogy fognak csinálni. Ahhoz sok idő és programozás kellene és nem hozná vissza eladásokban a belefektetett rengeteg extra időt. Nem hiszem, hogy technikailag megoldhatatlan lenne, ha már egy 1998-as HL-ben vagy a Far Cry első részében is egész jobban meg tudták oldani mint a mai játékok 99%-ban.

Aki pedig a nagybetűs hangulatra vágyik annak ma is ott vannak a kisebb csapatok játékai, indie fejlesztők, KS projektek. Tudni kell hol kell keresni és nem csak "régenmindenjobbvoltozni" :)

(#40) olbaidhun


olbaidhun
(őstag)

Az a véleményem, hogy lehet bármilyen erős a vas, über next-gen egy konzol, vagy pc, amíg a fejlesztők elpocsékolják az erőforrásokat. Feleslegesnek tartom a további grafikai fejlesztéseket, jelenleg is nagyon szép munkákat tettek az asztalra.. példa értékűeket, melyekben fontos a graf, de nem minden! Lehet húzni végtelenségig a dolgot, de szerintem ez már elveszti a funkcióját. Nem szórakoztat!

A legjobb játékokat, melyek valóban mérföldkövek voltak, első sorban a hosszas és becsületes MUNKA tette naggyá. Szerintem.

10 éve a HardverAprón » www.bit.ly/olbhu « 7O 638 9O93 !

(#41) mentoloshypo válasza Dexar007 (#31) üzenetére


mentoloshypo
(senior tag)

Hogy még jobban menjen a rinya a gépigény miatt? ;)
Még így is lesz sírás, figyeld meg.

(#42) Stevenstyle válasza mentoloshypo (#41) üzenetére


Stevenstyle
(senior tag)

Persze, hogy lesz, mert sajnos valószínűleg megint egy silány minőségű port lesz (ne legyen igazam) ami a PC valós tudásának kb a felét sem fogja kihasználni.

Ez a másik nagy probléma. Az esetek döntő többségében nem a PC az elsődleges platform a kiadó szemszögéből így a lehető legkevesebb pénzből és munkából készülnek a portok amik a minőségen meg is látszanak.

[ Szerkesztve ]

(#43) Bandi995


Bandi995
(fanatikus tag)

Mi lenne, ha esetleg arra is gondolnának, aki qrvára utál multizni és direkt a filmszerű, történet alapú single-ért játszik? :U Mert igen, ilyen ember is van, Én is közéjük tartozom és biztos nem vagyok egyedül. Ez a mindenhova jump in jump out rendszerrel nyugodtan ugorjon be akárki a játékomba rohadtul nem tetszik. Az e3 is csupa ilyen gagyi dolgot hozott, egy értelmes, single based koncepció sem volt és a régi kedvenceim (mint pl a Far Cry is) elment jump in multi irányba, illetve kismillió játék franchise-t lehetne még említeni, amiből mind ilyen agyalágyult trendnek aláfekvő őrület lesz :( :( :(

Általánosságban:
A grafika legyen szép, bőven lehet szebb mint most, csillogjon villogjon. Vigyenek bele minél több kreativitást, a megvalósítások, AZ ANIMÁCIÓK! mind legyenek olyanok, hogy összetévesszem egy filmmel. És NE. MOSÓDJON. ÖSSZE. A. MULTI. AZ. EGYSZEMÉLYES. JÁTÉKMÓDDAL!

[ Szerkesztve ]

(#44) elithun válasza kameraman77 (#1) üzenetére


elithun
(őstag)

Igazából a hardverek fejlődésével a grafika tud fejlődni, mert ahogy írod is egy jó sztorit "gyenge" grafikával is elő lehet adni. Az alap cél gondolom az lenne, hogy a sztorit jobban lehet szimbolizálni szebb látványvilággal, könnyebbé teszi a beleélést. A jobb hardver másképp szerintem nem tud hozzájárulni a történethez, ezért próbálja kiegészíteni.

Persze más kérdés, hogy sok játék elakad annál, hogy szép a látvány és közben a sztori pedig élettelen. Ez tényleg egy probléma, de nem hiszem, hogy ez a grafika fejlődésének tudható be.

„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”

(#45) Stevenstyle válasza Bandi995 (#43) üzenetére


Stevenstyle
(senior tag)

Szerintem ez a rendszer nem feltétlenül rossz és nem zárja ki azt, hogy jó legyen a single. Tudom, hogy teljesen más kat. de hasonlóan működik a diablo 3 is és attól még nem csorbul a single. Amíg tudsz választani, hogy nem akarsz beengedni senkit és nem csorbul a single kidolgozottsága addig szerintem bőven elfér

(#46) szupermacs


szupermacs
(PH! kedvence)

Én csak annyit várok a jövő játékaitól, hogy olcsók legyenek és kicsi legyen a gépigényük. Nem is annyira nagyok az elvárásaim. :D

Steam: szupermacs // BattleTag: Szupermacs#2730 // Uplay: szupermacs // Origin: szupermacs // XLive: SleeplessWar

(#47) oriic


oriic
(HÁZIGAZDA)

Nextgen nálam:

Szebb grafika mint előző generációban, DE ne a minőség és az élvezhetőség, valamint a történet és a játékmenet, valamint a belső tartalom rovására menjen. Legyen akkor kicsit csúnyább, (nem sokkal persze) de élvezhetőbb.

Inkább választo a 720p-s 30fps-es játékot amiben dögivel van tartalom, mint a fullHD csilivili 60fps-es cuccot, ami isntecsászármegaállatbrutálkirályul néz ki, de mögöttte meg nincs semmi.

Live-Die-Respawn

(#48) Chapel válasza oriic (#47) üzenetére


Chapel
(PH! addikt)

Persze. Emlékszem anno kitudja hányszor indítottam újra a gta 1 demoját, mert időlimites volt. Nem hiszem hogy egyedül volnék, pedig ugye finoman szólva sem volt csúcs látvány terén. :K

Bár én leginkább az várnám tőle, hogy 60fps csilivili graf ÉS tartalom. Nem mondom, hogy a látvány minden, hanem hogy én egy ps4-től már elvárnám (mivel évekre szól), hogy legyen benne annyi amennyit most, egy csúcs pc tud mutatni. Egyszerűen a haladjunk a korral.

http://www.flickr.com/photos/mr_chapel

(#49) hommeros válasza kameraman77 (#1) üzenetére


hommeros
(őstag)

Akkoriban azért voltál el vele, mert nem volt más és az volt a csúcs graf. A többi meg süketelés, minden korszakban eljátsszák, vissza az időbe, ne legyen fejlődés, kapáljuk a byte-okat. Talán ez a rendje a dolgoknak, de akkor ez már nem a te időd.

Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.

(#50) HuMarc válasza FoxiestFox (#6) üzenetére


HuMarc
(PH! kedvence)

Szerk.: Nem valószínű, hogy sikerült érthetően fogalmaznom, de azért remélem, hogy annyira nem kusza :)

Szerintem (! - ez a hozzászólásom legfontosabb szava) abban, amit írsz nagyon vastagon benne van a nosztalgiafaktor. Azért gondolom is, mert biztos vagyok benne, hogy találnék borzalmas minőségű játékokat a '80-as, '90-es évekből, amelyeket ma már a kutya sem ismer. Persze kiszélesedett, és valamilyen szinten felhígult az ipar, de ebbe nem megyek bele.

Ennek ellenére 20 év múlva valószínűleg mindenki ugyanazt fogja állítani a 2010-es évekről (és az is fontos, hogy itt az évek egybefolynak, amikor valaki retro játékokról beszél, akár 20 év játéktermését is egy kalap alá veheti, anélkül, hogy kiemelné, pl. a Super Mario Bros., és a Silent Hill megjelenése közt eltelt 14 év.), mint amit most állít valaki a '80-as, '90-es évekről: Hogy akkor még jelentek meg igazán jó játékok, amik így meg úgy voltak istenkirályok. De elképzelhetőnek tartom, hogy 20 év múlva (akár annak ellenére is, hogy minden dokumentálva van, és visszakereshető) mindenki a Last of Us-ról, a GTA V-ről, az Assassin's Creed-ről, a Dead Space-ről, meg a L.A Noire-ról, a Wolfenstein-ről (pár olyan cím, amelyek most beugrottak, és elvileg nem sikerültek rosszul) fog ódákat zengeni, hogy bezzeg abban az időben még volt történetmesélés, hangulat, kreativitás stb., és elmennek majd említésre egyáltalán nem méltó címek mellett, jogosan.

Az azért érdekes, hogy felsorolsz három játékot/franchise-t (XCOM, Duke Nukem, Deus Ex), amelyek tényleg nem rosszak, és van egy közös pontjuk: Mindhárom lövölde (tehát bennük az egyik nem elhanyagolható cél a gyilkolás). Aztán két sorral lejjebb rosszallásod fejezed ki amiatt, hogy szinte csak lövöldözős játékok jelennek meg.

Valóban, az előző (7.) konzolgenerációban erős túlsúlyban voltak az olyan játékok, melyekben hangsúlyt kapott a gyilkolás (ennek is megvannak az okai), de azért túlzás lenne azt állítani, hogy másról szóló játékot nem is lehet találni. Ami most azonnal beugrik, és nem gyilkolásra épül, az a Portal 2, és a Minecraft, de ott van kismillió versenyzős játék, illetve még a sportjátékok. Akármennyire is kicsi a hangsúly a sportjátékokon látszólag, mégis, az EA-nak a FIFA játékok rengeteg pénzt hoznak.

Egyre több az olyan játék, amelynek több befejezése is lehetséges, annak függvényében, hogy hogyan játszol. Ennek vannak persze bazáribb (pl. inFamous, amit imádok, de nem lehet letagadni, hogy nem túl összetett az, hogy van egy jó, és egy 'rossz', gonosz befejezés, és kék-piros színekkel jelölve is van a jó, és a rossz út), és gyönyörű megoldásai (pl. Beyond: Two Souls, Heavy Rain).

===========

A cikk a Watch Dogs-ot említi példának a single- és multiplayer módok összemosódására, ami nem rossz, de nem árt megjegyezni, hogy pl. már a Resident Evil 6-ban is volt olyan multiplayer mód, amiben egy zombi felett vehettük át az irányítást, és trollkodhattunk bele más játékosok single player-játékába.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.