Új hozzászólás Aktív témák

  • FoxiestFox

    félisten

    válasz kameraman77 #1 üzenetére

    Egyetértek.
    Sokat töprengtem már azon, hogy miért lehet az, hogy egy régi játék, amivel gyerekkoromban játszottam, sokkal nagyobb élvezetet tud nyújtani, mint a legtöbb új?
    Arra jutottam én is, hogy a régiek többet bíztak az ember képzeletére, más kérdés, hogy ennek technikai oka volt, de nagyon jól működött a dolog. Persze, akinek nincs fantáziája, már akkor is cseszhette.
    Manapság mindent az ember arcába tolnak a játékok, nem kell megmozdítanod a fantáziád, legtöbb esetben az agyad sem.
    Emlékszik valaki az Another World-re? Mekkora hangulatbomba volt az a játék...
    De még az egykori kedvencem, a Duke 3D is többet adott a hangulatával, mint egy mai FPS.
    És születtek ugyan jó folytatások, mint a DXHR, vagy az XCOM, sajnos nagyon nem ez a jellemző.

    Másik ami zavar, az a rengeteg gyilkolás.. szinte nem is tudsz olyan játékot találni, ami nem arról szól, hogy valami huszadrangú célból ölj meg a játékmenet során több ezer embert.
    Oké, shooterek ezért vannak, de az arányokkal nagyon elszálltak.. gyakorlatilag tömeggyilkos-szimulátorokká váltak.

    Én nagyon remélem, hogy megmaradnak azok a játékok, amikben jól kidolgozott történetszál van, eltalált hangulat, és lehetőség a lopakodásra, lehetőleg jó sok logikai feladvánnyal, és játékmenetre / történetre kiható erkölcsi választási lehetőségekkel. Ha ezek megkapják a VR-támogatást, és a nextgennek tartott, játékmenetre-képességeinkre kiható részecske és időjárás-effekteket, akkor számomra kb kész is a tökéletes játék.

Új hozzászólás Aktív témák